Elvittem a generátoromat tekercseltetni és ma lett kész.Össze raktuk mindent úgy ahogy kell.Beindítottuk a motort és egy csattogó hang jött a generátortól.Megpróbáltuk úgy is hogy lekötöttük a generátort és akkor a hang megszűnt.Mi lehet a baj?
üdv szépen jön pedig kerékre 1 esbe gázra is gyári áttétellel, igaz nem v2 de azért szépen lehet vele kerekezni van benne alul is erő 3000 től majd megpróbálok belinkelni egy videót.
Nem tudja valaki a 97 es 900 rr be mennyi olaj kell az első teleszkópba? 45 ös a szára átmérője mert azt tudom, hogy a 2000 es az már csak 43 as köszönöm szépen
Hát igen, majd mutatja mennyit eszik, nem is izgat annyira, mint hogy miért nehezebb V2 után kerékre kapni a gépet igazából nem tudom mekkora fordulaton kéne kezdeni
Reggel melózok,utánna meg gurulok egy lájtos 100-200 km-et ha nem húzódik el a munka.
Ma betonoztam,hogy meglegyen a kondicióm
Tegnap meg betont törtem "ünnep" alkalmából,ugyancsak a jó kondicióm megőrzése miatt!
volt
délben indultam nagyanyámhoz a motorért, a ház elött kivel futok össze? cs.dzsordzsóval,személyesen,épp a ház elött robogott el szarvason
le is intettem pár szó erejéig
aztán délután nyomtam egy 100ast én is
Lenne egy kis problémám! A motoromon fent van egy versenyrendszer és sajnos egy picit közelebb volt a kiegyenlítőtartályhoz a könyök és megolvasztotta...Ezért bebandázsoltam és segített is rajta, DE most ahogy megnéztem eléggé szétszakadozott 1 idény alatt....Na most a kérdésem, hogy van-e valami stabilabb megoldás, amivel meg tudom védeni kiegyenlítőt. Valami hővisszaverő a kiegyenlítőre, stb...
Köszönöm a segítséget!
Elvittem a generátoromat tekercseltetni és ma lett kész.Össze raktuk mindent úgy ahogy kell.Beindítottuk a motort és egy csattogó hang jött a generátortól.Megpróbáltuk úgy is hogy lekötöttük a generátort és akkor a hang megszűnt.Mi lehet a baj?
Válaszotokat előre is köszönöm.