Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nézd meg a fő biztosítékot,ami az önindító relénél van,engem már szivatott az meg,hogy félig volt kiolvadva,fény volt,öndinító nem.
meg próbáld meg másik akksiról is esetleg,hog akkor mi történik.
attól mer lámpa van,lehet hogy az önindítót meg se birja tekerni,ahhoz azért nagyságrendekkel nagyobb amper kell,mint az izzóknak.
ha ősszel jó volt,csak nem szart má be
Az akksi jó?
Van olyan akksi, amit 9 amperrel lehet tölteni. Lehet neki is olyan volt. De szerintem az akksi töltő akkor szaladt fel a max érték főlé, amikor indító segéd volt. Azt pedig nem bírja!
Kiszedtem a bowdent, és kötöttem arra karra egy kis kötelet, és azzal húztam neki oda a kakaót :D Szerintem am komolyabb baja van, mert beleteszem az akksit, gyújtás rá, fény van, inditó gomb, nagy kattanás az akksi mögül, és kialszik minden, mintha levettem volna a gyújtást
Tényleg konnektor
ne 10amperral töltsed azt a szerencsétlen akksit,mert az nemnagyon tesz jót neki
max 1 amperral adjad neki,valami olyan töltőről,ami ilyen kis áramot ad neki,aztán menni fog az.
szvató bovden még nincs benne,azért nem volt kedve beindulni?
Valószínű, hogy csak fel kell tölteni az akksit, és menni fog a bicigli. Amúgy meg egyik töltő se szereti, ha a konvektorba, és nem a konnektorba dugod. Amúgy nekem is ilyen technikám van idehaza, de motort nem indítok róla.
Végül is, nem rossz! Az biztos.
Még mindig. (Mert nem indul a motorom.)


Szedett valaki már szét 929-es kulcsot?
Van benne egy háromszög és egy négyszög alakú "tér", a kérdésem, hogy az immobiliser chip-je melyikben van?
Szerintem még ne aggódj.
Töltsd fel az akksit (egy másik töltővel )és indulj.
Ma beakartam indítani én is az enyémet, de sikeresen lemerítettem az akksit. Ráraktam a töltőt, úgy hogy az akksi a motorba volt, elkezdem tekertetni, várok, megint tekertetem, és így sokáig. Egyszer arra leszek figyelmes hogy füst van, ránézek az öreg ruszki töltőre, 10 A-ig mér, a mutató ott leakadt, gyorsan kihúztam a konvektorból. A az egyik szál elszakadt, ott ahol már egyszer forrasztva volt (gondolom rövid volt, és azért) .
Na most, ráadtam a gyújtást, megy minden, de amikor nyomom a "start" gombot, kattan egyet valamelyik relé, és kialszik minden. Mit basztam el a motorba ?
Szép lett, még majdnem szebb mint az enyém ! Majdnem !
Kicsit azért hideg volt.
hátha valakit érdekel:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Szia! Levizsgáztatom 2 hét múlva, kérlek írj egy email címet, / adatlapodon nem találtam/ és írok neked és akkor küldheted.
9.000Ft
Szia!

Nem a lapos kivitelű,hanem bubis. én most rendeltem magamnak
Bocsi már fáradt vagyok: mennyi?
Szia Tocka!

Érdeklődnék, hogy a plexi/ sötét/ 929-rre meggyi.Ez magasított?
Eladó ! 9.000Ft ért 1pár
rövid méretű, fekete alap, piros állító fül.

Honda cbr 929RR való! de gondolom 954RR
Elküldöm, megnézed, ha kell fizeted.
remélem sikerül valami jó bizniszt összehozni
köszönöm uRRam!
Beszéltem a gyerekkel.annyit mondott most teszi fel az idomokat vasárnap meglátogatom és jól kikérdezem Tárnokon lakik.
micsoda megoldás én egy nagy fogóval szoktam elkapni,ha nem jön le magától,felvele meg kézzel amennyire birom ráhúzom
várod már a hétfőt,mi? ha eredményes lesz a projekt,akkor meglátogatlak hétvégén