Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne felejtsd el, hogy hátrafelé fordulva , mert a magyarok már annak idején is így csinálták!
Következő lépés a héliumos lufi, az nem ér le az asztalra.
Nekem hajabusacébéerrzéikszrsvyzf motorom volt 5900 köbcentis,852 lóerős 1100 nyomatékkal"azér az nem semmi" nagyon szerettem DE túl gyengének éreztem,az oldala szinte mindenhol leért tököli úton sávváltáskor is leért a lábtartó...na akkor untam meg és elcseréltem egy eredeti csehszlovák ping pong ütőre na az nem ér le sehol...néha...az asztalra.... de csak néha

ja mindenhol 290-380 km/h val közlekedtem,de meguntam ..tényleg
A japánok közül nekem azért még mindig ide húz a szívem (és az eszem), de lehet, hogy ez a VFR-emnek köszönhető.

Más: Az a 110R Coupe hogy áll? Az all time best KGST verda!
Autósok közt is a hondások a leg szemellenzősebbek. Annyira keveset fogyaszt, hogy már termeli a benzint és hasonló okosságok.
CBR600F előttem könyökölt ki a város vége táblánál kb 60-nal ment.
929-en a blokk kettészakadt Debrecen és Sámson között, egy próbaúton.
Teljesen átlagos motor, a jobbak közül. Volt egy két nagy dobás, mint pl. a fogaskerekes vezérlés a vfr-nél de igazi spórolós márka. A lehető legolcsóbb gyártással adják el jó drágán a motorjaikat. Csak szerintem.
Az RR nem levédett jelzés. Pont.
A BMW S1000RR elpicsázott minden teszten mindenkit. pont.

Lehet még hozzátenni, hogy ez nem túramotor, nem elvárás a 200e km. Meg azt, hogy az egyik CBR1000RR szériának leég a generátora csak úgy, a másikból egy sorozat zabálja az olajat mert szar a hónolása(a harmadikat majd meglátjuk). Közben a HOnda még geciskedett is ezen, és próbálja tagadni azt, amit nem lehet (USA fórumokon kicsit nagyobb merítést vehetünk mintának, mint a magyar piac).

Ennek ellenéra Hondám volt és van is, és szeretem ezt a márkát. Ellenben az elvakultság és szemellenzős fanatizmus sosem vezet jóra. Még a végén véletlen a kezedbe akad egy Korán, aztán másnap felrobbantod magad vmi forgalmas helyen.
Volt szerencsém menni 98-as zx9-cel és 929-el egymás után. Egyedül a Honda fékje és futóműve volt jobb, az igazi jó kombó a CBR lett volna Kawa motorral és fesszabályozóval
A barátom lehajtott 9-esét alig bírtam követni városban a könnyebb Hondával, pedig akkor már a -1 megvolt elől+sportdob.
Igen mert előtte menne. Jó ahhoz hasonlítom, amilyen az enyém volt.
45-ös szívósor, zx9-es tengelyek, áttétel mindkét motoron rövidebb, lendkerék könnyítve, mindkettőn sportdob.
Szériában hasonlóan erősnek éreztem, végre -tuning után- ugyanannyit mentek.
Már megint kezded ?

Egy gyári Z1000 nyomába sem ér egy 929-nek, a ZX-9R-el meg forma-forma, de súly/lóerő arányba így is jobb a 929RR !
Repsol olaj is volt benne
az úgy már mindjárt más...
Fém fékcső, és slick volt rajta
közútra még egy ETZ is sok... (max speed 130km/h)
Aki pedig versenyezni akar, az ne natur gyári motorral menjen pályára...
A z1000-esem is jobban ment. ZX9-nek a nyomába se ér, pedig az 1-2 literrel kevesebbet is evett.
A többihez (gixxer1000, R1) inkább nem hasonlítom.
Elméletileg jónak kell lennie a tömítésnek, de ha teszel is rá, akkor csak vékonyan.
Melyik motorhoz képest gyenge a 929rr ?
Az elsőknek a főtengelyével voltak gondok, ahogyan az Aprilia RSV4-nél is. Garanciában cserélte mindkét cég.
Nem volt bajom a 929-cel azon kívül hogy gyenge, és hamar leért az oldala, de nem egy kategória az általad említett motor.
Az S1000RR egyből csinált magának múltat, a széria közeli versenyeket megnyerte.
Linkeljem a motorrevüs tesztet?
Üdv!

