Nekem hajabusacébéerrzéikszrsvyzf motorom volt 5900 köbcentis,852 lóerős 1100 nyomatékkal"azér az nem semmi" nagyon szerettem DE túl gyengének éreztem,az oldala szinte mindenhol leért tököli úton sávváltáskor is leért a lábtartó...na akkor untam meg és elcseréltem egy eredeti csehszlovák ping pong ütőre na az nem ér le sehol...néha...az asztalra.... de csak néha
ja mindenhol 290-380 km/h val közlekedtem,de meguntam ..tényleg
Autósok közt is a hondások a leg szemellenzősebbek. Annyira keveset fogyaszt, hogy már termeli a benzint és hasonló okosságok.
CBR600F előttem könyökölt ki a város vége táblánál kb 60-nal ment.
929-en a blokk kettészakadt Debrecen és Sámson között, egy próbaúton.
Teljesen átlagos motor, a jobbak közül. Volt egy két nagy dobás, mint pl. a fogaskerekes vezérlés a vfr-nél de igazi spórolós márka. A lehető legolcsóbb gyártással adják el jó drágán a motorjaikat. Csak szerintem.
Az RR nem levédett jelzés. Pont.
A BMW S1000RR elpicsázott minden teszten mindenkit. pont.
Lehet még hozzátenni, hogy ez nem túramotor, nem elvárás a 200e km. Meg azt, hogy az egyik CBR1000RR szériának leég a generátora csak úgy, a másikból egy sorozat zabálja az olajat mert szar a hónolása(a harmadikat majd meglátjuk). Közben a HOnda még geciskedett is ezen, és próbálja tagadni azt, amit nem lehet (USA fórumokon kicsit nagyobb merítést vehetünk mintának, mint a magyar piac).
Ennek ellenéra Hondám volt és van is, és szeretem ezt a márkát. Ellenben az elvakultság és szemellenzős fanatizmus sosem vezet jóra. Még a végén véletlen a kezedbe akad egy Korán, aztán másnap felrobbantod magad vmi forgalmas helyen.
Volt szerencsém menni 98-as zx9-cel és 929-el egymás után. Egyedül a Honda fékje és futóműve volt jobb, az igazi jó kombó a CBR lett volna Kawa motorral és fesszabályozóval
A barátom lehajtott 9-esét alig bírtam követni városban a könnyebb Hondával, pedig akkor már a -1 megvolt elől+sportdob.
Igen mert előtte menne. Jó ahhoz hasonlítom, amilyen az enyém volt.
45-ös szívósor, zx9-es tengelyek, áttétel mindkét motoron rövidebb, lendkerék könnyítve, mindkettőn sportdob.
Szériában hasonlóan erősnek éreztem, végre -tuning után- ugyanannyit mentek.
Az elsőknek a főtengelyével voltak gondok, ahogyan az Aprilia RSV4-nél is. Garanciában cserélte mindkét cég.
Nem volt bajom a 929-cel azon kívül hogy gyenge, és hamar leért az oldala, de nem egy kategória az általad említett motor.
Az S1000RR egyből csinált magának múltat, a széria közeli versenyeket megnyerte.
Linkeljem a motorrevüs tesztet?
A nyomaték, csak érzésre megy majd, mivel nyomatékkulcs szóba sem jöhet a helyhiány miatt... ahhoz valami igen speciális nyomatékkulcs kellene... igen f@sza helyre tették be azt a csavart
Szerintetek a termosztát fedelét (vagy mi az) bekenjem tömítőpasztával, hogy tuti ne eresszen vagy a gumtömítésnek elégnek kell lenni? (csak mert ha összepakolom és azután elkezd ereszteni, akkor felkötöm magam az első friss hajtású gallyra
mert akkor megint le kell bombázni mindent)
Megjött a xenon szettem a motorba. 1pár H7. de a 929rr -ben 3db van Előző motorjaimba is volt, jobban láttam vele persze előtte beállítottam falnál hogy hova világítson.(sokan ezt elfelejtik, azért vakít a fénye)
A gyári csavar a súly miatt olyan az egy alátét szerepe miatt olyan széles fejű hogy nagyobb felületen fogjon. De nem ezen a pár csavaron fog múlni a fogyasztás vagy a lóerők
Ja és Joe a nyomatékot óvatosan meghúzásnál
Ha lehet tudd meg a gyári értéket. Sok sikert, nem sokára nekem is egyben dorombol a gép
Nagyon ki van hegyezve és már külföldi tesztek bizonyították hogy 50000km után nagy eséllyel kuka a blokk, érdekes módon az én vérbeli 954RR-em 48000Km-nél épp a gyerekkorát éli. Egy ez. A másik meg mondtam személyes engem felháborít az a pofátlanság amit a BMW csinált ez csak filozófiai dolog de szerintem RR csak Honda lehet. Bejött a piacra "HÚÚÚ! a NAGY RR" megnézem, ehh ez nem is CBR... már ez egy átb szás de jön a többi mikor megveszed a "motort" belehajtod a kilómétert aztán nézegetsz hogy van egy 4 éves motorod ami felújításra szorul de rá kéne költened az új ár felét hogy pöfögjön. BMW túrára szuper gépek de hagyja békén azt a kategóriát amiben (megint csak szerintem) még csak múltja sincs. És ez válogatott kritika nem elfogultság a Honda felé, csak kicsit sok szerelővel beszéltem mielőtt megvettem a vasat. Most is az enyém meg egy Kawa volt a szerelőmnél míg a CBR-emen szervizkönyvben előírt gyertyacsere, légszűrő és olaj a nagy szerviz + a gyári értéken belül van a szelephézag a ZX R-re ennyi volt a reakciója "hát készvan de... pfff". Meg ha azt vesszük hogy 2002-ben a Kawasakiban legalább volt annyi hogy olcsóbban adta a Hondánál a motorjait hogy az ár érték arány helyes legyen na most kíváncsi lennék hogy ilyen rövid idő alatt miért van annyi eladó gyármeleg s1000rr 3tól 4milláig. Biztos jó vas lehet.
