Találtam egy oldalt ahol speckó csavarokat gyártanak, de nem vagyok pesti és nem hiszem, hogy 2 db csavarért szóba állnak velem
Ha nem gond akkor berakom a natur 6lapfejűt, az úgyis rozsdamentes és talán nem rohad bele és ha egyszer nekm kell ismét kiszedni akkor nem fogok ennyit sz...ni vele
Mint korábban már írtam sokat szenvedtem az egyik csavarral a termosztátnál amíg ki bírtam szedni és eléggé leharcolt állapotba került.
A képen látható csavarról lenne szó (de ez még az ép).
Ma végigjártam az összes csavarboltot, de sehol sem tudtam ilyet szerezni, úgy néztek rám mintha nem is tudom mit kérnék....
Végül vettem natur 6mm hatlapfejű rozsdamentes csavart alátéttel.
Kérdésem az lenne, hogy probléma-e ha lecserélem a képen látható peremfejes hatlapfejű csavart?
( a csvar elvileg azért speckó, mert 6mm-es a menetes része, de nem a szokásos 10-es kulcs kell hozzá, hanem csak 8-as kulcs)
Szereztem még belsőkulcsnyílású (INBUS) csavart is, csak attól azért félek, hogy ha annak elnyalódik a belseje, akkor azt sose szedi ki senki
hát sok múlik azon,hogy mennyire törődtek vele,hidd el hogy nem voltak azok a régi 900rr ek megkímélve,és még mindig mennek,nemnagyon hallottam még olyat,hogy egy 900rr blokk megadja magát.
mi a bajod a bmw s 1000rr el? nekem tetszik,biztos fasza gép lehet,bár sose mentem még vele.
Szerintem javarészt nem attól függ mikori a blokk, ha megadod neki 5000-enként az új olaját meg nem 9000rpm-től tiltásig használod a fordulattartományt orrba szájba akkor meg fogja hálálni a gép. Lefogadom hogy azok a 900-asok is amik 100e Km -el futnak meg voltak kímélve és gondosan szervizelve. Akinek meg van pénze évente szétbarmolni egy motort az úgyis megveszi a BMW 1000-es szutykát ami önkényesen átvette a világpiacon az "RR" -ként emlegetett címet. Holott mind máig Csakis és kizárólag a Honda gyárt igazi "RR"-t. Bocs ez a személyes vélemény. De a lényeg a lényeg marad, add meg amit kér és ő is ad neked sokáig.
én se félek attól ,hogy szét fog esni az 1000rr blokkja
bár szerintem ezek az újak már nem fognak annyit elmenni,mint a jó kis sc 28 meg sc33, amik magyarországon is szaladgálnak,már sokba 100ezer körüli km ek vannak ( csak az órájukban 40 van ),és még vígan mennek
azért megnéznék egy 100ezer km es 954et,vagy 1000rr t is,hogy áll a blokkja
Az hogy melegen kell leengedni az olajat csak ajánlott hogy melegen jobban folyik és kevesebb tapad meg a blokkban, ha vársz vele eleget akkor viszont simán kimegy belőle mind. Ha nagyon biztosra akarsz menni akkor hogy mindenhonnan kimenjen az olaj max ráindítasz pár tekerést vagy megdöntöd a motort oldalra h follyon ki mind. Többet igazán nem tehetsz az ügyben
Igazából sokat nem mesélt róla, de gondolom a kék füstnél tuti hogy fogy az olaj max nagyon lassan. De már megszabadult tőle, én meg örülök mint állat hogy 954et vettem és hű a legendájához hogy elnyűhetetlen blokkja van a szériának.
Motul 7100 10w-40-t kap majd végül.
A gond most ott van, hogy cserés a vízpumpám és amikor kiszedtem (előtte még nem csináltam ilyet, szóval nagy meglepetés volt) az olaj ami kijött (amire nem számítottam ) az szét is terült a földön!
Viszont ha jól tudom, olajcserélnél melegen kell leengedni az olajat... csakhát az enyémben már nincs meg teljesen, így nem tudom majd bemelegíteni, így azon töröm a fejem, hogy hogy is csináljam, mit tegyek
Ha nem gond akkor berakom a natur 6lapfejűt, az úgyis rozsdamentes és talán nem rohad bele és ha egyszer nekm kell ismét kiszedni akkor nem fogok ennyit sz...ni vele