Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia! köszi megnézem. majd össszeszedek valamit , csak gondoltam előbb megkérdem itt a fórumon, hátha pihen vkinek a szekrénybe egy fejidom. mert ugy szokott lenni, ha mehgveszem utána mondják: basszus miert nem szóltál volt nekem...
helló! a két dugattyú 50.000 ft. a hengerek hez ha nem kell nyúlni akkor az ok. afötengely rs 250 nél javitható, de igy is hamar belecsuszik 150.000be. rs 250 jó, erös, jó a futómú., de nem gyözöd tankolni. pályán 12-15 l+ olaj (min 4000ft/liter).
az összes 2T közül legjobb az NSR.én meguntam az állandó szerelést ( kevés az időm) meg nagyon drága vele motorozni. amugy 2T fan vagyok. hihetetlen feelingje van. meg a hangja...
Jolvan, is megünk egy pár motorral:)
Hát Sumi CéBéeRe sajnos még pihen, Zsoltival (kicsigixerrel) még nem beszéltem, majd írok neki egy sms-t hátha jön. Eddig úgy néz ki hogy Hayabusa, F3, R6, 900RR ennyi biztos, de hátha jön még valaki.
Nézd meg a láncfeszítőt is, esetleg nem-e koptak el a gyűrűk. Attól is füstölhet.
Van arra ötletetek, hogy ha a szelepszár szimeringek miatt szét kell húzni a blokkot, akkor mi az amit még feltétlenül cserélni kellene?
hányan jöttök?900rr ek?
Mi 10-11 kor indulunk eddig úgy néz ki, nekem 110 km, szal olyan dél és egy köröl érünk oda.
okés mikor mentek? mi 9kor startolunk,amiből úgyis fél10lesz, szval 10re ott vagyunk,elvégre csak 50km nekünk
Akkor koccanunk tesó !
yes
Jön vki mezőberénybe szombaton ?
Eddig tömitő volt bele öntve és nekem nem forralta a vizet,pedig én versenyzem is vele és pár ezer kilométert lementem igy vele már.
Szerintem van gyengébb és jobb minőségű tömitő azért lehet ez.
Keresek valami hűtőset akkor, kb 1 cm es a kis kidörzsölés.
Addig meg dobok bele egy off hűtőt ami kétszer akkora:)
kakasdi motorbontó
Cím:7122 Kakasd, Kossuth u. 309.
Tel.: +36 20 9 629 446
ide lőj 1 telefont,haverom szokott ide menni,és azt mondta,rengeteg bontott sportmotor van,hátha akad neked 1 fejidomuk
Én is szeretem a kéttéket, de rohadt drága egy kategória, úgy mint egy hegyes supermoto (pl.: FS 650, vagy egy SMR ) Még egy egy hengeres haggyán, na de egy 2 hengeresnél? Ott mennyibe áll meg egy komplett generál ? Mondjuk egy RS 250 nek ?
Hello Vanilia!Nekem tulajdonképpen mindegy,hogy két avagy négyütem.Sosem értettem azt sem ki miért szít feszültséget a különböző motoros kategóriákat kedvelő emberek között.Bár erre is megvan a réteg aki harap.Aki igazán szeret motorozni az nem foglalkozik/én sem/ azzal,hogy te crossban éled ki magad-te pályán szeretsz hasítani-te veterán gépeket kedvelsz.Én kis kölök korom óta szeretek minden benzinnel üzemelő dolgot.Még a fűnyírót is:)Az meg,hogy van jobb természetes.Bár relatív a jobb motor.A 929-ben nagyon jó társat találhat az ember.De aki fejben éretlen annak véletlen sem ajánlható úgy gondolom.Pár napja kipróbáltam rokonom 2000-es Yamaha r6-osát.Háát nem ad messze olyan nyomatékot le.Természetes persze a ccm különbség okán.Előző v2 svm után nem érzek csak annyi különbséget,hogy 3 ezertől érezhető meglódulás és fölötte sem fogy el.Jó érzés amikor érzem,hogy ez ha fordulaton van és odatekerem akkor ki akarja tépni a karom:)Sajnos idomban nem tudok segíteni.Én nagyon szerencsésnek érzem magam,hogy minden idom gyári.Patika mindenhol az egész motor.Bontót tudok csak ajánlani,hogy neten keresgélj hátha!Sajnálom,hogy elég kevés ilyen gép van az országban.Nem is értem az okát őszintén.Ja és a kétütemű nsr 250 hmm az durva lehet.Minden jót!Széles utat!
helló!

