Van rajta gomba, csak azért tört el az idom, mert mellette állt a kölyök robesze, és annak a sztenderére dőlt rá.... Soha nem szoktam fakockán hagyni, csak erre az éjszakára felejtettem így, erre mikor szedjek össze vele egy csavart...? Matematikailag mennyi lehet az esélye, hogy két dolog így összejöjjön egy időben? Mégis megtörpént.
Fasza. Amikor az enyém eldőlt a kertben -idom nélkül- kitört a bukócső a betonból egy darabot, de a motornak nem lett baja.
Ha valakinek kell 100%-os védelmet nyújt pici pénzért.
Ma hoztam volna el a Suzukit, de nincs meg a forgalmija, bachatom a pénteki pályázást.
Holnap viszik a nagy CBR-t ha minden igaz.
Tudnék egy 600-as CBR-t, de nincs rajta lámpa (és rendszám) így nem tudom feljuttatni a ringre. Kezdek morcos lenni, lehet elviszem az asszony Ducatiját
Ha tudtok esetleg péntekig egy eladó 2008-as CBR 1000RR-t -olcsón- ne tartsátok magatokban.
Tekercselek minden típushoz generátort, önindítót!
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor
Ózd
Gábor Áron utca 11.
3600
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
mail: dksandor@gmail.com
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
Amikor ellopták a kocsimat, a sünök elhányták a papírjait. Nekem kellett megkeresni a kocsit és a papíprokat is, a végén az utóbbiakat vissza se akarták adni. Lagalja.hu
Na Gyerekik!
A következő a helyzet:
Ma bementem a rendőrségre, hogy érdeklődjek, hogy milyen nyilvántartási számmal, és ki által halad az én ügyem.
Az üvegkalickában ül az igazi segg, semmit nem tud, mondja, hogy ez nem egyszerű. Már ettől rosszul lettem.
Mondom neki, hogy jó lenne, ha beszélhetnék valakivel, aki kompetens a kérdésben, ugyanis telefonon keresztül nem mondanak semmit. Aztán nagy nehezen, némi telefonálás után, mondja, hogy ott van 1 nő, az is hasonló ügyben vár, őhozzá jön valaki, majd az. Még persze várni kellett, aztán jött a muki, mondom mi az ábra. Jó, menjünk.
Fölmentünk 1 irodába, ott volt 1 csaj, mély dekoltázs, isteni mellek! !
El voltam ájulva! Miután magamhoz tértem, mondom mi az ábra, közben meg beszélgettünk. Nagyon rendes volt, - még mindig ájuldoztam - kiderítette, hogy ki az ügyintéző, milyen számon fut, sőt, felhívta nekem, és én is beszéltem vele. Kiderült, hogy egyértelmű az ügy, mivel tanúim is vannak, be se hívott senkit, a kórházi papírra várunk, aztán lezárja, elküldi a mukinak, ha az nem fellebbez, - ugyan mire - akkor jogerős lesz!
Lényeg a lényeg, szerelmes voltam!
Utána felhívtam a biztosítós köcsögöt, kiderült, hogy a rendszám le se volt adva, készséges volt, - meglepő - rögzítette, legalább is ezt mondta, így most már a gépjárműves kárszakértő hívására várok. Mit küzdöttem!
Isteni mellek!
( Ezt csak úgy beszúrtam ide.)
2:10,9 Z1000-rel (hring).
Szlovákia ringen egyszer voltam, gixxer 1000 fórumba beírtam az időt. +5 másodperc volt a barátom K5 1000-éhez képest, amikor ő is először járt ott. Akkor annyi volt a cél, hogy 3 perc alatt körbeérjek, ettől nem volt rosszabb köridőm
DDT500 mentem amerikai "nyitott" 929-el ugyanúgy ment, mint az enyém, egyenesben 954-től csak kicsit maradtam le a Szlovákia ringen, később megfogtam, pedig hvcs volt
Ha pályázom hagyok annyi tartalékot, hogy a motor még a saját lábán hazamenjen, ettől függetlenül néha nem adja ki a kanyar.
Kiülés K5 1000-nél könnyebb volt, mert olyan volt a tank kialakítása.
