ugyanerre panaszkodott ő is,mert van egy busás haverja neki is,és monta ,h odatudná verni,de nemtudja odarakni 1-2be a gázt rendesen,mert egyből kerekezik, a busának meg odalehet tölteni ott van súly
Na igen, bár néha zavaró, amikor olyan rendesen akarsz elindulni a lámpánál, aztán állandóan kapkodja az elejét. A cimbit a busájával ezért nem tudom lenyomni, mert nem adhatok akkora tüzet...
igen ő is mondta,hogy 2személlyel óvatosan kell bánni a gázzal,bármikor 1kerekezhet a gép,főleg ha valami jó kis hullám megdobja az elejét
azért a kis cbr em ilyesmit nem csinál már nagyobb tempónál,lehet neki nyelezni 3.ba bátran
Gyorsulásba gondolom veri a 900RR-t, na de nyomatékba? pl.: egy 100-ról 6. ba ?
Nemrég mentem egy '03 R6-al , egy leo vince sportdob, semmi más tuning, és meglepett hogy kb. ugyanúgy gyorsult mint az én 900RR-em. Egy R6R-el már tuti nem mernék kiállni.
hát jah a K1 1000veszélyes gép,főleg 2személlyel.. 1kerekeznek hakell hanem XD én is honda párti vagyok,de semmi bajom nincs a suzukival se.hát igen,azis már 10éves motor.
egyenlőre nincs semmilyen gondom bajom vele. persze tudnék min javítani rajta. Pl pályán a fékkar azért beesik kicsit, de fog ugyan úgy, de ha nem esne be, még jobb lenne. Van rá megoldás, majd ha már nagyon kell, beruházok. Egyenlőre jó így a gép, műszakilag fasza, jól fogyaszt, elég erős (bőven elég erős nekem, kanyarkijövetnél simán emeli kettesben kigyorsításnál a kerekét, ha bátran húzom ), könnyű vezetni, szal tök jó végülis.
Az ezres az más tészta. Nem mentem még olyannal (lehet szerencsére? nehogy megfertőzzön ), de hát az azért jóval nyomatékosabb lehet, főleg a K1, arra mondják talán, hogy érzésre az tol legjobban alulról a gixer ezresek közül, legalábbis 2004-ig, 05-től nemtom mi a helyzet. Biztos király gép az is, de lassan eljár azok felett is az idő, már egy K5 1000 is azért gonolom klasszisokkal jobb motor. Honda párti vagyok, de csak-csak jó gépek ezek a Suzukik is azért.
na látom értelmeset sikerült irni,kissé fáradt vagyok tehát a fjidomtartó konzolon,és a teleszkópszáron van rögzitve nekem a stabilizátor,ha valakit érdekel hogy pontosan hogyan,lefotózom neki
kormánystabi témához: nekem igy van feltéve, ahogy a mellékelt képen látszik,telószár,meg a fejidom tartó konzol,a mellékelt képen látszik, a fékkar elött
második képen meg a helyi honda szervizteam látható barátnőm,meg 1 haver csaja kipufogót cseréltek az asszony cbrén műszaki elött
Köszönöm Szépen.
Kerekperec megmondom én el szerettem volna lesni a technikát a régim rögzítésével nem voltam megelégedve a mostanit szépen szeretném rögzíteni.
azért a kis cbr em ilyesmit nem csinál már nagyobb tempónál,lehet neki nyelezni 3.ba bátran
Nemrég mentem egy '03 R6-al , egy leo vince sportdob, semmi más tuning, és meglepett hogy kb. ugyanúgy gyorsult mint az én 900RR-em. Egy R6R-el már tuti nem mernék kiállni.
2 személlyel 200 körül is meglepődsz vele...
Az ezres az más tészta. Nem mentem még olyannal (lehet szerencsére? nehogy megfertőzzön ), de hát az azért jóval nyomatékosabb lehet, főleg a K1, arra mondják talán, hogy érzésre az tol legjobban alulról a gixer ezresek közül, legalábbis 2004-ig, 05-től nemtom mi a helyzet. Biztos király gép az is, de lassan eljár azok felett is az idő, már egy K5 1000 is azért gonolom klasszisokkal jobb motor. Honda párti vagyok, de csak-csak jó gépek ezek a Suzukik is azért.
Arról az akra dobról nincs egy közeli képed? Köszi!
második képen meg a helyi honda szervizteam látható barátnőm,meg 1 haver csaja kipufogót cseréltek az asszony cbrén műszaki elött
neked bevált a gixer? 1ik havernak K1es 1000es van,mentem vele párszor,az király gép
Meg tudnátok mondani,hogy ilyen-e a kulcsotok?
Az enyémhez sajnos csak egy van,az is teljesen fém,úgyhogy szeretnék másolni egy pótkulcsot.
A neten többféle nyerskulcsot találtam ,de ez tűnik a leghitelesebbnek.
Kerekperec megmondom én el szerettem volna lesni a technikát a régim rögzítésével nem voltam megelégedve a mostanit szépen szeretném rögzíteni.