Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előre a villanyak elé kell feltenni.Egyik alsó villahid csavarjait kivenni az rögziti egyik felét a másik meg a fejidomtartó konzolhoz megy.
Sedunak van képe róla övé volt.
Ez hogy áll motoron?
A kormány lengéscsillapítóról képek.
hát majd ha elviszik a 900RR -t,lehet gondolkodni a fojtatáson
érdeklődők azok vannak,csak még senki se lépett át a vevő kategórába
De nekem nem is arra kell,hogy most hú ez pár lőerővel több,mint a másik,nem azért akarom lecserélni a 900ast se,mert gyenge lenne vagy bármi,csak 1 sérülés miatt az endurozást felkell adnom,és annak a motornak az árából+ van 1 kis férrerakott pénzem,+ ha eladom a 900rr-t,annak az árából összesen akarok egy újabb gépet,csak modernebb azért, injektor,komolyabb futómű stb.
Sziasztok !

'96 -os 900 RR -hez kellene nekem lámpa ha tud valaki irjon !Valamint takaró ponyva normális áron !
TEL:06-30-9-226-335
Köszi
hát olyan gép után megértem, visszalépni nem jó.
Van akinek jobban fekszik az ezres, és megvan a súlya is hozzá.
Én is gyorsabb voltam még a 250-es gépemmel is, mint ezzel, de az idő nem érdekel, több éve órát sem hordok.
Előtte K6 1000 volt, ezért "savanyú a szőlő".
Eddig több 900-ast láttam elhullani mint 1000RR-t. Egyébként a váltó/kuplung a bajos de ez a 929/954-nél is előfordul.
3000től szépen tol és ha nem figyelek jön a tiltás. A 929-nál nem forgattam addig mert előtte egy kicsivel már csökkent a teljesítmény.
a tudás hiányát erővel egy picit lehet kompenzálni.
pályán biztos hozna 1-2 mp-et egy erősebb gép, de amíg körbemotoroznak egy 600assal addig minek? Inkább fejlődni kéne technikailag, nem?
Sajnos a hondák sosem tartoztak a legerősebbek közé az adott kategóriában, nem ez volt soha az erősségük.
Nyilván egy ezres vagy még nagyobb gép jó nyomatékos és alulról jól tol, de nemrég pl a 750es gixxeremmel ott mentem egy cbr1000rr (04-es modell) seggében a hungaroring célegyenesében, ő gyorsított ki először és mégsem tudott nagyon eltávolodni, 2 méternyit kb., aztán jól kifékeztem , ha én gyorsítok ki először, lehet nem ér utol.
Ha power kell, akkor gixxer1000 vagy ZX10R, BMW S1000R...
nem volt vele semmi gondod? valaki azt mondta nekem,hogy nagyon drága az alkatrész hozzá,meg hogy azért előfordulnak problémák velük,de ezt nem akarom elhinni,1 honda sose rossz
tol mint 1 gőzmozdony? haver gixer 1000ese ,meg másik haver 1100XX e is olyan,hogy kis fordulatról azért jobban tol,mint a 919
úgy beszéltek , mintha nemistudom mekkora profik lennétek .....
"nekem gyenge a 929 , inkább ezres kell " ...pfff

nagyarcúak .....
látom komolyan gondoljátok az erő,teljesítmény huzavonát nos a megoldás a suzukiéknál található...egy GSXR 1000 személyében viszonylag "olcsó" és olcsón is tuningolható.....ha én is megőrülmék "ami nem valószínű" tuti ezrest vennék
Az első dolog volt, amit megvettem rá az olajcsere után. A /50-es gumival úgy jól ment, de most /60 van rajta. Annyi előnye van, hogy így pontos az órája
Hátulra nem tudok nagyobb lánckereket feltenni, mert akkor toldani kellene a láncba is.
Tudtommal az 1000RR (04) futóműve belül ugyanaz, mint a 929.
Olyan nincs, hogy elég erős :)
Elég erős ez nekem. Leszabályzásig szépen húz. Előre egyel kisebb lánckerék és kész a tuning.
Nehezebb?Nem is tudtam.Kicsit el kell fokolni a vezérmű tengelyt és felül erősebb lesz és meglesz a vadság érzet is.
Sokkal jobb mint a 900-as. Egyedül a 929,954 vadsága hiányzik belőle. Túl folyamatosan húz ezért nem érezni olyan erősnek és egy kicsit nehezebb és nagyobb mint az elődök de sokkal jobban kanyarodik és a futóműve is jobb.

én is ezt tervezem,hogy 1000RR re váltok,neked mik a tapasztalataid vele? megérte a csere?
Eladó, 700Ft/db.
ez 1 1996-ban feladott hirdetés...csak a használtautó nem törölte a rendszerből
Azért látszik a hirdetés szövegén, hogy emberünk nagy IQ harcos.
A vételárból meg minimum le kéne venni az elejéből azt az 1-est.
Én csak szegény motort sajnálom.