Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos égnek a vonalak...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr_..egyedi_-50386
68

Ezt hogy képzelték...
Ez a bosszantó, hogy lenne pénzem jobbra, csak nem viszik el a 929-et, pedig legendásan jó és megbízható motor. Van akinek elég, én erősebbet, gyorsabbat szeretnék.
Persze, az 1000RR.
Van a 900RR-nél jobb motor?
Hamarabb ér le a pedál, már a második garn. kopik belőle.
Nem fikázunk itt semmit,ezek a puszta tények.
Ha maradsz a Hondánál és esetleg feljebb lépsz a CBR ranglistán 929-re mondjuk,megfogsz lepődni mennyivel könnyebb minden az újabbal.Erről szól a történet,fejlődni jobbnak lenni.
Vannak itt nem fanatikus,nem elfogult emberek is.Ha valami jobb az jobb.Ennyi.Soknak azért van ilyen ,olyan motorja mert arra van pénze,külsőre az tetszik neki.
Bukókerettel ne is csodálkozzon hogy leér...
Halli! én 919rr-re keresek kormánytelót,nem tudom milyen van neked és mennyiért,de hátha jó nekem és az árban is meg tudunk egyezni! czako20@fremail.hu

üdv :Zsolti
Még hogy a Honda oldalon fikázza a HONDÁKAT! Olvastam az előző hozzászólásokat szerintem köztünk van Rossi ! De ha így kanyarodnál akkor nem érne le semmije!
Halli! én 919rr-re keresek kormánytelót,nem tudom milyen van neked és mennyiért,de hátha jó nekem és az árban is meg tudunk egyezni! czako20@fremail.hu

üdv :Zsolti
Szia Sumi !

Miújság van veled, meg a vassal ?
Maradj inkább a kawánál rossi ! Ne égesd le ennyire a Hondát.
Hali.
Megértelek, ha kevés az RR. Mentem én is az enyémmel ami kifejezetten jó,de egy haver 2008 as 200lovas R1 éhez képest igen őskövület.
Kanyarba mintha magától, nulla erővel beesett volna az RR el meg küzdeni kellett hogy forduljon.

Egyébként eladó a kormány lengéscsillapító ami tőled van.Nem használtam még.
Ha valakit érdekel irjon.
Az idomokhoz megvannak a csavarok és a tartók is. Most ZX10R lámpa van rajta.
Ha valakit komolyan érdekel: 70/520-4856
Raktam már fel ide is képeket. 2000-rel több km van benne. Az idomok is megvannak, gyári fejidom és plexi törött. +gyári kipufogó, fém fékcső, jó gumik, tavasszal új láncszett volt feltéve. Így néz ki a vas:
Hagyjuk,sosem fogod megérteni.....
engem is érdekelne hogy milyen a motor.Még elő fordulhat hogy tesóm megvenné mert kicsi neki már a gsxr 600k3
Cső ha hirdeted a géped hogy hogy nem raksz fel róla képet engem most már érdekelne hogy néz ki hogy ha ennyire nem jön be ez a motor meg ilyen ocsó
Nem az idő érdekel, hanem hasonló motorokkal szeretnék együtt meccselni. Slovákiában ez sikerült is (más gumival), legutóbb a Hring nem adta, pedig itt sokkal többet motoroztam már.
Kint 954-et, 929-et, 848-as Ducatit, 2 KTM superdukot le tudtam nyomni (először voltam ott), most egy ezeréves 750-es gixxer is megelőzött néha, fiatalabb pályamotorokat pedig tényleg csak feltartottam. Se kanyarsebességem nem volt jó, se az egyenesben nem tudtam felzárkózni, féktávon szépítettem csak egy kicsit.
Nekem is volt ilyen motorom,néha még a térdem is leért kanyarban vele.Szerintem amíg egy 125-össel 2 perc körül mennek a hungaroringen,addíg neked sem a 929 RR lesz a szűk keresztmetszet,hanem te.
kár , hogy ez is gyenge lesz neked ...
Mentem a haver amerikai 929-esével aki szerint az övé nagyon megy, nem volt különbség köztük, kanyarban még lassabb is volt az övé.
Ennyit tud, nekem több kellene.
a Kawában volt azért néhány okosítás (lendkerék, szívósor, portolás, légszűrőház, kipu, stb.).
A BMW ocsmány, és 3 milliót nem is adnék motorért.