A nyomaték, csak érzésre megy majd, mivel nyomatékkulcs szóba sem jöhet a helyhiány miatt... ahhoz valami igen speciális nyomatékkulcs kellene... igen f@sza helyre tették be azt a csavart
Üdv!

Szerintetek a termosztát fedelét (vagy mi az) bekenjem tömítőpasztával, hogy tuti ne eresszen vagy a gumtömítésnek elégnek kell lenni? (csak mert ha összepakolom és azután elkezd ereszteni, akkor felkötöm magam az első friss hajtású gallyra
mert akkor megint le kell bombázni mindent)
Megjött a xenon szettem a motorba. 1pár H7. de a 929rr -ben 3db van Előző motorjaimba is volt, jobban láttam vele persze előtte beállítottam falnál hogy hova világítson.(sokan ezt elfelejtik, azért vakít a fénye)
A gyári csavar a súly miatt olyan az egy alátét szerepe miatt olyan széles fejű hogy nagyobb felületen fogjon. De nem ezen a pár csavaron fog múlni a fogyasztás vagy a lóerők
Ja és Joe a nyomatékot óvatosan meghúzásnál
Ha lehet tudd meg a gyári értéket. Sok sikert, nem sokára nekem is egyben dorombol a gép
Nagyon ki van hegyezve és már külföldi tesztek bizonyították hogy 50000km után nagy eséllyel kuka a blokk, érdekes módon az én vérbeli 954RR-em 48000Km-nél épp a gyerekkorát éli. Egy ez. A másik meg mondtam személyes engem felháborít az a pofátlanság amit a BMW csinált ez csak filozófiai dolog de szerintem RR csak Honda lehet. Bejött a piacra "HÚÚÚ! a NAGY RR" megnézem, ehh ez nem is CBR... már ez egy átb szás de jön a többi mikor megveszed a "motort" belehajtod a kilómétert aztán nézegetsz hogy van egy 4 éves motorod ami felújításra szorul de rá kéne költened az új ár felét hogy pöfögjön. BMW túrára szuper gépek de hagyja békén azt a kategóriát amiben (megint csak szerintem) még csak múltja sincs. És ez válogatott kritika nem elfogultság a Honda felé, csak kicsit sok szerelővel beszéltem mielőtt megvettem a vasat. Most is az enyém meg egy Kawa volt a szerelőmnél míg a CBR-emen szervizkönyvben előírt gyertyacsere, légszűrő és olaj a nagy szerviz + a gyári értéken belül van a szelephézag a ZX R-re ennyi volt a reakciója "hát készvan de... pfff". Meg ha azt vesszük hogy 2002-ben a Kawasakiban legalább volt annyi hogy olcsóbban adta a Hondánál a motorjait hogy az ár érték arány helyes legyen na most kíváncsi lennék hogy ilyen rövid idő alatt miért van annyi eladó gyármeleg s1000rr 3tól 4milláig. Biztos jó vas lehet.
4 misiért tessék motor:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Sajnos a Honda sem a legjobb irányba tart de még mindig kevesebb gyenge, kezelhetetlen vagy csörgő motort csinál mint a többi.
Ez a 3. szárnyas vasam és még nem bántam meg, fireball egyébként ez főleg a "hitetleneknek" szólt lejjebb.
Mély tisztelettel! jóéjt
Ha, csak a beütéstől félsz, akkor nem félj, nem nagy ördöngösség. Esztergányos megcsinálja 2000-ért, oszt' ha nem kell már itt eladod. Vannak vállalkozó szellemű egyének még errefelé. Amúgy úgy emlékszem, hogy nekem annó (2009) 3000.-\szárért csinálták meg. Ebben nincs benne az anyagktg. csak a munkadíj. Ess neki, oszt' lesz ami lesz.

(Használd a "válasz erre" gombot, és akkor tudni fogjuk, ha válaszolsz)
na az jó, akkor elég közel
Miskolc