Akkor a te 929rr -eddel nagyon nagy baj lehetett ha nem ment a cbr ed.Nekem semmi bajom nincs vele.120kg vagyok a párom 50 és azért rendesen szedi a lábát.szerintem mielőtt leszólod ezt a motort és a sárga földbe tiprod elkeltet volna vinni szerelőhöz hogy miért is nem megy úgy ahogy kell.
Vedd meg a bmw 1000s az biztos elég lesz neked közutúra stoner!
Utcán is leér (gumi 120/70 és 190/60), és tényleg nem akkora buli, amikor pályán célegyenesben nem forog le csak 235-ig. Viszonyítás képen a Z1000 250-et tudott rosszabb légellenállással. Időt nem is mertem mérni vele.
Nemcsak túrázásra van használva, bár most 2 hét alatt közel 2000-et mentem vele. 2 személlyel főleg gyenge.
A terv tényleg az, hogy veszek egy fiatalabbat. Tegnap néztem is egyet, de egy roncs volt.
na neeee mekkora duma gyenge,leér az oldala csak nem niky hájdün vagy te Sedu állnéven utcára,túrázni bőven jó motor pályára lehet "kevés" de még az is viccesen hangzik...persze te tudod...legyen szerencséd
Még ebből is sokat lecigánykodtak TELEFONON. Jön az ősz, télen még olcsóbbak lesznek a gépek. Volt pár dolog, ami bosszantott: gyenge, lusta blokk, és kanyarban hamar leért az oldala, már közúton is szikrázott.
Ahhoz képest ahogy ment sokat kajált, a 190/60-as gumi nagyon visszafogta. A Z1000-esem is erősebb volt nála.
A hangja az még mindig csodás, jó a fékje, de fiatalabb motor lesz helyette.
A terv K6 1000, esetleg a haver 2008-as Yamahája.
Ebben igazat adok igaz az enyem nincsen feloltoztetve de meg igy is szebb mint sok masik motor! Nem en mondtam! Szep hangja van nagyon szeretem en sem valnek meg tole ennyiert! Ha legkozelebb motort veszek csakis hondat Repsolt:-)
Van egy 99' CBR900RR ,amikor be indítom és 1100 fordulat felé megy akkor az index nem működik.
Ha csak a gyújtást adom rá akkor működik.
Ha le tekerem az alapjáratot 1000-re akkor működik.
Mi lehet a probléma?
600 forint télleg itt tartunk...na ezért nem adom el a pengémet tervezek másik gépet de pár százért nem adom oda inkább beállítom a nappaliba és nosztalgiázunk...mikor hol jártunk a gyönyörű kilencszázassal
Szia.
Szelephézag állítást 15 körül végeznek. Nekem egy ex-Hosubás szerelő cimborám szokta végezni nálam, háznál. Épp a minap csináltuk meg...
Indításkor a csattogás nem kóros, míg fel nem áll az egész blokkban az olajnyomás és a stabil alapjárat, pár másodpercig csattog, a lánc vergődik. Nekem az alapjárat +200-al feljebb van tekerve, ez is javít kicsit a csattogáson, de no para.
Szinkronra alap esetben nincs szükség, mint a karbisnál.
A bal oldali kapcsolóval csak a tompított és a refi van ez a 2kapcsolási lehetőség van úgy néztem a képeken!:) Mert nekem kapcsolóm nincs és ha lenne gyújtáson áram akkor nem is kellene mert csak fejidomot teszek fel. De nem adja, valami hibádzik:) csak kapcsoló vásárlás lesz. Köszi a válaszokat!
Vedd meg a bmw 1000s az biztos elég lesz neked közutúra stoner!