Igen igazad van rosszul emlékeztem. A szabadonfutó adja a hangot. Akkor Te vagy a 2. ember akinek nem ad hangot
Nekem ebben az évben 2* csinálta összesen.
A Honda szalonban beszéltem a szerelőkkel és Ők erősítettek meg abban, hogy nem az én motorom az egyetlen, sőt eléggé sok csinálja. Normális vagy nem azt mondták, hogy ne törődjek vele...
Hali!
Én tapasztaltam. Nekem ez a 2. blokkom és kb havonta 1*-2* csinálja, mint ha egy picit megakadna. Haveromé is csinálja. Utána kérdezősködtem és eléggé sok 929 csinálja. Szóval elvileg normális. Ha minden igaz a lendkerék adja a hangot.
Valaki tapasztalt már olyat, hogy alapjáraton jár a motor és egyszercsak mintha a váltóban két kerék összekapna, koppan egyet? Nekem vmi hasonlót csinál most a 929em. Mi lehet az?
Igazából sok mindent nem tudsz állítani csak a levegőt. De azzal is csak bizonyos fordulatig, alacsony tartományt tudsz vele állítani. és nekem meg fordulaton van baj nem kevés bizonyos fordulat felett a pillangó szelep nyitása határozza meg a levegőt. Na ez tudományosra sikerült, igazából szerelő világosított fel, hogy így van e ? De csak így mert hiába zártam el rajta kicsit változott talán nem akkora a torpanás de megmaradt! Most valaki azt mondja hogy a gyújtás nem lehet. most meg azt mondták hogy lehet hogy fordulaton kihagy a gyújtás. Most bele teszek majd egy 124- es fúvókát ha nem jó akkor nem tudom.?
Igazából csak hibát jelez folyamatosan és ha kivserélem a hibás szenzort akkor egy másikat ír ki. Amúgy müködik, ami biztos, h sok feszültséget küld az ect-re és keveset a tps-re.
Főleg kawaesteken motoroztam a Z-vel. Az a vicc, hogy sokkal gyorsabb voltam vele, mint a CBR-rel.
Ha emlékszel még iszonyat hangos volt a motor, 2 toblerone kipufogóval.
nekem is K&N légszűrőm van.meg shark rendszer a gépen,és gyári(115ös)fúvókákkal van,és tökéletesen megy vele,nem lehet hogy csak állitani kéne a karbikon?
érdekel az üzlet! A 4 fúvóka ennyi kell nekem ugye másikat ott nem kell cserélnen? Aztán a menete ,mérete megfelel gondolom. Szerintem küld el a számod az e-mailomra immortal22@freemail.hu ra aztán holnap hívlak!
mi pénzt kérsz érte? Szerintem az sc28 és sc33 közt nincs nagy különbség. Azt tanácsolták hogy dobján el jó messzire a K&N szűrőt mert nem lehet össze hangolni. Szerintem a 120as gyári benne. És szerintem csak az miatt szarakszik mert alap járaton szépen jár csak nagy fordulaton van baj
sztem a 120-as is már nagyobb a gyárinál, talán 115-ös van benne gyárilag. ha gondolod próbáld ki a 124-est. 130-as azért jóval nagyobb a 120-nál. Nekem K&N légészűrővel, tuning kipuffal a 120-as kb jó volt, 124-el már túl dús volt, igaz sc28 volt.
K&N legszürő a problémám még mindig, hogy torpan,dadog fordulaton aztán gondoltam 1gyári legszürőre,de elötte csak kipróbálom nagyobb fúvókával aztán 120as van most benne. Gyorsba orvosolnom kellene a problémát mert még alig motoroztam idén kellemetlen :) meg a gyári legszürő 15pénz a fúvókát nem tudom.
Nekem ebben az évben 2* csinálta összesen.
A Honda szalonban beszéltem a szerelőkkel és Ők erősítettek meg abban, hogy nem az én motorom az egyetlen, sőt eléggé sok csinálja. Normális vagy nem azt mondták, hogy ne törődjek vele...
Én tapasztaltam. Nekem ez a 2. blokkom és kb havonta 1*-2* csinálja, mint ha egy picit megakadna. Haveromé is csinálja. Utána kérdezősködtem és eléggé sok 929 csinálja. Szóval elvileg normális. Ha minden igaz a lendkerék adja a hangot.
Ha emlékszel még iszonyat hangos volt a motor, 2 toblerone kipufogóval.
Miért kell? mi ment el benne? az egész?