Szeretnék én Ducu-t csak mindig más lesz belőle. Hidd el tudom mi az hogy egyediség, 9000-es SAAB-om van.
Én jelen pillanatban az enyémet eladni akarom, aztán majd beszállni vagy Ducu-ba, Triumph-ba vagy BMW-be. Fene tudja még .
Barátnőm bátyja keres most éppen Multistrada-t, de lehet, hogy hagyja megerőszakolni magát egy 650-es BMW-vel. Igazából csak a "kedve" hiányzik.
Nézzél egy 600-as idomos Hornetet azzal nem nyúlhatsz mellé. Ha meg nagy ccm kell akkor egy ilyet: cbf1000
Ducati csak annak való aki igazán olyat szeretne, japán motor, főleg Honda pedig mindenkinek
Azzal járok melózni (napi 50 km.) ha meg akarod nézni siess, mert holnap délután cserélném egy szintén 2006-os R1-re.
Vételtől függetlenül is megnézheted illetve elmondok mindent a típusról. Itt nincs gond a lánccal, mert szíjas, viszont sűrűn kell cserélni. Igazából az mindig jó tanácsadó bármilyen vételnél, hogy amiből keveset árulnak -nem a kuriózumokról van szó- az jó típus nem akarják eladni. Illetve ami a vele egyidős hasonló motoroktól drágább pl. vfr800 annak is oka van.
A legjobb tulajdonsága a kényelem és a fogyasztás, egy tankkal nem lehetetlen a 300km, pedig nem sok fér bele. Illetve a kezelhetősége sokkal egyszerűbb, mint egy orra buktatott sportmotornak.
Vicces, hogy amikor kipróbáltam az R1-et (Ducatiról szálltam le) sokkal lassabban mentem a sport géppel.
Sziasztok!
Lenne egy szakmai kérdésem:
Van egy 929-es ami beindul, 10-15 másodpercig jár és megáll. Én azt hallottam, hogy van ezekben egy elektronika ami leveszi a gyújtást ha vmi para van. Lehet ez a gond?
Üdv: András
hát , 919embe 10 50es repsol vagy motul , volt , csak inkább rákérdeztem mert ez picivel ujabb , s a szervizelés meg hasonló dolgokhoz nem értek , :D csak a minimális , gyertya meg olaj csere , de hogy mirtől megy jobban a motor azokat már nem vágom , de kösz az infót , megy bele a 10 50es
10W-40 , ha pályázol akkor mehet bele akár 10W-50 is. JASO minősítése legyen MA vagy MA2-es. API minősítése meg minden ami SG vagy jobb. Általában ma már mind SJ felett teljesítenek. Márka mindegy, csak ezeket tudja. Szvsz..., de van aki márkára esküszik.
NEKEM PL.: 919
első lánckerék 1-el kisebb és í ha nem baszom el simán jön 5 körül másodikban..
Ma is el gangolt valami nagy robi melletem a városba mondom nehogymá 3 bol vissza oszt alázás szabájzásig karika ....:)
Vezérlésre figyelj, jellegzetes hangja van, ha megnyúlt a lánc és/vagy kopott a vezető. 20.000
Én generátort tekercseltettem, meg ahogy hallom többen is, lehet, hogy tipushiba. 12.000.
Futóműve meghaladja képességeimet, szerintem nagyon harmonikus motor, fogyasztása kicsit káros az egészségre - 6-7 l. Én a lábtartót lejjebb tettem 30 mm-el, mert a térdem KO lett - de én már öreg is vagyok.
Kormánya lehetne hajszállal feljebb, de megszokható. Váltója fincsi, fék elegendő. Hát így hirtelen ennyi. Én egy jót vennék belőle, ha nem lenne éppen egy nekem.
szia! most itt vacilälok a két motor között,szoval nem tudom eldönteni. nekem is volt japän motoromde nem ismerem az olasz motorokat. värosban ill. 1-2 szäz km-re ahonda az tökéletes volna,de nekem lesz hogy 600km le kell nyomnom vele.
Üdv nekem van olyan eladó:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr_929_rr
-5565992
ha jót és szépet keresel akkor 5-600 ezerért nem biztos hogy fogsz találni, tapasztalatból mondom.
Én jelen pillanatban az enyémet eladni akarom, aztán majd beszállni vagy Ducu-ba, Triumph-ba vagy BMW-be. Fene tudja még .
Barátnőm bátyja keres most éppen Multistrada-t, de lehet, hogy hagyja megerőszakolni magát egy 650-es BMW-vel. Igazából csak a "kedve" hiányzik.
cbf1000
Ducati csak annak való aki igazán olyat szeretne, japán motor, főleg Honda pedig mindenkinek
Bala
Vételtől függetlenül is megnézheted illetve elmondok mindent a típusról. Itt nincs gond a lánccal, mert szíjas, viszont sűrűn kell cserélni. Igazából az mindig jó tanácsadó bármilyen vételnél, hogy amiből keveset árulnak -nem a kuriózumokról van szó- az jó típus nem akarják eladni. Illetve ami a vele egyidős hasonló motoroktól drágább pl. vfr800 annak is oka van.
A legjobb tulajdonsága a kényelem és a fogyasztás, egy tankkal nem lehetetlen a 300km, pedig nem sok fér bele. Illetve a kezelhetősége sokkal egyszerűbb, mint egy orra buktatott sportmotornak.
Vicces, hogy amikor kipróbáltam az R1-et (Ducatiról szálltam le) sokkal lassabban mentem a sport géppel.
Nem tudjátok, hol lehet kapni dugó-visszahúzó rugót és hogy mennyiért?
Ez a kib@szott időjárás már az agyamra megy és a benzinár emelkedés is
Lenne egy szakmai kérdésem:
Van egy 929-es ami beindul, 10-15 másodpercig jár és megáll. Én azt hallottam, hogy van ezekben egy elektronika ami leveszi a gyújtást ha vmi para van. Lehet ez a gond?
Üdv: András
Van egy eladó gyári kipufogóm 900RR-re vagy 929RR-re...
Jó csúnya szegény, de műszakira a gyárinál jobb nincs...
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Látom a párodnak Multistrada-ja van. Eladó az most, vagy csak pihen?
Bala
én egyenlőre lázálmomban kerekezek 39.4C a lázam
első lánckerék 1-el kisebb és í ha nem baszom el simán jön 5 körül másodikban..
Ma is el gangolt valami nagy robi melletem a városba mondom nehogymá 3 bol vissza oszt alázás szabájzásig karika ....:)
Én generátort tekercseltettem, meg ahogy hallom többen is, lehet, hogy tipushiba. 12.000.
Futóműve meghaladja képességeimet, szerintem nagyon harmonikus motor, fogyasztása kicsit káros az egészségre - 6-7 l. Én a lábtartót lejjebb tettem 30 mm-el, mert a térdem KO lett - de én már öreg is vagyok.
Kormánya lehetne hajszállal feljebb, de megszokható. Váltója fincsi, fék elegendő. Hát így hirtelen ennyi. Én egy jót vennék belőle, ha nem lenne éppen egy nekem.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr_929_rr
-5565992
ha jót és szépet keresel akkor 5-600 ezerért nem biztos hogy fogsz találni, tapasztalatból mondom.