Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok 919 és 929-ből megmaradt alkatrészeim eladnám.929jobb alsó idom gyári fény,van a legalján egy 2cm-es hegesztés és kissé karcos de csak legalul 6e ft,919 16colos elsökerék javításmentes gyári fényü 5e ft,919 hátsólámpa enyhe fülhibával 2e,Michelin pilot power 130/70 16col 2eft.Ha valami érdekel írj a keki@euromail.hu-ra
sziasztok!


929 fejidomot keresek, normális áron, ha vkinek van szivesen veszem.

e-mail: gangel.andras@freemail.hu
Van is hozzá teszt kábeled mert anélkül semmire nem mész. A suzuki legalább kiírja a müszerfalra.
Higany! Pénteken meg érkezett a fúvóka,ma ki is cseréltem és nagyon minimális a torpanás alig észrevehető talán még 1 kicsivel lehetne nagyobb,vagy lehet hogy már csak a karbiszinkron kell neki, de ég és föld a változás, tisztán gyorsul 3.tol is. Nem bíztam benne, csupán 4el nagyobb szemmel nem is lehetett látni a különbséget. Hétfőn küldöm a suskát még egyszer köszi
Manualban le van írva részletesen. Gyárilag egy festékpöttyel meg van jelölve. Nem árt hozzá egy multiméter sem (Z-n csináltam).
hello. elkelt már !
Üdv.

Undertail-nak hívják. Max. 10 ezer. Kérdezd meg tőle: http://racing-bazar.hu/motorke...
Sedu és a többi szakértő, tudja vki , ho kell beállítani a tp szenzort?
Bocs nem kioktatás képpen segédváznak hívják.
Tud vki 929re gyári állapotú, nem "szétdarabolt" csomagtartó elemet? (az kellene ami végig megy az ülések alatt,amire a rendszám van ráfogatva pl.) Milyen árban lehet egy ilyen?
majd kiderül,hát ha nem tudunk megegyezni,akkor nem tudunk
Én ettől a beszámítgatós dologtól félek unokatesóm SRAD 600 asát olyan semmi pénzért akarták beszámolni hogy szemtelenül kevés volt viszonítás képpen majdnem egy 125ös motor árán. ÉN egy pályagépet szeretnék vagy egy RS250 amire folynak a tárgyalások vagy egy mito. Sajnos az extrák csak kevés embernek értékek, de bármennyit it ki tudnék belőle húzni annyival több volna az összeg amit fizetnének rá, én így nézem. Írd már meg mennyibe nézik az RR-edet? Pusztán kiváncsiságból.
Hát igen, erre gondoltam....kösz, de így nem. A szélvédelem miatt érdekelt volna.
Az injektorra kell alakítani egy légszűrőházat a többi elfér.
Az igazság az, h az erion racing már 2000-ben csinált 54-est a 29-ből a honda csak utána.
Rámegy az 54-es hengerfej a 929re?Cak-pak?
Injektorsor , vezérműlánc, kel valamit mókolni vele hogy jó legyen?
Szelepek simán elférnek?
ja és megpróbálod olcsóbban,de extrák nélkül elpasszolni a gépet?
én holnap megyek megnézni egy 1000rr-t,ugy h beszámítanák a 900ast,aztán majd kiderül mi lesz belőle,mindenesetre már várom a holnapot
Persze! Enyém teljesen visszaalakítható gyárira. JÓ nem egészen mert a féltégla nagyságú gyári indexek nincsenek meg, de minden többi gyári alkotója megvan elcsomagolva :) Én már csak ilyen gyagyás vagyok.
miért adod el külön? vagy van hozzá másik kipuffod is?
szevasztok ki tudna segiteni a 900rr hondámra 1999 évjáratu kéne generátor állo rész de nagyon surgos holnap el is mennék érte ha megegyezunk koszonom SOS
szevasz merrol vagy ? csak mert a tankra érdekelne a bor csak meg szeretném probálni rá koszi...
SEMMIBEN! Full olyan minden fül minden kis bizbasz helyre esik. Semmivel sem magasabb ugyanolyan sok rajt a szélvédelem, ha erre gondolsz.
Köszi! Még 1 kérdés: mennyivel másabb, mint a gyári? ......A színén kívül....
Infó:
"Helló. Tegnap szereltünk fel két traffidobozt az M0 42-43 km közé a VJT táblák hátuljára ("seggbe" fotóz). Hol az egyik oldalon lesz benne traffi hol a másikon (most a Pest felé menőket méri). Kicsi próbaüzem aztán élesben megy, a belső sávot látja, kb. 140-re lesz állítva. Én szóltam..."
Hello!
Nem kallódik ott 1 fénykép teljesen véletlenül arról a piros plexiről, amin látszana, hogy mennyire piros, meg hogy is néz ki valójában? Mert az adatlapodon levő fényképek annyira nem árulkodóak....