igen annyi leszedni a karbikat,hogy meglazítod azt a 4 csavart,ami a szívócsonkokon van,és akkor lelehet húzni róla a karbisort,valszeg kicsit nehezen fog lejönni,kicsit mozgast leföl,aztán lecuppan róla:D
nagyon nem tudsz elállítani ott semmit,de azért óvatosan ráncigáld
Na ma leszedtem a vízpumpát.... hogy konkrétan mi a baja azt nem nagyon lehet megállapítani, de biztos a tömszelence.
Nem egy bonyolult szerkezet, még nem láttam ilyet, de most már legalább értem miről van szó, miként működik stb.
Arról senki nem szólt, hogy ha kiszedem akkor jön az olaj is, jó kis meglepetés volt
Tanakodtam, hogy kellene már olajat cserélni, de így már tuti
Elég lutri venni másikat is, mert honnan tudom, hogy nincs-e ugyanilyen gondja, mert szemrevételezéssel az nem állapítható meg.
Más:
Gondoltam, ha már szétbombázom a gépet, akkor kicserélem a termosztátot is.
Ami a váz mellett van csavar ahhoz szinte hozzá se lehet férni.... nézegettem és úgy néztem, hogy ha leszedném a karbisort akkor ki lehetne szedni a csavart.
Kérdésem az lenne, hogy bonyolult leszedni a karbisort?
Csak lent azt a 4 szorítógyűrűt kell kiengedni (mint ahogy a légszűrőházat kell levenni) vagy van még egyéb dolog is amit szét kell bontani hozzá? Levételnél kell-e valamire nagyon vigyázni, figyelni? (el tud-e valami állítódni stb.? )
Na aki tud ebben segíteni annak előre is köszönöm a válaszát!
Hello!
Pesten vettem a ricsi bontóba! De Biatorbágyon is van állítólag egy jó bontó nem tudom te merre laksz.
Olajat én mindig honda szalonba szoktam venni 4l 10 ropi és ez azért csak gyári!
Parkolóban volt már,jövő hétre van tervezve a megtekintése,meg egy sárga-fekete példányé is,amit ide belinkeltem.
3ra szűkült a "naezérpénztisadok" motorok száma.
Persze élőben dől el.
Nah erre aszt mondom , hogy jahj :D
Szerintem ez is egy ritka szép páldány , lenne ennyi kessem én biztos megnézném ... http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr_954_rr-5540359
És kössz a segítséget!
nagyon nem tudsz elállítani ott semmit,de azért óvatosan ráncigáld
Na ma leszedtem a vízpumpát.... hogy konkrétan mi a baja azt nem nagyon lehet megállapítani, de biztos a tömszelence.
Nem egy bonyolult szerkezet, még nem láttam ilyet, de most már legalább értem miről van szó, miként működik stb.
Arról senki nem szólt, hogy ha kiszedem akkor jön az olaj is, jó kis meglepetés volt
Tanakodtam, hogy kellene már olajat cserélni, de így már tuti
Elég lutri venni másikat is, mert honnan tudom, hogy nincs-e ugyanilyen gondja, mert szemrevételezéssel az nem állapítható meg.
Más:
Gondoltam, ha már szétbombázom a gépet, akkor kicserélem a termosztátot is.
Ami a váz mellett van csavar ahhoz szinte hozzá se lehet férni.... nézegettem és úgy néztem, hogy ha leszedném a karbisort akkor ki lehetne szedni a csavart.
Kérdésem az lenne, hogy bonyolult leszedni a karbisort?
Csak lent azt a 4 szorítógyűrűt kell kiengedni (mint ahogy a légszűrőházat kell levenni) vagy van még egyéb dolog is amit szét kell bontani hozzá? Levételnél kell-e valamire nagyon vigyázni, figyelni? (el tud-e valami állítódni stb.? )
Na aki tud ebben segíteni annak előre is köszönöm a válaszát!
üdv.Laci
Ez a vizpumpa ugy tudom hogy jó hozzá!
nem is én híztam,hanem a motor
ÉS annak az olajnak van neve vagy csak mondjam, hogy mibe kellene?
Pesten vettem a ricsi bontóba! De Biatorbágyon is van állítólag egy jó bontó nem tudom te merre laksz.
Olajat én mindig honda szalonba szoktam venni 4l 10 ropi és ez azért csak gyári!
link
link
link
link
3ra szűkült a "naezérpénztisadok" motorok száma.
Persze élőben dől el.
Szerintem ez is egy ritka szép páldány , lenne ennyi kessem én biztos megnézném ... http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr_954_rr-5540359
nincs véletlenül valakinek csavarja amivel a tanksapkát tudom lefogatni a tankhoz ?
3 db kellene ...