Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

e-bay-en van 129 euróért felső híd, meg gondolom hosszabb kuplung madzag, fékcső, stb. A fejidomnál egészen biztos nem fér el, vagy leveszed, vagy ,kireszeled, .

Én - ha átalakítanám - vennék rá mondjuk egy ktm duke fejidomot, az alsó hasidomot kis változtatással meghagynám, ás nagyon szép lenne.
hááát bátoRr vagy bekellvajjam
na micsöcs gringo
buzikávés
monn mégeccer hamered
buzikávés
Ha veszel "endurót" ne bántsd a ciberét...szerintem
+ hosszabb fékcsövek is kellenek...
Én nem tudom betolni. No meg az asszony is homlokon rúgna!
talán még a magasabb kormánycsutka lenne jó megoldás
vfr-eké lehet hogy megpasszolnará
A superbike készlet tartalmazza a hosszabb bowdeneket, a villahidat, fejidomtartót, és egyéb apróságokat, valamint természetesen rövidíteni kell a fejidomon kicsit, mert különben beleér. Pont ez a rövidítés ami engem visszatartott eddig az átalakítástól, ezért kérdeztem van e valakinek ilyen tapasztalata. Máskor láttam a HAHU-n is több ilyen átalakított eladó CBR-t.
ezzel rendesen elfordul a kormány? idomba nem ütközik?
a bovdeneket meg a kábeleket is ki kellene cserélni hosszabbra
elég nagy lehet a szél ha egyenesebben ülsz
Csatolva a kép, ahogyan kinézne.Ezt a német CBR oldalról szedtem le. Igazából a többi sportmotorhoz képest kényelmes, 2-300 km-t simán megyek vele, de egyik haveromnak Aprilia Tuonoja van, ami tulajdonképpen egy sportmotor superbike kormánnyal, és nagyon megtetszett ez az üléspozíció. Kicsit tényleg hülyén néz ki vele, meg szerintem rajta ülve is, de legalább kényelmes meg kezes. Ha megnézed a mobile.de-t az eladó CBR-ek között elég sok át van ilyenre alakítva. Kb 300 Eur körül van egy ilyen átalakító szett.
valahon már láttam ojan képet amire te gondolsz
sc33 volt, de elég furcsán nézett ki én nem raknék rá ojant
nekedse kényelmes hosszú távon?
Sziasztok!

nemrég regisztráltam az oldalra, üdv mindenkinek. Olyan kérdésem lenne, hogy van-e olyan köztetek, aki már gondolkodott, esetleg meg is valósított a cbr-en superbike kormány átalakítást? Erősen gondolkodtam, hogy eladom a motort, de mivel nem sokat ér a piacon és ráadásul nagyon sajnálnám eladni, inkább megpróbálnám kicsit kényelmesebbé tenni. Egyenlőre ez csak egy ötlet lenne, kíváncsi lennék valakinek van-e ilyen irányú tapasztalata. Ahogy olvastam Ramm-Stein kolléga is hasonló cipőben jár, gondoltam már én is rá, hogy inkább elspájzolom a cbr-t és veszek mellé valami túra jellegűt. Suzuki V-Strom volt az egyik ötlet...
kormánystabilizátor konzol.Ami a felső villahídhoz fogatok.
nekem a másik van és az nem tetszik úgy.
Nekem a szobában telel a Penge.
Mond mi kell?
http://kepfeltoltes.hu/120217/DSC00140_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kép link az előző hirdetésemhez.
szeva:)Esetleg másod van 929 hez?
Sziasztok!

2003-as (felül fekete alul piros) CBR 954 RR bontódott!
Hátra maradt alkatrészek:
- jobb oldali idom, piros, pici hibákkal /15rugó
- faridom egy 2cm-es horzsolással bal oldalon /10rugó
- K&N SPORT légszűrő /5rugó
csörögj! 20/4477 820
Van egy 929 h ülésem, ha érdekel valakit 10 pénz.

30/351-0610
Megnéztem,a motoron.
A szívótorok alján van a hengerfej és a karbi közt,gondolom ide kell kötni a tesztert. Na legalább ma is tanultam valamit.
Valamelyik héten beszéltünk erről. Kell egy olyan csavar ami belül üreges. Ezt kell a szívótorok aljába betekerni. De szerintem venni is lehet.
Az sc28-nak van gyárilag helye ahová a tesztert kell,kötni,igaz most volt leszedve a légszűrő de nem is figyeltem.
Ha van karbiszinkron tesztered, akkor magad, ha nincs akkor vidd el egy szerelőhöz. Szerintem mindnek van tesztere.