úgy gondolom nem attól szupersportmotor egy motor, hogy azzal versenyeztek vagy versenyeznek. Egy igazi versenymotornak amúgy sincs semmi köze egy akármilyen utcai motorhoz, kivéve a stock kategóriákat, bár lehet ott is lehet féket futóművet tuningolni, nemtom, ennyire nem vágom.
Moto gp az régen gp500 volt vagy mi fene, még 90es években, de ennek se tudom a pontos történelmi alakulását.
kijavítom mielőtt a nyakamnak esnek amivel MENTEK versenyeken. Régen nem tudom motogp volt-e annak a mókának a neve ahol VTR1000-esek csatáztak Ducati 998-as és GSX-R750 ZX7RR társaságában, de én arra gondoltam...
A fasz tudja, NEM értek hozzá 90-es években én kicsi voltam még. De én arra gondoltam szupersportgépekre annak idején is amivel mentem versenyeken VFR750 RC30, RVF750 és kb ennyit tudok felmutatni, ha megnézed ott volt a gsx-r750 zxr750 ZX7R a kilencvenes években is ezekkel mentek is versenyeken...
Akkor mi volt a szupersport kategória a 90es években, ha nem ez? Akkor még ez volt, az más tészta, hogy azóta annyit fejlődött a motorgyártás, hogy a mostani szupersport gépekhez képest a régiek már inkább csak sporttúrának hatnak.
Szerintem pont annyi érdeklődőm lehet mint neked :D Elég kevés. Konkrétan bennem nem a váltás miatt született ilyen elhatározás, barátnőm ellene van motornak félt és nem is volt még utasom, a másik a közhely mert mindegyik motort kihasználatlanság miatt adják eladó sorba, de munkába járáshoz sajnálom mert amire beérek akkorra melegszik fel, arra hogy elmenjek tekeregni egyre kevesebb időm van. Isten igazából egy Supermoto-ra szeretném váltani, vagy egy 250-es 2ütemű dögre elsősorban RS250, supermotora ha összejönne városi bohóckodásra munkába járni RS250 pályagépnek. DE nem vagyok teljesen meggyőződve arról hogy helyes döntés eladni vagy elcserélni a motoromat full költségmentes, utcán megállja a helyét arról meg nem is beszélve hogy patika állapotú... Tehát inkább csak szárny rebesgetés, de ha úgy adódna eladnám vagy elcserélném. Ismerem tetejétől aljáig és full rendben van, ezért para egy motorváltás. Haverod VFR400-asát lett volna jó beszámolni aki pont ilyet vett mint ez, de nem is erősködtem mert írta hogy csere nem érdekli.
Én vitázni senkivel sem szeretnék, tény és való eljárt felette az idő. DE igazából ezek nem supersport gépek voltak ám anno, most meg csak azokhoz tudjuk hasonlítani...
annyira durván azért nem hosszú, mivel nem forog olyan sokat (12ezret talán max). amikor -1 volt nekem elől, akkor 5000nél 125öt mutatott, de -1-es kerékkel elöl 10%-ot csalt az óra, tényleges 100-nál 4444-et forgott. Gyári áttétellel ez 4166, itt van a kérdésedre a válasz.;) Ez a max fordulatszám 34-35%-a.
Az én gixxerem gyári áttétellel 4900-5000 között forog tényleges 100kmh-nál 6-ban, ami a max fordulat (14500 asszem) kb 34%-a. Tehát kb ugyan úgy van belőve gyárilag a váltóáttétel, ha így nézzük. Más motorról nem tudok ilyen adatokkal szolgálni, hogy összehasonlítsuk.
Úristen! !
Nekem "elavult" motorom van?
És ezt csak most mondod?
No most meg már mi lesz akkor?
Egy biztos: a BMW 1000 RR után is szívesen ültem vissza az én öreg pengémre!
Haveromnak 600 k8-ja volt, és amikor ment az enyémmel, azt mondta szerinte az övé nagyobbat tól, de most már el is hiszem. Mondjuk meg kell hagyni, hogy a 900RR-eknek rohadt hosszú a gyári áttétele. Nekem -1 +1 van most, és így is 100kmh 6.ba 4 ezret forog, akkor mennyit forog a gyárival? 3-3.5 ezret ? De hát tény, hogy a 900RR-ek már "elavult" motoroknak számítanak.
Hát vegyes.Ugye előtte 954-em volt kicsit leáttételezve.Az 1000-es ugyan erősebb,de valahogy a 954 vadabbnak tűnt.Nagyon "steril" az 1000-res,mindenhol egyformán tol és ezért úgy tűnik hogy nem is olyan erős mint valójában.Félre ne értsd én nem vagyok Valentino Rossi-mint itt sokan( ),nekem bőven elég az ereje-de valószínűleg kap egy -1 +2-es áttételt,hogy kicsit vadabb legyen!A kezelhetősége viszont mindent visz,csak rágondolsz és már fordul is!Nekem a fék a heppem,úgy hogy a gyáriakat kukázom és kap egy kis EBC szinter betétet.Igazából jó a gyári is csak nagyobb erőt igényel és nem harap egyszerre.Dióhéjban ennyi,nem bántam meg és nem is fogom addig eladni amíg a Honda ki nem hoz egy formásabb 1000RR-t,mert a mostani nem tetszik+amikor vettem ez volt az egyetlen valóban sérülésmentes a piacon.
Enyémre gondolsz? gyorsulásban agyonveri a 900RR-t.
Nyomatékban sem biztos, hogy sokkal rosszabb egy régi 900rr-nél amúgy, de persze a köbcenti nagy úr, nagyon lent biztos jobb egy 900-as. De erre meg ezt tudom mondani, hogy a 900rr-t amikor megvettem, hirtelen gázadásra 5500-6000között vette fel könnyen az elejét, a 750es meg 4500nál is felveszi már ugan ilyen gázadásra, a cbr ezt csak karbituning, kipuffrendszer csere és leáttételezés után tudta.
Fasza. Gyorsulásra tényleg ottlennénk, csak ez a fránya mókázás, dehát ezért vettünk ilyet, h játszon velünk. Néha tök vicces amikor valami huppli fellöki az elejét 4.ben fullgázon 200 körül.
Amúgy a csúnya az, h még 1-2-3-ban tiltva van a teljes lóerőtől. Még fel sem oldottam benne ezt. Minek.
Próbáltam kicsit beljebb engedni, de úgy meg nem fordult olyan jól.
Igen, addig elég higgadt, aztán elkezd felgyorsulni minden...
tegyél 1 krumplis zsákot az első sárvédőre,hátha lennmarad az eleje olvastam még régebben valami olyat,hogy ezeknek a gixereknek csináltak olyat,hogy valami súly tettek az első villára,h nyugiban legyen az eleje meg valamelyik mocis ujság tesztjében ez állt :"ha a motor eléri a 8ezres fordulatszámot,végleg elszabadul a pokol"
Moto gp az régen gp500 volt vagy mi fene, még 90es években, de ennek se tudom a pontos történelmi alakulását.