4 misiért tessék motor: http://www.kepesmotor.hu/honda...
Sajnos a Honda sem a legjobb irányba tart de még mindig kevesebb gyenge, kezelhetetlen vagy csörgő motort csinál mint a többi.
Ez a 3. szárnyas vasam és még nem bántam meg, fireball egyébként ez főleg a "hitetleneknek" szólt lejjebb.
Mély tisztelettel! jóéjt
Ha, csak a beütéstől félsz, akkor nem félj, nem nagy ördöngösség. Esztergányos megcsinálja 2000-ért, oszt' ha nem kell már itt eladod. Vannak vállalkozó szellemű egyének még errefelé. Amúgy úgy emlékszem, hogy nekem annó (2009) 3000.-\szárért csinálták meg. Ebben nincs benne az anyagktg. csak a munkadíj. Ess neki, oszt' lesz ami lesz.
(Használd a "válasz erre" gombot, és akkor tudni fogjuk, ha válaszolsz)
ja mindenhol 290-380 km/h val közlekedtem,de meguntam ..tényleg
Más: Az a 110R Coupe hogy áll? Az all time best KGST verda!
CBR600F előttem könyökölt ki a város vége táblánál kb 60-nal ment.
929-en a blokk kettészakadt Debrecen és Sámson között, egy próbaúton.
Teljesen átlagos motor, a jobbak közül. Volt egy két nagy dobás, mint pl. a fogaskerekes vezérlés a vfr-nél de igazi spórolós márka. A lehető legolcsóbb gyártással adják el jó drágán a motorjaikat. Csak szerintem.
A BMW S1000RR elpicsázott minden teszten mindenkit. pont.
Lehet még hozzátenni, hogy ez nem túramotor, nem elvárás a 200e km. Meg azt, hogy az egyik CBR1000RR szériának leég a generátora csak úgy, a másikból egy sorozat zabálja az olajat mert szar a hónolása(a harmadikat majd meglátjuk). Közben a HOnda még geciskedett is ezen, és próbálja tagadni azt, amit nem lehet (USA fórumokon kicsit nagyobb merítést vehetünk mintának, mint a magyar piac).
Ennek ellenéra Hondám volt és van is, és szeretem ezt a márkát. Ellenben az elvakultság és szemellenzős fanatizmus sosem vezet jóra. Még a végén véletlen a kezedbe akad egy Korán, aztán másnap felrobbantod magad vmi forgalmas helyen.
A barátom lehajtott 9-esét alig bírtam követni városban a könnyebb Hondával, pedig akkor már a -1 megvolt elől+sportdob.
45-ös szívósor, zx9-es tengelyek, áttétel mindkét motoron rövidebb, lendkerék könnyítve, mindkettőn sportdob.
Szériában hasonlóan erősnek éreztem, végre -tuning után- ugyanannyit mentek.
Egy gyári Z1000 nyomába sem ér egy 929-nek, a ZX-9R-el meg forma-forma, de súly/lóerő arányba így is jobb a 929RR !
Aki pedig versenyezni akar, az ne natur gyári motorral menjen pályára...
A többihez (gixxer1000, R1) inkább nem hasonlítom.
Nem volt bajom a 929-cel azon kívül hogy gyenge, és hamar leért az oldala, de nem egy kategória az általad említett motor.
Az S1000RR egyből csinált magának múltat, a széria közeli versenyeket megnyerte.
Linkeljem a motorrevüs tesztet?
A nyomaték, csak érzésre megy majd, mivel nyomatékkulcs szóba sem jöhet a helyhiány miatt... ahhoz valami igen speciális nyomatékkulcs kellene... igen f@sza helyre tették be azt a csavart
Szerintetek a termosztát fedelét (vagy mi az) bekenjem tömítőpasztával, hogy tuti ne eresszen vagy a gumtömítésnek elégnek kell lenni? (csak mert ha összepakolom és azután elkezd ereszteni, akkor felkötöm magam az első friss hajtású gallyra
mert akkor megint le kell bombázni mindent)
Ja és Joe a nyomatékot óvatosan meghúzásnál
Ha lehet tudd meg a gyári értéket. Sok sikert, nem sokára nekem is egyben dorombol a gép
4 misiért tessék motor:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Sajnos a Honda sem a legjobb irányba tart de még mindig kevesebb gyenge, kezelhetetlen vagy csörgő motort csinál mint a többi.
Ez a 3. szárnyas vasam és még nem bántam meg, fireball egyébként ez főleg a "hitetleneknek" szólt lejjebb.
Mély tisztelettel! jóéjt
(Használd a "válasz erre" gombot, és akkor tudni fogjuk, ha válaszolsz)