Ez a bosszantó, hogy lenne pénzem jobbra, csak nem viszik el a 929-et, pedig legendásan jó és megbízható motor. Van akinek elég, én erősebbet, gyorsabbat szeretnék.
Nem fikázunk itt semmit,ezek a puszta tények.
Ha maradsz a Hondánál és esetleg feljebb lépsz a CBR ranglistán 929-re mondjuk,megfogsz lepődni mennyivel könnyebb minden az újabbal.Erről szól a történet,fejlődni jobbnak lenni.
Vannak itt nem fanatikus,nem elfogult emberek is.Ha valami jobb az jobb.Ennyi.Soknak azért van ilyen ,olyan motorja mert arra van pénze,külsőre az tetszik neki.
Halli! én 919rr-re keresek kormánytelót,nem tudom milyen van neked és mennyiért,de hátha jó nekem és az árban is meg tudunk egyezni! czako20@fremail.hu
Még hogy a Honda oldalon fikázza a HONDÁKAT! Olvastam az előző hozzászólásokat szerintem köztünk van Rossi ! De ha így kanyarodnál akkor nem érne le semmije!
Halli! én 919rr-re keresek kormánytelót,nem tudom milyen van neked és mennyiért,de hátha jó nekem és az árban is meg tudunk egyezni! czako20@fremail.hu
Hali.
Megértelek, ha kevés az RR. Mentem én is az enyémmel ami kifejezetten jó,de egy haver 2008 as 200lovas R1 éhez képest igen őskövület.
Kanyarba mintha magától, nulla erővel beesett volna az RR el meg küzdeni kellett hogy forduljon.
Egyébként eladó a kormány lengéscsillapító ami tőled van.Nem használtam még.
Ha valakit érdekel irjon.
Raktam már fel ide is képeket. 2000-rel több km van benne. Az idomok is megvannak, gyári fejidom és plexi törött. +gyári kipufogó, fém fékcső, jó gumik, tavasszal új láncszett volt feltéve. Így néz ki a vas:
Nem az idő érdekel, hanem hasonló motorokkal szeretnék együtt meccselni. Slovákiában ez sikerült is (más gumival), legutóbb a Hring nem adta, pedig itt sokkal többet motoroztam már.
Kint 954-et, 929-et, 848-as Ducatit, 2 KTM superdukot le tudtam nyomni (először voltam ott), most egy ezeréves 750-es gixxer is megelőzött néha, fiatalabb pályamotorokat pedig tényleg csak feltartottam. Se kanyarsebességem nem volt jó, se az egyenesben nem tudtam felzárkózni, féktávon szépítettem csak egy kicsit.
Nekem is volt ilyen motorom,néha még a térdem is leért kanyarban vele.Szerintem amíg egy 125-össel 2 perc körül mennek a hungaroringen,addíg neked sem a 929 RR lesz a szűk keresztmetszet,hanem te.
Mentem a haver amerikai 929-esével aki szerint az övé nagyon megy, nem volt különbség köztük, kanyarban még lassabb is volt az övé.
Ennyit tud, nekem több kellene.
a Kawában volt azért néhány okosítás (lendkerék, szívósor, portolás, légszűrőház, kipu, stb.).
A BMW ocsmány, és 3 milliót nem is adnék motorért.
68
Ezt hogy képzelték...
Ha maradsz a Hondánál és esetleg feljebb lépsz a CBR ranglistán 929-re mondjuk,megfogsz lepődni mennyivel könnyebb minden az újabbal.Erről szól a történet,fejlődni jobbnak lenni.
üdv :Zsolti
üdv :Zsolti
Miújság van veled, meg a vassal ?
Megértelek, ha kevés az RR. Mentem én is az enyémmel ami kifejezetten jó,de egy haver 2008 as 200lovas R1 éhez képest igen őskövület.
Kanyarba mintha magától, nulla erővel beesett volna az RR el meg küzdeni kellett hogy forduljon.
Egyébként eladó a kormány lengéscsillapító ami tőled van.Nem használtam még.
Ha valakit érdekel irjon.
Ha valakit komolyan érdekel: 70/520-4856
Kint 954-et, 929-et, 848-as Ducatit, 2 KTM superdukot le tudtam nyomni (először voltam ott), most egy ezeréves 750-es gixxer is megelőzött néha, fiatalabb pályamotorokat pedig tényleg csak feltartottam. Se kanyarsebességem nem volt jó, se az egyenesben nem tudtam felzárkózni, féktávon szépítettem csak egy kicsit.
Ennyit tud, nekem több kellene.
a Kawában volt azért néhány okosítás (lendkerék, szívósor, portolás, légszűrőház, kipu, stb.).
A BMW ocsmány, és 3 milliót nem is adnék motorért.