Lenne egy-két kérdésem, hátha tudna valaki válaszolni.
1. Ha egyenes kormányt szeretnék a motorra, akkor milyen kormánykifli lenne megfelelő a 929-re?(Tudom, hogy LSL meg társai igen...De van-e valami széria motornak olyan kiflije amit fel lehet applikálni rá)
2. Ezen a képen hogy oldhatták meg a kilométeróra felszerelését, hogy működjem is ?
inkább ősszel voltak 1milla körül 1000rr ek, akkor volt vagy 4 ilyen árakon.
én voltam megnézegetni mindet,és a legjobbat(remélem ) megvettem
sajnos a többi elég elkeserítő állapotban volt:(
volt ami többször össze volt már törve,idomok összevissza letörve,elrepedve, 3színből összerakva,meg blokk cserésen,mert az az első blokk kuplungja szétrobbant,és szétvitt dolgokat,azátn vett bele új blokkot,de a tulaj bevallása szerint(meg látszott is kicsit) füstölt,ette az olajat.
amúgy jelenleg is fenn van az a motor a hirdetések között,csak nem akarom senki üzletét rontani hogy rosszakat írok a motorjáról,úgyhogy nem nevesítek
954-nél figyelj oda, hogy van e múltja blokk cseréről. Ugyanis én sem tudtam de ezek egy része hibásan jött ki a gyárból és állták a blokkcserét gari idő alatt. Nekem a szervízkönyvben ott is van 5000km-nél. Am patent kis blokkot kapott a gép másodszorra ojal csak egy gumi szilentnél a kuplung felett látszódik az is pár csepp.
Szerintem ritka az a 954 amit nem kerekeztettek vagy nem tépkedtek meg párszor ez a széria erről szól más kérdés viszont hogy mindez hogy hatott rá. Lehet durva bánásmód ellenére nagyon egyben a gép. Kormányt tüzetesen körbe kell vizsgálni csapágy és csavarok szempontjából vázat körbetapogatni végig nem kell sajnálni hogy piszkos lesz a kezed ink minthogy befürödj. nameg szerintem a blokk ne csörögjön és harapjon mint egy szörnyeteg. Ami még észrevehető az a kuplung ami kicsit hallathatja magát a picike gázrángatásoknál.
Tegnap néztem olyan darabot,aminek orrán-száján dőlt az olaj,idomok nem illeszkedtek,és 950e volt az ára.
Nem lesz egyszerű menet.
Persze telefonba mindenki motorja szalonállapot....
Én áron alul vettem az enyémet, jól körbenéztük láttunk egy pici váz benyomódást, jobban megnézve a váznak kutya baja nem is húzott máig se semerre. Idom sérülten pici hiánnyal áron alul hoztam el. Aztán most én is fejreálltam vele és a Biztosítót jogvédőszolgálat segítségével megfejve most éppen annyit ad hogy gyönyörűre összekalapáljuk a vasat. Ami pozitív számomra hogy megnézte a szerelőm a szelepeket és a gyári értékeken belül vannak a hézagok pedig tisztában voltam vele hogy az előző gazda is szeretett játszani az erejével. Egyszóval bemákoltam egy jó blokkot jó futóművel és most szépen fel idomozom gyárira. Amugy most én is 1000RR-t vennék milla körül. De azt mindig tudnunk kell ami drága gép az nem hiába annyi az általában jó is. Ami meg olcsó annak az összes csavarját át kell nézni és még akkor se biztos hogy nem fürdünk be vele.
Igen, pont ugyanez. Használtan vettem vaterán 35-ért, egész jó állapotban, egy kopás van a bal alkarnál és a bal sípcsontnál, egy fikkandusz eredményeképp. A dzsekije jó, a nadrágja nekem kicsit kényelmetlen, a protektor nyomja a térdem, ami hosszabb távon megfájdul emiatt.
színe is ugyanez? te újonnan vetted? mennyi volt? mert én használtan vettem, de kb 3szor volt a gyereken,olyan volt mintha új lenne,sehol 1 karc,még az új illata is megvolt
mondjuk elötte is gurulhatunk majd,ha meglesz az új gép
Lenne egy-két kérdésem, hátha tudna valaki válaszolni.
1. Ha egyenes kormányt szeretnék a motorra, akkor milyen kormánykifli lenne megfelelő a 929-re?(Tudom, hogy LSL meg társai igen...De van-e valami széria motornak olyan kiflije amit fel lehet applikálni rá)
2. Ezen a képen hogy oldhatták meg a kilométeróra felszerelését, hogy működjem is ?
én voltam megnézegetni mindet,és a legjobbat(remélem ) megvettem
sajnos a többi elég elkeserítő állapotban volt:(
volt ami többször össze volt már törve,idomok összevissza letörve,elrepedve, 3színből összerakva,meg blokk cserésen,mert az az első blokk kuplungja szétrobbant,és szétvitt dolgokat,azátn vett bele új blokkot,de a tulaj bevallása szerint(meg látszott is kicsit) füstölt,ette az olajat.
amúgy jelenleg is fenn van az a motor a hirdetések között,csak nem akarom senki üzletét rontani hogy rosszakat írok a motorjáról,úgyhogy nem nevesítek
bömbi darabokban,szépítgetem csinosítom
Szerintem ritka az a 954 amit nem kerekeztettek vagy nem tépkedtek meg párszor ez a széria erről szól más kérdés viszont hogy mindez hogy hatott rá. Lehet durva bánásmód ellenére nagyon egyben a gép. Kormányt tüzetesen körbe kell vizsgálni csapágy és csavarok szempontjából vázat körbetapogatni végig nem kell sajnálni hogy piszkos lesz a kezed ink minthogy befürödj. nameg szerintem a blokk ne csörögjön és harapjon mint egy szörnyeteg. Ami még észrevehető az a kuplung ami kicsit hallathatja magát a picike gázrángatásoknál.
Inkább vennék 1misiért,egy fasza 954 et,vagy 929-et,
Mint egy agyonvágott ezredest.
Nem lesz egyszerű menet.
Persze telefonba mindenki motorja szalonállapot....
Én bevallom nem láttam ilyet.
színe is ugyanez? te újonnan vetted? mennyi volt? mert én használtan vettem, de kb 3szor volt a gyereken,olyan volt mintha új lenne,sehol 1 karc,még az új illata is megvolt
te előszedted valamelyik masinát?
jóól bizony:) köv hétvégén tervezel valami gurulást? elmehetnénk valamerre gurulni,15fokot mondanak