áh nem akarom szétbontani igazából.. a felni is szinre van fújva,akkor az is elütne,meg minden... festegetni meg ilyesmi meg végképp nem akarok
hnap lefotózom,hogy van megoldva nekem a rögzítés
hali,csinálok majd képet róla,hát külön nemnagyon akarom eladni,mert a 17es kerék miatt azért hajlamos szitálni stabi nélkül,viszont ha a motorral együtt megveszed,akkor eladom
na most melyikkel,az rs vagy a zxr es? bár mind2 visszalépés lenne, egyikből se lehet értelmes üzletet csinálni sztem,ra 250csere szőrszőrbe nem pálya, 95ös zxr400+max 200kp meg megintcsak nemnagyon,egy 400as sor4et sztem méh nehezebb eladni
Halli Tamás!Érdeklődnék,hogy a kormánystabi neked hol van az RR-en,esetleg azt külön nem adod el?Érdekelne,hátha megtudunk egyezni! czako20@freemail.hu gondold meg,képet,árat küldj,ha eladnád!
Köszi
üdv:Zsolti
teli lesz a tali 900rr ekkel én csak késöbb indulok,tegnap este arra kellett hazaérnem pestről,hogy 1 fasza kis defektem van hátul,szval még most rohangáltam gumist keriteni,sikerült végül,az 5.nél leboltolni,11re lesz kész,összedobom,aztán húzás át
hát odáig nem jutottunk el,hogy arról beszéljünk,hogy 1-1be cserélné e ,vagy ráfizetne az RS es arc,bár ahogy a szövegéből kivettem,ő szőr szőr cserére gondolt
a zxr es arc meg azt mondta,hogy max 200at tudna rádobni... kawa zxr 400at adna,95ös..na azt add el ha birod,azt még nehezebb,1 400ast,nemtudom nem e belpiacos e ráadásul,bár az talán nem az,na de akk se lehet eladni,meg annyit nem is ér,amennyiért szeretné h beszámoljam.. mindneki cserélne,mértnem jön valaki,akinek van pénze,és viszi el? úgy mint tegnap az XL 600amat,felhivott a srác,hogy megvan e? mondom igen,elmondtam milyen,kérdezte 120ért odaadom e,mondom igen,monta hogy oké,jön,eljött ,kipróbálta,mondta hoogy rendben van a gép már kötöztük is fel neki a futóra,fizetett,és ment ,szerintem már gyentolja kinn a határba valahol a gépet
Kinézetre gondoltam nem menetteljesítményre tudom hogy ég és föld a az új és az én 929-em között közúton használom pályázni nem szoktam én legalábbis úgy gondolom hogy azért veszek motort hogy tetsszen is hiába megy mint az állat és modern ha nem jön be kinézetre nekem, mindenkinek megvan a maga ízlése
Ezt a véleményt osztom. ÉS tudom hiányozna is a CBR de mivel többnyire ezt is csak városban használom ésszerűbb lenne egy supermoto vagy valami csak pályára való redva... Útálom, hogy kb akkora melegedik be amire beérek a munkahelyre, kifejezetten csak motorozni meg egyre kevesebb az időm.
Felülnél egy fiatal (2 éves) 1000-es sportmotorra, megváltozna a véleményed. Sokkal komolyabb gépek, ezek után minden gyenge és kevés lenne a 929-en, főleg ha versenypályán is mennél vele.
Ha valaki simsonról átnyergel egy cb500-ra azt gondolja ennél már nincs jobb, nem kell erősebb.
Persze él még az a verzió, csak én kérek rá pénzt. Nem tudom neked mit ajánlottak fel. Egy az egybe tuti, hogy nem cserélek semmire (max fiatal supermoto) még akár zxr400-as is számításba jöhet.
Cső
Üdv dobj egy képet! Osztom a véleményed nekem is 929-van nagyon meg vagyok vele elégedve, nekem se tetszenek a mostani sportmotorok 954, 1000rr 2008-ig nagyon tetszenek de a mostani gépekből nem vennék az biztos az a baj hogy a másik három márkából van olyan modell ami tetszik de kicsit elfogult vagyok a Honda iránt úgyhogy marad a Honda Ja elnézést a mostani gépek közül csak CB1000r de az neked bike
Jó választás volt a Honda grat hozzá
él még az az opciód,hogy rs250re cserélnéd a cbr t? mer pár napja megkeresett 1 tag, nem e cserélem a cbr -t el rá
tegnap egy zxr 400ra cserélték vna,ugy h ráfizetnek...
csak kp ra nem akarja senki megvenni vagy aki megakarná,annak meg nincs lóvéja
üdv mindenkinek!új belépő vagyok,gondoltam regisztrálok.929-el csapatok! nagyon elégedett vagyok vele.idén nyáron 7000-et raktam bele semmi gondom nem volt vele.most cserélek fékbetétet teló szimmeringet,meg gumikat.de ez mind csak az én hülyeségeimnek köszönhető.jó kis motor,szerintem az igazi gyorsasági motorok valahol a 929 után befejeződtek!ezek a 2011-es űrhajó kinézetü zümmögő hangu motorok, már most a fejemet fogom hogy ha egyszer lecserélném a 929-et akkor mi a nyavaját fogok venni!talán még a 954-es után kiadott 1000-eket elviselném.egyébként a dunántúlról írok.
Úgy látom valaki otthon van 2T témában. Nekem is volt 2 NSR250-esem állat gép, egyik pályagép volt elmesélem a sztorit MC18-as volt lekönnyítve üvegszálas idomok JHA koppincs cső leáttételezve (mondjuk ez hasra ütve volt) Jött egy motoros brigád nekik kell, mondom ki lehet próbálni ha kifizetik rendben de nincs rendszám nem baj majd közrefogják visszajön a figura ez a motor nem fain mivel csak 220-at megy egy NSR250-esnek olyan 230-250-et kellene mennie mondom JÓ menjetek haza és dagadtam a büszkeségtől belűl... Az MC21esemet meg csak nézegetni is szerettem műalkotás :D De oda kerültek ahová valók VERSENYPÁLYÁRA külföldre. http://www.bikepics.com/member...
az nsr 250 azaz a csúcsok csúcsa.de most ugy érzem néhány hét alatt nagyon szivemhez nőtt a 929. télen megcsinálgatom (esztétukailag),mert vannak hiányosságai.szertem csinálgatni őket, régebben adtam- vettem. akkor még érdemes volt japánból konténerbe hozni ( nem volt reg adó). szép világ volt.japánból olyan gépek jöttek hogy 3-5 ezrer klóméter volt benne. ott akkor még olyan nagy volt a jólét hogy ha bekoszolódott, akkor leadta a kereskedésbe és vett egy ujat. ezt szó szerinet értsd.ezek a leadott motorok mentek árverésen keresztul a világ minden tájára.
jó hétvégét. jó idő lesz! üdv
hnap lefotózom,hogy van megoldva nekem a rögzítés