Vizsgaügyileg, hát nem tudom, nem olyan bitang hangos alapjáraton, max 5-6 ezer fölött már hallani, hogy valami nem stimmel a gyárihoz képest. Szerintem ha van valami ismerettséged vizsgahelyen simán szemet hunynak fölötte.
Szintén van egy hasonló darabom, gyári, de "herélt", meg egy hozzátartozó szintén gyári összekötőcső is, használt, de sérülésmentes állapotban mindkettő. Ha az előző kolegával nem tudsz megegyezni itt megtalálsz, nem akarom más üzletét rontani.
Igen, csak az SC33-as CBR és az SC28-as CBR-nek más a villaszöge, ezért ha SC28-as villahidat találok alját tetejét cserélnem kell, gyárit nem akarom szétbarmolni mindent gyárira visszaalakíthatóra szeretnék.
Elkelt már már a DUCATI. A BMW-ben könnyebben talál olcsót. Elég nagy különbség van a 2 motor között, a Multi futóműve jobban hasonlít a 900RR-re. Ha már az újabb 2 féktárcsás Ducatit veszi azon nagyon jó a fék is. Gyárilag 4 dugós Brembo fém fékcsővel.
A kuplungom már nem olyan, mint szerintem kellene lennie... túl nagyot fog,ránt, (vagy nem is tudom, miként lehetne leírni a jelenséget).
Ha a lamella lenne már fáradt vagy a rúgók, annak mik a jelei?
Szia! Nekem volt 929-em. 180 magas vagyok,nekem kényelmes volt.Hát az utasnak nem tudom milyen lehet,de biztos vagyok benne hogy nem kényelmetlenebb az R1 nél.
Vigyázni kell veluk,mert 2000-2001-es motorokrol beszélunk és ez ido alatt kaphattak eleget,de még biztos találni megkímélt állapotban. Ezek voltak az elso injektoros RR-ek,Ezeknek már nem tipikus hondás hangjuk van.Hallani bennuk zorgést akkor is ha nincs bajuk.../a 954-es nem sokban kulombozik,ugyan az a blokk van benne,a 929-tol még talán jobban is néz ki.Dizájnosabb.---azokat is nézd meg./
Sziasztok nem találtam CBR929 es topicot! lehet hogy csak figyelmetlen voltam? Kérdezni szeretnék erről a tipusról milyen 2 személlyel? Kényelmesebb e mint a Yamaha R1 és mik a gyengéi?
Illetve erőssége! Köszi! Üdv: L
Sőt a mostani dobban van E betű is.....
Le kellene mérni egyszer valahol a hangját, mert nekem nemhangos.....