Egyszer olvastam a Superbike magazinban 1 cikket, - meg nem mondom, melyik számban - a srác egy kölcsön R6-al tolta, valamelyik pályán. Írta, hogy elég jól ment, nyomta le a többieket. Aztán egyszer hátulról megérkezett az UFO, el is ment lazán. Megpróbált vele menni, de mivel kölcsön gép volt, nem erőltette. Aztán kint meglepődve tapasztalta, hogy az UFO egy 900RR volt.
Köszi szépen!Nekem is nagyon tetszik.Én mentem 1000 gixerrel k5-el de nem fogom legyengézni még így sem a 929-emet,mert szerintem marhaság lenne.Csak olvasgattam,hogy nem erős stb.Kinek mi....Közútra még veszélyesen sok lehet ez is sztem.Pályán meg a tudás sokszor kevesebb mint amit a motor tud.Ennyi.Köszi a segítségeket.
Tényleg csak kíváncsiságnból, tudom írtad, hogy nem érdekel a köridő, de mégis, nem mértél soha? Nem tudod, hogy a H.ringen mi a legjobb időd ezzel a motorral, vagy akár másikkal? Tényleg csak kíváncsi vagyok.
Üdv!Lehet kapni direkt hűtőfolyadékot. Csak beletöltöd és kész. Én Motult raktam bele.Ha jól emléxem 3l megy a hűtőbe + 4 dl a kiegyenlítő tartályba.Lekapod a jobb oldali idomot, a vízpumpa előtt széthúzod a csövet és kiengeded az öreg folyadékot (az enyémen ez a legalacsonyabb pont,de szerintem a 929-en is).Majd betöltöd a hűtőbe az újat,bejáratod a gépet.Szépen kipezseg a cucc,ha kell,kicsit rátöltesz és lezárod a hűtőt.Kiegyenlytőtartályt is feltöltöd és kész.Remélem tudtam segíteni!
Nyilván egy K5 1000 meg egy 00' 900RR között hatalmas különbség van de azért az a Tűzpenge annyira nem rossz motor mint ahogy te beállítod. 2:15-re biztos jó lenne alapból és akkor már lenyomnád nem csak a kategóriatársakat hanem sokkal újabb motorokat is. Csak hát nem ártana ha kiülnél egy kicsit és akkor nem érne le az oldala egyből. Slovákringen is mehetnél vele 2:30-at.
És azt meg ne mond, hogy a köridő nem érdekel mert semmi más nem számít ha meccselni akarsz valakivel. Az a motor biztos, hogy tud annyit ami elég lenne még a közepes csoport gyorsabbik felébe is.
Egyébként arra nem gondoltál, hogy konkrétan a te mocid a rossz? Mert az, hogy 4-ben már nem gyorsul biztos nem normális dolog.
Korhű volt 10 éve. Neked leér a lábtartód 2 személlyel (hűha), nekem pedig kiemelve, és egy személlyel -főleg utcán- elkopott.
Elfogadom, hogy ilyen (nincs baja), csak kevés. Igen lassan pörög fel, kevés a fordulat, és más szerint is hamar leér az oldala, ha gondolod lefényképezem a superbikos cikket. 10-ből 8-ast kapott szinte mindenre a motor, tehát nem tökéletes még az elfogult tulajok között sem.
Nem vagyok versenyző, nem arcoskodom, csak ültem már vadabb motorokon. Volt amit én alakítottam át jóra, de ott láttam értelmét, mert amit ráköltöttem azzal többet is ért a motor.
Köszi RRamms+ein! Még van kis idő de a telet új fagyállóval akarom már átvészelni a motorral.Nem sok pénz.Lehet más nem is foglalkozna ezzel.De szerintem megéri.Na várom még akkor a többi kolléga gondolatait is.Mennyiség stb.. Csáó!
Ha valakinek kell 100%-os védelmet nyújt pici pénzért.
Holnap viszik a nagy CBR-t ha minden igaz.
