Töltsd le a manualt és nézd meg a kábelezést, 1-2 madzag eltérés van csak benne. Ha gondolod megmutatom a 600-ast. Gyárilag immós, amcsi elektronika van benne, mert a bank nem kapta meg a kulcsokat hozzá.
Igen, menni fog, tudok egy ilyen 600RR-t is eladót. Magyar papíros fórumlakóknak alku nélkül 500,000Ft. Pályaidomos, van hozzá hátsó lámpa, tükrök, valami index is, illetve egy Yoshi dob.
Ami kell rá az egy első lámpa. Műszakilag hibátlan, a külsőre szépen festett pályaidom van rajta. Nem ment 1 métert se pályán.
Megvan az új vas, végül is nem utcai motor lett. Mátrában bohóckodni jó a Ducati is, pályára pedig van egy oda való masina.
sziasztok tudna nekem valaki segiteni,cbr 900rr 98-as megy e müszerfal nélkül?mert az nincs meg tekerni tekeri az önindito de nincsen szikra ez a blokk ki van szerelve a vázbol és ugy szeretném beinditani segitséget előre is köszönöm.
Nehezen indult, vagy pár fordulat után már nem forgatta tovább az önindító. A generátorról feljövő három szál közül az egyik kevesebbet mutatott műszeren, mint a másik kettő.
Marad a hegyi motorozás, oda jó lesz a multistrada barátságos futóműve, és a magas kormány.
Ami tetszene motor az mind 2MFt. Fele ennyi lenne a K5 1000 és tudná azt amit a többiek.
A Hringes fotók a 2009-es Moto'festen készültek?
80-ért hol kapsz?
A harmadik megoldás egy HRC tuning elektronika, akkor még kulcs sem kell.
Holnap gurul valamerre valaki?
Ami kell rá az egy első lámpa. Műszakilag hibátlan, a külsőre szépen festett pályaidom van rajta. Nem ment 1 métert se pályán.
Megvan az új vas, végül is nem utcai motor lett. Mátrában bohóckodni jó a Ducati is, pályára pedig van egy oda való masina.
Tegnap elvitték a vasat, jó gazdája lesz.
Tud vki injektorvezérlő elektronikát 929/954-hez lehetőleg kulccsal együtt?
Ami tetszene motor az mind 2MFt. Fele ennyi lenne a K5 1000 és tudná azt amit a többiek.