Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elb@sztam a linket,valamiért nem oda visz ahova kellene.

Igy lesz jó:
www.baleset-megelozes.eu/pics/...
Nézd meg ezt a PDF dokumentumot a téli motorozásról és a menetszél hatásáról ír a végén.
www.baleset-megelozes.eu%2Fpic..." title="http://www.google.hu/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CDIQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.baleset-megelozes.eu%2Fpic..." target="_blank">http://www.google.hu/url?sa=t&...
Lehet igazad van, de érzetre biztos hidegebbnek érezném ha a motoron ülnék na mindegy.
Lényeg a lényeg -7 ben pöccre indult.
hát de a -7fokos szél max -7fokra hűt le valamit,nem?
A menetszélnek azért jelentős hűtőhatása van,szerintem.
de a gyujtás elektronikába lenne valami fojtás még?
mert ha igen, lehet hogy egyszerübb lenne venni egy bontottat ,ami európai verzió vagy valami.amúgy ilyen 260nál többet nemnagyon mennek az sc 33asok,vagyhát óra szerint nekem is 290 volt, de gps el mérve valami 255 volt talán a Vmax :D
S.O.S.-ba tudna nekem írni egy gyertyakulcs méretet?
(mert holnap azt is kell vennem, mert elnyelte a föld az is )
1997
Te, mínusz hét fokban hogy hűl le mínusz tizenkettőre...?
mikori 900rr?
igen sajnos egy srác azt mondta 70 ért miskolcon kiütik a fedélzetit de kössz
elég húzós az összeg egy elektronikai módosításért
japán belpiacra gyártott géped van? gyárilag le volt butítva?
hát máshogy nemnagyon
oké írok ha jóó
meg ha nem akkor is
köszönöm szépen a segítséget fiúk ma már nem de holnap nekiállok és szétszedem de ha így benne vagyunk a témáztásba még egy problémám van nekem az rr japánból lett behozva cseréltem benne a fúvókákat 2 éve így már nem 180 a vége habnem 260 azt mondják azért nem megy többet mert fogja az elektronika erre nem tudtok valami jó tippet?
vagy nem tudjátok a gyári fúvóka méreteket?
a gyertya cserét megkisérelem hátha jelyre jön ha nem akkor jön a jeladó köszönöm szépen a jó tippeket
ű
hát az is csak úgy derülne ki igazából, hogy gyertya gondja van, ha kap egy új sort, máshogy nem tudom hogyan lehet rájönni....
hát attól mert új a a gyertya,nembiztos hogy jó,nézd meg azokat is.
léteznek hamisítványok is ngk ból,azok meg biztos gyengébb minőségűek.
amúgy nekem is van 4db használt gyertyám 900hez,mert tavaj a kis jeladó lelazulásos dolognél én is azt hittem,hogy gyertyabaj van és cseréltem gyertyasort,de végül nem az volt a gondja,aztán igy megmaradt 4 jó gyertyám,csak éppen már 900 rr em nincs hozzá
ha érdekel esetleg ,valami aprópénzért elküldöm
engem tavaj nyáron a gyujtás jeladó szopatott meg,lelazult,és utógyujtás volt:D nem volt alapjárat,erőtlen volt,10litert evett,és melegedett mint az állat,aztán rájöttem a bajára:D a főtengelyen van az a tárcsa ,az meglazult,és elfordult,kb 50fokkal,volt ám utógyujtás
írd le légyszíves , hogy jó lett -e a gyertyacsere után ...
mert nem indul , s a benzint beletolja a kipufogóba...ami utána berobban ...
mondjuk azt nem értem miért durrog elvileg nem lenne szabad neki ha a szelepek zárnak és jókor van a gyújtás nem duroghatna a vas nem?
hát holnap kiszedem azokat is és megnézem, de vagy 3-4 ezer km van benne ( és elvileg sokkal többet kellene neki bírnia)
én most cseréltem a gyertyálkat nyáron mert akkor a benzincsap szivatott és azt hittem a gyertya játszadozik szóval van 4 pót gyertyám de akkor kipródálom azzal hátha attól féltem nem e a festés tett be a tanknak és nem kap elég benzint vagy valami ilyesmi baj van de akkor nem


Köszi remélem összejön
pedig ez nem jellemző a 900rr ekre,hogy nehezen indulnának télen,nekem sose volt gond vele,több hónap állás után is könnyen indult.