Na ma is tanultam valamit legalább és állítottam is a holtjátékon, elég kellemetlen volt amikor véletlenül hozzáértem a gázkarhoz és már fel is ordított, nem beszélve arról, hogy elvileg balesetveszélyes is vagy valami ilyesmit olvastam régebben.
Még egyszer kössz a segítséget!
Igen azt már láttam, hogy ha meghúzom a gázkart mit,hol nyit, csak arra nem gondoltam, hogy egy másik bowden zárja vissza, azt hitten visszahúz magától(vmi rúgó segítségével)
Nem figyeltem meg eléggé a mechanizmust.... de addig nem is nagyon figyelek oda olyanra amivel nincs gond.... nemrég cseréltem termosztátot, vízpumpát stb. és addig azokkal sem voltam teljesen tisztában, hogy hogy működik, milyen a felépítése... most hogy hozzá kellett nyúlnom, már értem, a lényegét és tudom hogy néz ki, mi van benne stb.
De inkább szétszedem tanulmányozás céljából, csak ne javítani kellejen, mert az sosem olcsó mulatság...
kössz a segítséget!
Nem kezdek most el értetlenkedni, mert így elméletben nem tudom miről van szó, ahhoz látnom kellene...... szóval fogalmam sincs, hogy mi az hogy egyik bowden nyit, másik zár..... csak a simson működési elvét ismerem, az pedig nem ilyen
De majd ha legközelebb szétbontom akkor jól megvizsgálom
nem vagyok képbe a rendszerrel, hogy miért jön ki 2 bowden és hogy hogy van a karbinál, pedig nemrég szedtem le a karbit, de pont ezt nem figyeltem meg!
Akkor elvileg ha csak a bejelölt csavaron engedek akkor nő a holtjáték....?
Segítséget kérnék.
Ha van valakinek Székesfehérváron vagy körülötte pár kilóméterre CBR 954 RR BUKÓGOMBÁVAL. Olyan kérésem lenne hogy a tartó szerkezetet szeretném ki esztergáltatni csak a méretek kellenek. Hajlandó vagyok fizetni is a fáradozásért de nem szeretném 9000-ért megvenni amikor a szomszédban itt az esztergagép.
annyira szokatlan nekem a sor4. Úgy motorozok vele mint akinek be van kötve a szeme, nem érzem a motorféket, nem tudom még melyik a hasznos tartomány,.. jó új még nekem, kanyar előtt is csak gondolkodok visszarúgjak e vagy hagyjam alul a fordulatot, motorfék, már visít mert 2. van,,.. Lehet nevettek, de finomabb mint egy rángatós V2. szokatlan a viselkedése
én tettem bele a generátort és itthon indítottam be,ezért nem tudtam hirtelen mi is van.levittem ma szervizbe és minden csavart át húztunk.Hiba orvosolva:)
szia!A szerelőm rakta bele a generátort a deklibe.szerintem jól belehúzta vagy nem tudom.És ha nem lazultak fel akkor mért csinálhatja?Áthúz valahol a tekercs?
Na én ugyanígy jártam.
Először: indítsd be, és nézd meg, hogy ha felkapcsolsz fogyasztót, akkor változik-e a hang. Ha igen, akkor nem húztad meg eléggé a csavarokat, amikkel a deklibe fogatod. Nálam is az történt, hogy a frissen lakkozott állórészt lehúztam, csak nem eléggé, mert a friss lakk még volt annyira lágy, hogy valamennyit engedett, így a csavarok fellazultak kicsit, és zajongani kezdett. Szedd le, kicsit a felfogatási felületet takarítsd óvatosan meg, majd menetrögzítővel húzd le erősen. Ne a gyári nyomatékkal húzd meg, mert fel fog lazulni, hanem érzésre, de azért ne szakítsd meg.
Még egyszer kössz a segítséget!