Tudnék egy 600-as CBR-t, de nincs rajta lámpa (és rendszám) így nem tudom feljuttatni a ringre. Kezdek morcos lenni, lehet elviszem az asszony Ducatiját
Ha tudtok esetleg péntekig egy eladó 2008-as CBR 1000RR-t -olcsón- ne tartsátok magatokban.
Tehát keresek nem javítós faridomot 929rr-hez. (Javítani az enyémet is lehet, én hibátlant szeretnék.)
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor
Ózd
Gábor Áron utca 11.
3600
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
mail: dksandor@gmail.com
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
Lefoglaltam az "új" motort. Suki K5 1000.
A következő a helyzet:
Ma bementem a rendőrségre, hogy érdeklődjek, hogy milyen nyilvántartási számmal, és ki által halad az én ügyem.
Az üvegkalickában ül az igazi segg, semmit nem tud, mondja, hogy ez nem egyszerű. Már ettől rosszul lettem.
Mondom neki, hogy jó lenne, ha beszélhetnék valakivel, aki kompetens a kérdésben, ugyanis telefonon keresztül nem mondanak semmit. Aztán nagy nehezen, némi telefonálás után, mondja, hogy ott van 1 nő, az is hasonló ügyben vár, őhozzá jön valaki, majd az. Még persze várni kellett, aztán jött a muki, mondom mi az ábra. Jó, menjünk.
Fölmentünk 1 irodába, ott volt 1 csaj, mély dekoltázs, isteni mellek! !
El voltam ájulva! Miután magamhoz tértem, mondom mi az ábra, közben meg beszélgettünk. Nagyon rendes volt, - még mindig ájuldoztam - kiderítette, hogy ki az ügyintéző, milyen számon fut, sőt, felhívta nekem, és én is beszéltem vele. Kiderült, hogy egyértelmű az ügy, mivel tanúim is vannak, be se hívott senkit, a kórházi papírra várunk, aztán lezárja, elküldi a mukinak, ha az nem fellebbez, - ugyan mire - akkor jogerős lesz!
Lényeg a lényeg, szerelmes voltam!
Utána felhívtam a biztosítós köcsögöt, kiderült, hogy a rendszám le se volt adva, készséges volt, - meglepő - rögzítette, legalább is ezt mondta, így most már a gépjárműves kárszakértő hívására várok. Mit küzdöttem!
Isteni mellek!
( Ezt csak úgy beszúrtam ide.)
Szlovákia ringen egyszer voltam, gixxer 1000 fórumba beírtam az időt. +5 másodperc volt a barátom K5 1000-éhez képest, amikor ő is először járt ott. Akkor annyi volt a cél, hogy 3 perc alatt körbeérjek, ettől nem volt rosszabb köridőm
DDT500 mentem amerikai "nyitott" 929-el ugyanúgy ment, mint az enyém, egyenesben 954-től csak kicsit maradtam le a Szlovákia ringen, később megfogtam, pedig hvcs volt
Ha pályázom hagyok annyi tartalékot, hogy a motor még a saját lábán hazamenjen, ettől függetlenül néha nem adja ki a kanyar.
Kiülés K5 1000-nél könnyebb volt, mert olyan volt a tank kialakítása.
Szép a géped "óvatosan tereld"
És azt meg ne mond, hogy a köridő nem érdekel mert semmi más nem számít ha meccselni akarsz valakivel. Az a motor biztos, hogy tud annyit ami elég lenne még a közepes csoport gyorsabbik felébe is.
Egyébként arra nem gondoltál, hogy konkrétan a te mocid a rossz? Mert az, hogy 4-ben már nem gyorsul biztos nem normális dolog.
sok sikert neked az életben
Elfogadom, hogy ilyen (nincs baja), csak kevés. Igen lassan pörög fel, kevés a fordulat, és más szerint is hamar leér az oldala, ha gondolod lefényképezem a superbikos cikket. 10-ből 8-ast kapott szinte mindenre a motor, tehát nem tökéletes még az elfogult tulajok között sem.
Nem vagyok versenyző, nem arcoskodom, csak ültem már vadabb motorokon. Volt amit én alakítottam át jóra, de ott láttam értelmét, mert amit ráköltöttem azzal többet is ért a motor.