Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit olvasgattam a motorszerelés topicban és ott találtam egy ilyen hozzászólást:

"a vízpumpa ház alján kell lennie egy apró kis furatnak amin a vízet kinyomja akkor, ha a vízpumpában található első simmering elengedi a vizet"

Nem tudom konkrétan milyen motorról volt szó.... nálam szóba jöhet ilyen hiba?
ööö mit nézzek meg, hogy jó-e? a tömítés vagy maga a vízpumpa?
Még nem láttam ilyet szétszedve, igazából azt se tudom mit nézzek rajta, hogy működőképes-e....
Ugye

Szedd le nézd meg jó-e még. Ha nincs baja akkor jól szárítsd meg, csinálj rá tömítést és pasztázd be mindkét oldalát, ne tépd meg nagyon a csavarokat!
Másnap 50%-os fagyálló bele.
Üdv!

NA ma első indításra rögtön beindult....... nem értem, de a lényeg, hogy beindult.( egész éjszaka töltőn volt az aksi és most is kapott bikát, úgyhogy lehet valóban az aksiban nem volt annyi kraft, hogy ebben a "hidegben" beröffentse).

ú probléma:

A képen ami látható az a vízpumpa? mert ott csepeg belőle a fagyálló. Na az mitől lehet?Ahogy néztem olyan mintha a tömítésnél engedne a csavaroknál.
Csak járó motornál csepeg.
Nekem a zx9 ha gyenge volt az akku de még tekert akkor durrant nagyot, máskor sose.

Xt600 volt előző évben asszonynak tanulni, többet szereltem, mint amennyit mentünk vele. 2x indult be 1 rúgásra amikor megvettem, és amikor eladtam. Volt hogy 30-40-et kellett rúgni és akkor beröffent. Látszólag minden jó volt rajta, atom kompresszióval.
AUTÓSZERELŐ VETTE MEG!
de joe nak még karbis a gépe
de attól valóban lehet gyenge akksi a hibás,nekem is volt olyan az sc33 nál,hogy tekerte tekerte de mégse kapta el, aztán amikor ráraktam a bika kábelt,akkor egyből röffent.
de,beleért,attól akadt meg a blokk de szerencsére nem akkor történt,amikor éppen nyélgázon ment a blokk,hanem be akartam rugni,rárugtam,és akkor átugrott,megakadt, igy nemnagyon lett baja,egy picit odabaszott a 2 szívószelepnek,a szeleptányér peremét egy fél mm el felhajlította,de azt még egy esztergába fogva meg lehetett menteni,szépen felszabályozták,becsiszoltam a szelepfészekbe,és kész is volt
Ha benne hagytad a motorban az akkut, tedd meg hogy kiveszed és karbantartó töltésre teszed 1 napra. Nekem is télen halnak meg ezek, a hideg nem tesz jót. Megéri a próbát a bikázás is viszont akkor se fog könnyen indulni próbálgasd egy darabig.
Nekem is tekerte mikor gyenge volt az akku. De valami szelep nem nyit elég nagyot és nem kaphat anyagot az injektor azért nem indul be. Mondhatnám minden az akkutól függ
Dugó nem ért bele a szelepbe?
Az a hőérzet, amire gondoltál, de ez csak élőlények esetén értendő. Valójában -7 fok van, de a szél miatt úgy érzed magad, mintha szélcsendben -12 fokban lennél.
Bár számomra a motor is élőlényként szerepel a családban, úgyhogy inkább te jársz közel a valósághoz....
akkor azért kijárt a jóból neked is
A" csere" lemaradt.
Nekem volt váltó,hajtókar,dugó,kormánycsapàgy meg isten tudja még mi .
ő volt
nekem végülis ennyi volt a hengerfejet kellett gatyába rázni:D
ja meg hajtókaros volt,de azt már nem csináltam meg:D
Na nekem azzal nem volt bajom.
nekem a vezérműlánc feszítőm volt szar,és átugrált a vezérlés
Én is ismertem az utolsó csavarig,mêg anno egy jó pàr videot is feltöltöttem ide.
énis szerettem az xr t bár voltak vele bajok,párszor szétkaptam a blokkját:D csukott szemmel is menne fejenálva egy hengerfej felújítás
Nincs már meg 2010- ben adtam el.
Jó lenne azért most,szerettem!
De most az SC28 az új "szerelem"
hétvégén talán lesz most,én úgy készülök,hogy hétvégén motorozni fogok
neked megvan még az xr ed? nekem is volt ám xr6om,csak aztán tavaj nyáron eladtam,télen azért hiányzott kicsit,de muszáj voltam eladni
Ja arra gondoltam,de mindegy is legyen már +15 tartósan!
A f@.om kivan ezzel a qrva hidegge!
arra a részre gondolsz,hogy a 10fok motoron 0foknak "számít"?
mert attól nincs itt fagy a motoron 10fokon,csak a szél hőelvonása miatt úgy számolnak vele,hogy olyan mintha 0fokban állnál ,vagy ilyesmi
-7ben odafagynánk a motorra
enyém is indult -10ben is könnyen.