Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

130-as? az jó nagy már bele, mit módosítottál, hogy akkora kéne? 124-esem van ha kell.
Sedu!

A Hringes fotók a 2009-es Moto'festen készültek?
Nekem asszem van egy.
80-ért hol kapsz?
A harmadik megoldás egy HRC tuning elektronika, akkor még kulcs sem kell.
Hali! Nem tudná valaki megmondani hogy mennyibe kerülhet 919rr-hez 130as fúvóka? Vagy esetleg valakinek nincs?
Meg van a manual de nem tárgyalja külön az immo nélkülit csak a kaliforniai változatot o2 szenzorral.
Töltsd le a manualt és nézd meg a kábelezést, 1-2 madzag eltérés van csak benne. Ha gondolod megmutatom a 600-ast. Gyárilag immós, amcsi elektronika van benne, mert a bank nem kapta meg a kulcsokat hozzá.
Sziasztok!

Holnap gurul valamerre valaki?
Remélem igazad van mert nem mind1, h 20.000-ért veszek amerikai ecm-t vagy itthon 80.000-ért és még csináltatok kulcsokat hozzá.
2005-ös, fordított telós 21,000 km-rel.
Igen, menni fog, tudok egy ilyen 600RR-t is eladót. Magyar papíros fórumlakóknak alku nélkül 500,000Ft. Pályaidomos, van hozzá hátsó lámpa, tükrök, valami index is, illetve egy Yoshi dob.
Ami kell rá az egy első lámpa. Műszakilag hibátlan, a külsőre szépen festett pályaidom van rajta. Nem ment 1 métert se pályán.

Megvan az új vas, végül is nem utcai motor lett. Mátrában bohóckodni jó a Ducati is, pályára pedig van egy oda való masina.
Tehát azt mondod, h ha rádugom az amcsi ecm-t menni fog de nem lesz immom?
Tök mindegy, ha a másik elektronika van rajta. Akkor lényeges ha szeretnéd hogy működjön a védelem.
Tegnap elvitték a vasat, jó gazdája lesz.
Ezt tudtam de az én gépem immos.
Amerikai elektronika nem immós.
A 2000-es megy.
Nekem is egy tekercselt generátor van tőle és jól működik egy éve.
Én már csináltattam a Tekercselő-vel 929 generátort! Azóta is hibátlanul működik! Nagyon szépen megcsinálta!
sziasztok tudna nekem valaki segiteni,cbr 900rr 98-as megy e müszerfal nélkül?mert az nincs meg tekerni tekeri az önindito de nincsen szikra ez a blokk ki van szerelve a vázbol és ugy szeretném beinditani segitséget előre is köszönöm.
Nehezen indult, vagy pár fordulat után már nem forgatta tovább az önindító. A generátorról feljövő három szál közül az egyik kevesebbet mutatott műszeren, mint a másik kettő.
Szia:Lenne egy kérdésem.Neked milyen jelei voltak annak hogy a tekercsel van a baj?
Ez korrektnek tűnik, köszi.
13 ezerért szoktam vállalni, és egyéves a garancia.
Sziasztok!
Tud vki injektorvezérlő elektronikát 929/954-hez lehetőleg kulccsal együtt?
Marad a hegyi motorozás, oda jó lesz a multistrada barátságos futóműve, és a magas kormány.
Ami tetszene motor az mind 2MFt. Fele ennyi lenne a K5 1000 és tudná azt amit a többiek.