Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

foszfátmentes fagyálló köll bele (zöld,rózsaszín) a pontos mennyiséget nem tudom,de lehet más tud ebben segíteni nagy lavorba ereszd le ott ellenőrizheted a mennyiséget - 35 kell keverni..... a dobozon fel van tüntetve a keverési arány
Sziasztok!Kérdésem a következő:2001 es évjáratú CBR 929RR-emben elérkezettnek gondoltam a hűtővíz lecserélését.Kevés,nagyon nagyon kevés magyar nyelvű dokumentumot találtam neten erről a tipuisról.Töltöttem le angol nyelvű service manualt.Még nem néztem bele,mert előbb hozzátok fordulnék!Hány liter fagyállót vegyek?Deszt.vízzel keverném.Melyik márka?Milyen szín?olvastam kék,piros,zöld,rózsaszín stb ről.Aki használható infót tud megköszönöm előre is!Mire figyeljek oda?Kell-e utána légteleníteni vagy kidolgozza magától a levegőt?Elég ha simán leveszem a vízcsövet a legalacsonyabb ponton? Na ennyi röviden.Előre is köszöntem a válaszokat.Széles utat!
Felszámolom 400db-os motorkerékpár prospektus gyűjteményemet.
http://www.vatera.hu/listings/...
fotógalériámban találsz 300 fotót korzikáról illetve vegyes mert olasz,garda tó is van közte de többnyire sziget
KoRRzika...


jövőre tervezek korzikát,de kocsival a szigetig..a motorokat meg visszük,vagy húzzuk még nem tudom

szívesen segítek bármiben a szigettel kapcsolatban
Esetleg most szombaton nincs kedve valakinek kiugrani velünk az Alpokba?
Autóval mennénk és jó jönne még egy utitárs.Felmennénk a nagy glecserhez,ott aludnánk.Túráznánk egyett a hegyen, vasárnap meg haza.
kb 14000 ft ba lenne az egész.
Korzikai beszámoló érdekelne engem képekkel,idén akartam oda menni én is.
Korhű
Ez mekkora király szöveg
nem azzal van a gond hogy váltani akar az ember másik,korszerűbb motorra....hanem azzal amit sedu kolléga írt...gyenge lusta motor ,leér az oldala,visszafogja a gumi,meg kevés........hirtelen ennyi jutott eszembe,olyan dolgokat írt ami tényleg nem igaz ebből lett az okfejtés.
picit szerényebben kellene előadni és nem szúrna szemet az efféle megnyilvánulás.

lehet itt nagyokat írni,meg okoskodni...(nekem nem annyira mert igen sokan ismernek) de igen nekem is "lehetne kevés" a 900 RR mert korzikán 2 személlyel maxra tekert futóművel nullára motoroztam a gumikat,sőt még a lábtartók is leértek,és igen két személlyel nem rakétaként lő ki a kanyarból..pedig milyen jó érzés az amikor körösztbe jön ki a paripa kigyorsításkor...tudom én is és azt is hogy a cbr erre már nem képes,így fogadtam el.Ettől a cbr nem lusta nem szar,csak nem veszi fel a versenyt a mai csúcsmodellekkel..nevezzük korhűnek (én így hívom)

Kicsit több alázat,szerénység és megy minden mint a karikacsapás

remélem senkit nem bántottam meg

aloha
Simán kibir szerintem két évadot a kuplung.Nekem nem mai darab a gép és eddig csak pár fémet cseréltem benne.Jó ez a Honda
Nem, azt nem akarok menni, egyszer elég volt kipróbálni gyorsuláson a gépet, béna voltam, azt is sokat kéne gyakorolni, de annyira az nem érdekel, meg nem akarok amiatt kuplungot cserélni.

Meg 10,01 -et Kiskunlacházán
Így már jobban tetszik?
Van egy ilyenem ha kell valakinek.

http://www.kepesmotor.hu/ajand...
Ha ez a vágyad:Célom, jövőre 2:05 körülre jó lenne lemenni H.ringen.
Indulj el 1 órakor,2:05 re biztos odaérsz a Hringre :D
végre valaki egyetért velem.
Hiába tökéletes utcára, gyorsan kanyarodni sokkal könnyebb egy fiatalabb motorral. Mátrába még elmegy, de pályára nekem nem jött be.
RS250-et csak akkor vegyél ha van szezononként fél millád szervizelni. A tartóssága pont ellenkezője a 900RR-nek. Volt, gyors motor, de iszonyat költséges. Fogyasztás 9-10-ről indul, meghajtva 15.
Fejidom nem gyári rajta (a gyárit is adom hozzá törötten). Válság és szezon vége van. 10 éves motor ennyit ér. először meghirdettem 650-re fel se hívtak. Most csörög a telefon, néhányan ki is próbálják, de mindenki új gumival akarja elvinni még ettől is olcsóbban. Nem bírják felfogni, hogy ez nem új gép és nem anyagik okok miatt adom el. Ki van nézve egy másik fiatalabb gép.
Ez a baj az enyémmel is. Rengeteg pénzt beleöltem, és még mindig van mit cserélni rajta(kuplung, vezérlés, tárcsák). Össze se merem számolni, hogy ez mind így mennyibe kerülne. A borzasztó az, hogy ha elakarnám adni, akkor össze tenném a kezem ha valaki 500-at adna érte, holott nekem már bőven 1M felett van.
Hello!

Szerintem higanynak igaza van.A 900RR a mai korban már avult technika.Vannak jobban,könnyebben motorozható gépek is.
És nem az az élvezet a motorozásban,hogy100% ban kimotorozzuk.Hanem, hogy örömmel,jót motorozzunk.
Itt szinte még egy MZ-t sem motorozott ki 100% senki.Ha mondjuk Kutrik Zsombit lenyomod akkor igen.:) Akkor meg mindenkinek MZ vel kellene még járni vagy mi?
Valaki azt szereti ha kanyarból kifelé irtózatosan tol a gép,valaki meg szereti a fülét is letenni a kanyarban.Ezért gyártanak különböző motorokat.
És sajnos a kilométerek csak gyűlnek a blokban,néha ezért is vált az ember.
Sok sikert !
Én az enyémet 2 hete elő se vettem, ha mutatkoznak rajtad az elvonási tünetek, akkor menjél ezzel.
Jaj, már bánom hogy leírtam a véleményem, és ezzel egy jó kis vitát indítottam el.
Nyugodt lehetsz, nem is fogom hagyni!
Két gyalogost gázoltam el motorral 2 év alatt. Mindkétszer én voltam a vétlen (szintén piros lámpa). Mind a 2X fizetett a biztosító. 1,5 év után. Az elsőnél egy az egyben ugyan ezzel jöttek. A motor veszélyes üzem, én gyorsan jöttem. Kérdeztem, hogy honnan tudják, hogy gyorsan mentem? Az ügyfelük mondta. Igen? És ha látta, hogy gyorsan jövök akkor miért ugrott a motor elé? .... Szerencsére volt szemtanú mindkét esetben.
Ja és mindent avultattak a motoron. A 750e-es számlára kifizettek 450-et ruhakárral együtt.
A másodiknál mondjuk a teljes összeget megkaptam.
Szóval ne várj gyors kifizetést. De ne hagyd magad! Olyan dolgokról beszélnek aminek semmi köze az ügyhöz. Húzzák az időt és arra játszanak, hogy megunod. Ha kell fordulj ügyvédhez és annak a díját is szedd ki belőlük.