Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kit, a nyulat?
én utána csak tolnám
Utána már csak 70 volt a csúcssebesség!
Na fasza.... ettől rettegek én is, főleg miután észrevettem, hogy este sorra ott ülnek az út szélén
A lényeg, hogy megúsztad
Ne vitatkozz az idősebbel.
Nyami.
Tegnapi termés!
90-el sikerült elkaszálnom.
Én voltam az erősebb!
Nem lett baja a RöRö nek!
lehet elírt egy 0át, vagy bemer vallani 160ezer km et?
amúgy ha gondozva van a gép,simán elmegy 100e felett
+1pont a valvoline nak,én is ezt használom évek óta,árban is jó,2ezer párszár ft
De
Igen. A lánc belső felületére fújd, a centrifugális erő úgyis kifelé préseli a szemek közt. Egy csepp sem megy a kerékre vagy a hajadra.
Nem
Hmm, rossz a link. Itt van mégegyszer.
Én ezt ajánlom. De mindenki másra esküszik. ITT megtalálod.

Üdv.:Bala
egyik sem !

MOL legjobb.
A fehér valvolint.
Na ugye... no para.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
És még én fosok .kukkold a km állást.
Ja idén kapott 1el kissebb lánckereket elöre.
Probálgattam másodikba de semmi ,felraktam ma elöre 1 HRC matricát és láss csodát ugy rá éreztem ...gázra jön másodikba végig karikáztam a körutat.....:)
Már csaqk azért mert 80000 nél tart....
BÁRMIKOR ...
Nekem nem volt és nincs is 919em, de ezek még a "van benne anyag" korból származnak, tehát ha gondját viseli valaki...örök darab szerintem
Sziasztok már a második idényem kezdem a 919-el és kiváncsi lennék h gondos gazdi alatt mekkora futásteljesítménye van egy sc33-asnak kb?
Mert nem visz rá a lélek h robogoval járjak melozni éshát tavaj 12000 körül belement.....
megszokás kérdése biztos hamar megszokod és megszereted majd. Kanyarokba nekem nagyon bejön hihetetlen könnyű dönteni meg íven tartani, persze én nem versenyzek vele , de nekem bejön nagyon a 29 es viselkedése volt előtte 2 gixerem is de ezzel sokkal jobban megy a kanyarodás. Persze ezek egyénfüggő dolgok. egyetlen negatívum hogy nekem nagyon kényelmetlen az üléspozíció egyeskormány beszerzésén gondolkodom ha megmarad mert hirdetem a gépet.