Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

anyagi okok miatt, pedig hidd el szivem szerint hondát vettem volna, de nem vagyok elvakult, így nyitott voltam másra is, jött egy jónak tűnő vételi lehetőség és így lettem suzukis látszólag, de a szívem még a hondáé.
Vannak emberek, akik letévednek az igaz útról. De azért szeretjük Őket......
Persze, hogy tudom. Nagyon okosságos gyerek vagyok ám!
Sajna, a Penge a garázsban, a sarokban árválkodik, egyazon állapotában.
A multkor érdekes beszélgetés zajlott le köztem, és 1 biztosítós köcsög között. Megtudtam a telószámát a kis f@szkalaptól, aki miatt elestem. Azt hittem, hogy ő a kárszakértő, de nem, ez valami területi képviselő szerűség.
Elkezdett hablatyolni, hogy a motor különösen veszélyes üzem, és hogy én nem figyeltem eléggé, meg hogy a rendőrségi határozattól függetlenül fog majd a jogászuk dönteni a fizetésről, vagy a nem fizetésről. Én meg mondtam neki, hogy szerintem meg ki akarják a nyakukból varrni az egészet, majd felhívtam a figyelmét, hogy a piroson átmenő gyalogos is igen veszélyes üzem.
Aztán nem régen volt 1 másik biztosítós gyerek, - nem kárszakértő - hogy hogy is volt az egész eset. Valamikor motorozott ő is, így elég normális volt. Megbeszéltük, ki is derült, hogy a kis károkozó köcsög egész érdekesen mesélte el a sztorit.
Én elmondtam, hogy is volt valójában, és hogy ezt tanúk is igazolják.
Most pedig a kárszakértőre várok, így áll minden.
Motorból csakis HONDA nem értem hogy tudtad lecserélni egy Suzukira fúj
haccázas olyan gyenge motorral is bíRRsz menni naesztneishiszemel



Fujjjjj.
Meg még hasszázas is
az kemény bakker azért akkor kellett pénz is a dologhoz valaki egy egész szezonba megy annyit...
Szuzukis



Akkor JÓ

Az enyémen nem volt annyira érezhető a különbség mondjuk a jót könnyű megszokni. De eredendően a te fajta RR-edre találták ki.
a Ramm a legokosabb a világon, csak nehéz bebizonyítani
te is félreértettél, mert egy szóval sem mondtam, hogy buta vagy, mi alapján mondanám? A nézőpontodra írtam, hogy butaság sztem. Semmi sértőt nem írtam úgy gondolom. De hagyjuk, 900rr-t mindenkinek azt kész.
nyers vagy,és sajnos nem alapos..megbocsájtható..ha figyelmesen elolvastad volna irományomat és értelmeznéd is egyben nem illetnél a buta jelzővel.Elvárom a tiszteletet irányomba ! Neked is lehet véleményed ez evidens,de a személyes sértő megjegyzéseket hanyagoljuk.
Legalább ebben a topikban legyünk már elfogultak.
Igenis a 900RR a világ egyik legjobb motorja!
nem feltétlenül azért akar valaki újabb, modernebb járgányt venni, mert a régiből kimotorozta a 100%-át. Ennyi erővel a motorosok 90%-a ne is vegyen 250-esnél nagyobb gépet, nemhogy 600ast vagy nagyobbat, mert úgyse fogja kimotorozni, főleg nem utcán. Ez egy nagyon buta meglátás sztem. Tanulni soha nem ciki. De miért lenne az is ciki, ha valaki lecserélné a régi vasat egy 8-10évvel vagy még többel fiatalabbra? Attól még szerethet motorozni, sőt, lehet szeretne még jobban, de nem akar éveket szenvedni egy öreg vassal, és lássuk be, igenis elavult technika már egy 900RR akárki akármit mond, egy újabb géppel sokkal könnyebb menni, miért lenne ciki ezért venni olyat? Ráadásul egy régi sok km-es gépnél azért csak-csak nagyobb eséllyel jöhet elő akár műszaki hiba vagy bármi. Vagy egyszerűen csak a modernebb kinézet miatt választ az ember egy fiatalos gépet. Ez is teljesen érthető sztem.
Szóval hagyjuk már azt, hogy "Minek neked újabb, jobb, erősebb gép? Még ezt se motoroztad ki 100%-ig?!" hozzáállást, mert ez egy baromság.
Amúgy meg mindekinek szíve joga azt venni, amit akar, ami tetszik neki, ezért bírálni a másikat meg megint csak egy nagy baromság.
pííísz
korzikán voltunk 2 személy 4000km ebből 1000 a szigeten
hát jah sokan mondják,hogy kevés a motor,meg minden,de ha 100ból 1ember kitudja tényleg motorozni mondjuk a 900RR-t,akkor lehet sokat mondtam. ti voltatok lenn horvátban idén motoral,vagy vhol külföldön,ugye? az állat lehetett én sajna olyan messzire még nem jutottam el vele,csak itt az országhatáron belül peregtem
érdeklődők azok nekem akarnak azért,csak vagy cserélnék valamire,vagy kéne de még nincs annyi pénzük,meg ilyesmik vannak
jah viktor végül onnan vett kecsóról vmi kereskedőtől motort,és végül beszámíttatta a vfr-t,mert nem tudta eladni,ha jól tudom elég olcsón,3ba számolták be neki végül .
majd elfelejtettem a túra plexi sokat dob ám a gépen
Sajnos a könnyebb utat szereik választani az ember fiai...az utcán is,és a terep motorozás során egyaránt.

