Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a fejidom rész nem 96-97es cbr é? 98-99esnek már olyan gömbölyűbb eleje van
Hát ezt így nem tudom megmondani.Mindegyikhez köt valami így nem tudom.Talán mindegyiket ugyan úgy
Üdv!

Leszedtem az idomot és megnéztem hol folyik a hűtőfolyadék, de nem a csavaroknál/tömítésnél enged, hanem hátul a házon van egy lyuk és azon keresztül folyik.
Na akkor mi lehet a gond? Bent vmi szimering adta meg magát?
Szerintem a gyárival alacson fordulaton erősebb. Fent hozhat kicsit a K &N de nem hiszem hogy érezhető lenne a különbség. Nekem 929-ben volt amúgy.
98%-os első betét garnitura.
EBC HH
10 pénz
A Pirelli igen eltalálta a Diablo corsa III-t!Itt nálunk még nincs az a hú de nagy jóidő, mint a Dunántúlon, de a gumi elég hamar bedurran!
Kíváncsi vagyok az utóda is ilyen jól el lett-e találva
Ha van tapasztalatod mond el légy szíves Gyári VS K&N légszűrővel kapcsolatban. Konkrétan hogy neked mivel lett más vagy nem lett más a gép tőle? Mert a lóerő többletet nem is ad vagy nem érezhető 150 paci felett. De talán a gázrántásokra jobban reagálhat, vagy a hangja pl nekem motorféknél finoman visszadurrog a kipuban. Én sportal vettem nem tudom milyen a gyári légszűrős tapasztalat.
Hát amit bontás miatt ad el barátom azt mindenképpen főleg hogy fillérekért, 22ezer egy új K&N és 5 rugóért hozzádvágja. Mondtam az enyémben is az van. És szerintem jobban szellőzik a blokk a papír szűrőhöz képest.
Őszintén,melyik pengét szeretted jobban?919-t vagy 929-et?
http://www.kepesmotor.hu/honda...

Fáj a szívem mikor meglátom a neten.
az enyém beindul
joe 1nek volt még gondja,de neki a gyenge akksi volt a gond
Remélem a tied is rendbe jön vagy ugyan az a probléma mint ami nekem volt = )
na csak beindulnak itt a cbr ek
Sikerült köszönöm mindenkinek üzenem a másik rr es srácnak, hogy a gyertya volt a ludas kicseréltem és pöc röff de mondjuk aksi töltőről indítottam mert le volt merülve az aksim de az a lényeg, hogy balta helyett inkább gyertya = )
Pesten laknál tudnék segíteni.
sziasztok van egy cbr 250rr meg egy 400rr-eladóm,260 meg 160E, mindkettő forgalmis!tel.06204161238 tomi
Abból igen mert tisztítható. De kb ennyi előnye is van a gyárihoz képest...
Érdemes használtam légszűrőt venni? Az alul nevezett K&N érdekelne.
A gép még június végén le lett rakva, mert mentem ki külföldre melózni, szóval jó ideje áll. Amikor letettem semmi ilyen gondja nem volt.
A termosztátom viszont szar, de nyitott állapotban adta meg magát (be is van takarva a fél hűtő, hogy melegedjen). Már vettem hozzá termosztátot, de az ideg megb@sz, hogy nem férek hozzá a csavarokhoz....
Hétvégére mond egy kis jóidőt, ha bejön akkor megyek vele egy kört és meglátjuk javul-e a helyzet, ha nem akkor szerelés!
én arra gondoltam,hogy azért,mert az önindító motor felveszi az áram nagy részét,és a gyujtótekercseknek már nem jut elég feszültség,hogy értelmes szikrát hozzon létre,és igy hiába teker,nem gyújt normálisat.
nekem is csöpögött,meghúztam a bilincseket a csöveken,és megjavult
Sziasztok!

2003-as (felül fekete alul piros) CBR 954 RR bontódott!
Hátra maradt alkatrészek:
- jobb oldali idom, piros, pici hibákkal /15rugó
- faridom egy 2cm-es horzsolással bal oldalon /10rugó
- K&N SPORT légszűrő /5rugó
csörögj! 20/4477 820
Nálam is családtag az SC28.
Még szép hogy a motornak semmi baja 900RR ről beszélünk
A mai szutyi akksik...
A tömítés is megadhatja magát de legelőször a termosztátra gondolnék. Mégpedig úgy hogy nem nyit ki és a vízpumpa meg nyomást csinál és ott a gyenge pont, ott csöpög ki.
Viszont tekintettel a még hidegnek mondható időre lehet az is hooogy sokáig nem enged át a termosztátod h jól bemelegítse a gépet. És amint már szezon időben indítgatod a gépet (15-20 fokokban) elképzelhető hogy hamar bemelegszik és magától megszűnik a probléma. Persze attól még nyugodtan járj utána a problémának egy kis szereléssel ha van időd/pénzed/türelmed.
nem