teljesen egyetértek. ezelött 6-7 évig 2 ütemüztem. volt RS 250 RGV 250 NSR 250 TZR 250 mindegyikből több darab. nagyon szeretem a kétütemüt. de most a 929 kárpótol! soha nem gondoltam volna.lehte ha majd pályára megyek, rájövök, hogy van ennél jobb motor pályán. de... mind formailag ,mind müszaki tartalomban, mind kezelhetőség, motorozhatóság szempontjából... álom... a Hondát nem lehet űberelni. 2t ből is az NSR volt a legjobb mc 21-28 finom preciz gépek. hondák.ja, tegezz nyugodtan. nem tudsz egy fejidomot 929 re.?
üdv
az bizony.
Sziasztok!
929-em indítás után füstöt ereget magából, aztán megszűnik a füstölés. Mi lehet a gond? Szelepszár szimering? Volt valakinek ilyen problémája?
Üdvözlet!Gratulálok a CBR 929 rr-hez!Nekem is ilyen motorom van és megértem az örömöt amit érzett!Nekem sv 650 em volt előtte.De ez formailag és motor erőben maximálisan kielégít minden igényt szerintem.Mindíg lesz jobb,újabb,könnyebb,erősebb.De ez még egy igazi motor amin elfér kényelmesen még egy 1,90 közeli ember is.Én nagyon meg vagyok elégedve vele,most cseréltem hűtővizet.Pofon egyszerű az apróbb dolgokat megcsinálni rajta.Széles utat kívánok és sok örömteli motoron töltött időt!És a Honda az Honda!Ha szervizelve van akkor örök élet!
Így tovább
Egy a lényeg. Nehogy bele öntsél valami hűtő tömítő folyadékot. Haver Csinált ilyen megoldást és onnantól forralta a fizet a motor"Nem csak a lyukat tömíti el"
Meg kell forrasztani és kész. Nem egy nagy projekt. Egy hűtős sec perc alatt megoldja neked.
Hello!Meg kell forrasztani hűtős meg tudja csinálni nekem egy kő lyukasztotta ki a hűtőmet és megcsinálták.Nem szép de legalább jó.
most látom a legutolsó képet, az kisujjszállási a motoros tali 2009,ugye? ismerős ez a sárga cbr,hogy ott állt mi is ott voltunk,kb 20méterrel lejjebb idén nem voltál tiszaföldváron?
ja értem.ha kicsi a lyuk,,elvileg van ilyen folyadék,amit beletöltesz a hűtőrendszerbe,és bedugítja a lyukat,bár én sose használtam még ilyet,csak hallottam már,hogy van
vagy valami ragasztóval megragasztani.
vagy,amit én csináltam még régen a cagiva mitomon,aminek kivolt lukadva az egyik szál,az mondjuk szétvolt repedve,mert valaki elfelejtett fagyállót tölteni bele ,na ott lekötöttem azt az ágat,picifűrészlappal elvágtam a két szélétől 1 cm re,összenyomtam a csöveket,meg fbs,na de ez nem túl elegáns megoldás,ez legyen az utolsó amit alkalmazol
vagy a legutolsó ,hogy veszel 1 bontott hűtőt
de ha kicsi a lyuk,szerintem először ezzel a folyadékkal próbálkozz,ami betömíti a lyukat,autós boltba,benzinkuton keresd
Bocs kétértelcső volt a hűtő cső.NEm a gumicsövem ment szét ,hanem a hűtőben egy kis részt dörzsölt ki a ventillátor.A hűtő meg úgy néz ki hogy vannak a lamelák és van a lapos profil amiben a fagyálló áramlik.Na az dörzsölődött ki.