Előre a villanyak elé kell feltenni.Egyik alsó villahid csavarjait kivenni az rögziti egyik felét a másik meg a fejidomtartó konzolhoz megy.
Sedunak van képe róla övé volt.
De nekem nem is arra kell,hogy most hú ez pár lőerővel több,mint a másik,nem azért akarom lecserélni a 900ast se,mert gyenge lenne vagy bármi,csak 1 sérülés miatt az endurozást felkell adnom,és annak a motornak az árából+ van 1 kis férrerakott pénzem,+ ha eladom a 900rr-t,annak az árából összesen akarok egy újabb gépet,csak modernebb azért, injektor,komolyabb futómű stb.
Van akinek jobban fekszik az ezres, és megvan a súlya is hozzá.
Én is gyorsabb voltam még a 250-es gépemmel is, mint ezzel, de az idő nem érdekel, több éve órát sem hordok.
Előtte K6 1000 volt, ezért "savanyú a szőlő".
Eddig több 900-ast láttam elhullani mint 1000RR-t. Egyébként a váltó/kuplung a bajos de ez a 929/954-nél is előfordul.
3000től szépen tol és ha nem figyelek jön a tiltás. A 929-nál nem forgattam addig mert előtte egy kicsivel már csökkent a teljesítmény.
a tudás hiányát erővel egy picit lehet kompenzálni.
pályán biztos hozna 1-2 mp-et egy erősebb gép, de amíg körbemotoroznak egy 600assal addig minek? Inkább fejlődni kéne technikailag, nem?
Sajnos a hondák sosem tartoztak a legerősebbek közé az adott kategóriában, nem ez volt soha az erősségük.
Nyilván egy ezres vagy még nagyobb gép jó nyomatékos és alulról jól tol, de nemrég pl a 750es gixxeremmel ott mentem egy cbr1000rr (04-es modell) seggében a hungaroring célegyenesében, ő gyorsított ki először és mégsem tudott nagyon eltávolodni, 2 méternyit kb., aztán jól kifékeztem , ha én gyorsítok ki először, lehet nem ér utol.
Ha power kell, akkor gixxer1000 vagy ZX10R, BMW S1000R...
nem volt vele semmi gondod? valaki azt mondta nekem,hogy nagyon drága az alkatrész hozzá,meg hogy azért előfordulnak problémák velük,de ezt nem akarom elhinni,1 honda sose rossz
tol mint 1 gőzmozdony? haver gixer 1000ese ,meg másik haver 1100XX e is olyan,hogy kis fordulatról azért jobban tol,mint a 919
látom komolyan gondoljátok az erő,teljesítmény huzavonát nos a megoldás a suzukiéknál található...egy GSXR 1000 személyében viszonylag "olcsó" és olcsón is tuningolható.....ha én is megőrülmék "ami nem valószínű" tuti ezrest vennék
Az első dolog volt, amit megvettem rá az olajcsere után. A /50-es gumival úgy jól ment, de most /60 van rajta. Annyi előnye van, hogy így pontos az órája
Hátulra nem tudok nagyobb lánckereket feltenni, mert akkor toldani kellene a láncba is.
Sokkal jobb mint a 900-as. Egyedül a 929,954 vadsága hiányzik belőle. Túl folyamatosan húz ezért nem érezni olyan erősnek és egy kicsit nehezebb és nagyobb mint az elődök de sokkal jobban kanyarodik és a futóműve is jobb.
Azért látszik a hirdetés szövegén, hogy emberünk nagy IQ harcos.
A vételárból meg minimum le kéne venni az elejéből azt az 1-est.
Én csak szegény motort sajnálom.
Sedunak van képe róla övé volt.