Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azé kár lenne érte
szerintem gyertyabaja lesz,4éve mikor én vettem 900rr -t, elmentem megnézni egyet, tél volt,jó hideg,csávó monta,hogy tegnap beindította,aznap az istenért nem indult,önindítózás,bikázás,tolás ,és semmi,csak kurvanagyokat durrogott. majd gyertyasor csere, és utána küllőre indult.bár nem vettem meg a motort,mert dobálta a 2.at:D de ezekre a tünetekre tisztán emlékszem:D
enyém se indul, úgy látszik ez valami átok!
Már már úgy hallatszik hogy elkapja, de mégsem, ha ráhúzom a szívatót nekem is durran, de semmi....
(már elkezdtem a vaterán nézelődni jóféle balták után )
Sziasztok nekem van egy 900 rr em 919 eljutottam oda , hogy be kéne indítani de nem akar indulni utoljára mikor indult kapot egy kövérgázt és valami hatalmasatt durrant
nem foglalkoztam vel elvittem festettni most szépen kipucoltam a karbikat a gyertyákat meg mindent de nem indul hanem csak durran gat ez mitöl klehet tud valaki segíteni?
a gyűjtósorrendet nem cseréltem fel
az tuti
= )
Üdv!

Ha járás közben kitankolt, akkor ez be tud levegősödni, ha igen kell-e tenni vmit vagy motornál ennek semmi jelentősége?
Nekem is sc28 van mint a kollégànak,és én olyan -7 fokban vittem futóval a vassat 50km-t,gondolom a motor lehűlt a menetszél miatt vagy -12- re,mikor levettem a futóról a szivatót kihúztam csecsig ,2- öt tekert és szépen járt mind a 4 henger
Gondolom a durrogás azért van, mert jól megszívta már magát benzinnel, de nem értem mi f@szomért nem bír beröffenni.
Először elsőre beindult, csak 1 henger nem ment még igazán, de már az is kezdett magára találni, csak közben kifogyott a benzin... hoztam bele, utána meg semmi
Hellosztok!

Jelenleg elérhető új szolgáltatásunk!

Magnézium és alumínium, generátor és kuplung dekli szakszerű javítása. Kérlek érdeklődj az alábbi telefonszámon:

0620/931-10-94
fel van töltve és kapja a bikát is, el-el kapja de nem úgy igazán
Akku gyenge, töltsd fel!
hát nem akarja az igazságot.... morgolódik, de nem kapja el és olyat lő, hogy egy vadász megirigyelhetné
Szerintem nekem a 954 még az orosz télben is elindulna, ha az akkuban van elég töltés mert ez már elektromosan szívat meg nyitja a szelepeket. Jó ez persze igaz hogy meleg indításhoz tervezték ezeket a sportvasakat. Nyílván nem szeret semmit a henger ami nem üzemi hőmérséklet és nem is hiába melegítem minden elindulás előtt szépen türelmesen, amikor már meleg esélyed nincs hogy kárt tegyél benne.
Szia!

No para, én gondolkodás nélkül lehúztam a műszerfalat a csatiról már többször is. Max tényleg az órát beállítod újra, minden más ugyan az marad. Ez tulajdonképpen felfogható úgy is mintha az akksit cserélnéd, abban az esetben is totál áram nélkül marad az egész rendszer és semmi elállítódás nem történik.
Le kellene szednem a fejidomomat, de ehhez le kellene húznom a műszerfalat is a kábelkötegről. Kérdésem a következő: lehet-e bármilyen probléma a visszahelyezés után? Gondolok itt ilyenre, hogy eltünnek beállítások, HISS-sel vagy bármi ilyen (azon kivül, hogy újra be kell majd állítanom az órát). 954-ről van szó.
Téli tárolásnál én mindig leengedem a karbikból a benzint,hogy az adalêkanyagok ne rakódjanak le.
üdv!

A mai nap, hogy ilyen szépen kivillant a nap és 0 fölé ment a hőmérséklet kitoltam a gépet a garázsból, hogy beindítom és járatom egy kicsit..... csak ő nem akarta a qrva anyját
Jan. végén indítottam be utoljára, akkor felmelegítettem... minden ok volt! Most is beindult először, igaz egy henger még harcolt hogy beinduljon, de közben kifogyott a benzin, elmentem hoztam bele és utána semmi (egyszer egy pillanatra elkapta).
De már lehet halálra szívta magát, mert már próbáltam mindehogy indítani....
Január elejéig kint volt a külső garázsban, ahol nincs fűtés és amikor ott próbáltam indítani akkor semmi, letoltam a fűtött garázsba és másnap elsőre indult, lehet most is az volt a hiba, hogy kint próbáltam indítani (4-5 fok volt kint).
Hát holnap megpróbálkozom a betolással
hali.
Nekem volt már mind a két féle model.A különséget nagyon egyszerű észre venni,európai vagy amerikai piacra gyártott-e.A kulcs mérete.Az európai piacra gyártottban van egy chip ami kommunikál a computerrel a felső kiflire felszerelt olvasón keresztül.
Az amerikai piacra gyártott kulcsa normál alakú és a felső kiflin nincs olvasó.
Köszönöm szépen.
Parancsolj:
biztos jó lehet az a siklóernyőzés is.
hát igen,ausztria innen messze van,de más irányokba is lehet menni,amit említettél románia,igaz még én se voltam, de jó lenne arra elmenni,mert nagyon szép helyek vannak.
70km a határ szarvasról,nemtudom te pontosan merre vagy.
Nem igazán zavar,mert nem befolyásol semmit igazából.Azért általában érdekelni szokott,hogy ha valami aminek kellene működni és nem teszi a dolgát mitől van.Csak ennyi komi :)
Hello SteveG!Törökszentmiklósi vagyok.Akkor ezt ecsetelték,hogy az USA modellben nincs HISS. Viszont azt,hogy mitől nem villog az a led még akinek tippje van vagy volt ilyen gondja az írhatna erről.Egyáltalán másnak akinek európai 929 rr je van villog ez a led? Hm? Jöjjön már a jó időőő
És zavaró az hogy nem villog? Legalább nem zavarja a szemed...
Az, hogy Európai vagy Amcsi azt nagyon egyszerűen el tudod dönteni. Az Amcsiban nics HISS. A másik kérdésedre nem tudok választ adni, mert az enyém is amerikai. A Tiéd 100%, hogy Európai a képek alapján. Amúgy JNSZ-ből merre valósi vagy? Én is onnan vagyok!
Sziasztok!Mitől lehet az,hogy a CBR 929 emen a H.I.S.S. jeladó ledem nem villog egyáltalán.Két gyári kulcs okés.Angol nyelvű szöveget találtam erről de azt nem értem csak ha lefordítanám.Tud valaki hasonlóról?Honnan tudjam,hogy európai modell vagy amcsi.Mert valamit erről is karattyoltak angol nyelven cbr fórumon....Talán köze van hozzá? Nem befolyásol igazából semmit ez a nem villogás csupán kíváncsi lennék mi oka lehet.