terepre nem jó a kétütem 125...áhh gyenge én azzal nem tudok menni..mondják..kevés.....nem kevés az csak meg kell tanulni kihasználni azt a technikát,olyan nyomaték tartományban tartani a gépet ahol optimális a nyomatékmatek...bizony ...csak ehhez tanulni kell...méghozzá sokat...egyszerűbb vásárolni egy négy ütemű nagy köbcentis motort..hát persze kezesebb sokkal kevesebb tudással megvalósítható az ami a fent említett géppel hosszas munka eredménye lenne.akkor hogy is van ez...hát úgy hogy a motorosok többsége nem akar tanulni ciki,gáz gyakorolni minek,hamar gyorsan akarnak mindent .... de hol marad a motorozás iránti szeretet és tisztelet meg lehet nézni pár P20 versenyző motorost,vagy MZ..hoppá micsoda technika van ott (szinte semmilyen) de nem is az a lényeg náluk,hanem a motorozás csupasz,tiszta átélése.

Az a motoros aki versenyző annak evidens hogy keresi az újabb technikát,az optimálisabb verseny feelinget..de az egészen más ők a stopper órának motoroznak csak..teljesen más felfogású motorosok.

Jó példa krézi joe itt az oldalon hosszú ideig 636 kawával versenyzett...ezres gépeket megszégyenítve a ringen hoppá ezresek közé tették mivel a 636 nem 600 de egyszer sem hallottam tőle hogy a motor gyenge...sokkal inkább panaszkodott a fékre,nem megfelelő gumi választásra.........jahh és a váltóra na azt rendszeresen szétrúgta mostanság tizessel köröz a ringen 2 perc alatti idővel Tavaly megkérdeztem tőle "te hogy kanyarodsz? " nem éreztem hogy ciki lenne elmondta,meg is fogadtam hasznos dolgokat mondott...és nem cseréltem motort a 900 bőven jó majd egyszer felnövök a géphez teljesen

1200 GS-re gyúrok...bizony 100 ló és bőven elég azzal a nyomaték tartománnyal...az utca nem versenypálya..tudni kell határt húzni..mer ha nem ott a bibi
VÉÉGRE! Egy hozzáértő.
a 900 RR öreg,elavult
lófaszt...én talán 40 % motorozom ki és nem a héten kezdtem ... idén ismét 8000 km mentünk és még nincs szezon vége mindez 2 személlyel 6 literes fogyasztással.A gyárak harca meg unalmas.....10-20 éves konstrukciót hogy hasonlíthattok egy 2011 motorhoz baromság.Csak sport endúróra cserélem...majd...de a penge akkor is megmarad nem adom el potom pénzért hülyegyerekeknek akik nem értékelik ezt az ikont..mellesleg alkudoznak már a telefonban gusztustalanul..kösz nem.
utcára jó nekem is, oda tökéletes még sportosabb vezetéshez is.
Nekem utcára bevált.Sajna idén eddig nem jutottam ki pályára-mindig közbejött valami.
Superbike-ban mentek ezek.