Nekem is ad 1 kis hangot a balos,de érezni nem érzek semmit(meg haverok sem)...úgyhogy marad! a jobbos csere elött már menet közben is tisztán hallható volt a bukóban! Mikor meg már a fékkar pumpál, az már 1beteg állapot,de sztem akk már nem sokan indulnának el, mert 1szerűen szétrázza a motort enyhe fékezésnél is!
Persze ezek saját tapasztalatok 1 egyszerű motorostól! :)
A kérdés nem az, hogy mennyire eszi a betétet, hanem hogy a betét mennyire eszi a tárcsát. a legjobb ugye az lenne, ha C45-ös acélból lehetne készíteni, de akkor nem úszóágyas a szegecselése, hanem fix. Bár már hallottam egy srácról aki ilyeneket csinál. Mindenesetre nem olcsó dolog. Mondjuk, ha 260 USD-ért nagyon olcsó, érdemes lenne megkérdezni, hogy milyen anyagból van a kopórész illetve a rotor. A régi CBR tárcsák meg sose koptak el, de az acél szegecs megette a rotort, így az el kezdett zörögni...
Most hogy jobban megfigyeltem, hogy az utcába a járdán amikor gurulok, akkor ilyen sustorgó hangja van, utána abbahagyja, utána megint. Gondolom ott ér bele a fékbetétbe. De menet közbe nem érzem hogy rázna, vagy hogy visszafogná a motort, például tegnap is 240 el siettem kifele melózni, 1 hónapja meg Hortobágyon 270 el mentem, és semmit sem éreztem, hogy üt-ráz vagy pumpálna a fékkar, vagy valami.
Gondolkodom a tárcsák cseréin, mert a hátsó kopott, az első üt. Ebay-en nézegettem is ezeket a kínai szirom tárcsákat, szettben e-h lenne 260 USD ami nem lenne rossz, csak hát nem tudom hogy mennyire tartósak, meg mennyire enné a fékbetétet.
Suhanbongó!
Nekem a 929en menetközben is érezhető volt,h beráz...föleg erös fékezéskor,és megállásnál is érezni lehetett,h pumpál!
Mérve nem lett,de felkrétáztam a tárcsát,és kerékforgatás után megnéztem,h hol szedi le a betét a krétát teljesen ill. hol hagyja érintetlenül!
Ezután cseréltem a jobb oldalit, és a jelenség elmúlt!
A balban is van 1 pici vetemedés,de sztem ha menet közben nem érzed,akk nincs baj! Bár ez is olyan,h ki mit vesz észre...
Hát az lesz akkor nekem is faragnom kell. Hogy lehet ilyen hűtő rajta hogy se betöltő se a kis csöveknek a helye. Igazából a hűtő és a két vastag cső hogy kering ennyi . Hívtam a volt gazdáját hogy ez mi aztán azt felelte hogy ő is a csöveken keresztül töltögette, 2liter d-víz van benne csak hűt valamit? Ha nem hűtene azt már észre vettem volna szerintem De nem igazán jó ez így, idegesít hogy az nem úgy áll ahogy kellene!
Aluhegesztő 1-2000-ért olyan csövet hegeszt neked amilyet szeretnél. Én R1-es hűtőt faragtam nagyfazerre, és hibátlan volt, pedig ott a magasságából is összébb kellett venni, betöltő, kis cső hegesztés, stb. 5000Ft-ból megvolt. Debrecenben tudok segíteni.
Ezt tudtam én is, a lényeg az lenne hogy mi célt szolgál ami a blokkba megy cső. Mert nekem a kiegyenlítő tartály aljából a blokkra megy egyenest ! Elméletileg tud vizet szívni, mert ha le engedem a vizet kiszívja az egyenlítőből is, és gondolom ha forrna akkor ki is tudná nyomni. Azért lenne fontos mert akkor nem vennék hűtőt!
Udv Van egy 929-es gepem es szeretnek hozza idomokat venni darabokban is nem torottre gondolok:-) Faridom az van szal fejidom az alsoidom meg az oldalsok kellenenek! Ha van valakinek akkor varom a valaszokat:-) 2001 es evjarat de hat ezt ti vagjatok:-)
Fickó : Ja és nincs hátsó sárvédő.
Én : Tudom, így vettem.
Fickó : De hát felveri a sarat, meg itt van a sárvédő helye. (és rámutat a hátsó villa merevítésére)
Nemrég jöttem haza motorral, odavoltam leműszakiztatni a vasat. Fél óra alatt meg is volt a művelet, de mondta a fickó hogy üt az első tárcsám, 30 % a megengedett, ez meg 55% os volt. Azt mondja, hogy ha finomat behúzom a féket, akkor érződik hogy nem egyenletes a fékhatás. Én nem érzem. Szerintem elmegy még pár ezret, és lehet megvárom míg el nem kezd jobban ütni. Szerintetek meddig érdemes várni ? Sumi, neked már volt ezzel problémád úgy tudom, te mit javasolsz ?
A felső cső van rádugva a kiegyenlítő tartály aljára. Ezen nyomja vissza a vizet ha felforrna, illetve ezen légteleníti magát.
A másik vékony cső meg a blokkra van kötve.
De szerintem Ő arról beszél amit nekem is csinál.....olyan mintha szét akarna szakadni a blokk hidegen kb 3 másodpercig de ha egy kis gázt huzol akkor fordulaton abbahagyja...már régebben itt kitárgyaltuk mert egy srácnak ugyanezt csinálta és kiderült hogy a szabadonfutója szórakozik....nekem van mikor olyat csinál mintha megakadna a blokkja egy pillanatra...de 3 éve ilyen és semmi baja...csak hidegen csinálja.
Már kérdeztem és nem válaszolt rá senki, és nem tudok rájönni hogy mi célt szolgál az a kis pöcs a hűtőn? Mert az a problémám hogy az enyémen nincs olyan , sött még a fölötti sincs ahova a kiegyenlítő csövet dugod rá. Nekem úgy van hogy a kiegyenlítő cső rá van dugva a termosztát konnektorra! Persze a hűtőm nem gyári. És attól tartok nehogy rossz legyen így igaz nem főtt még meg a motorja.
Magyar szervizkönyv nincsen, csak angol meg német. Ha valamit nem tudsz, vagy nem értesz. Csinálj egy printscreen-t (ami a kijelzőn van le lehet fényképezni) ALT + Prnt Scrn majd nyisd meg a Paint-et, C+V és mentsd le JPG-ként. Ide töltsd fel és lesz majd itt aki tud segíteni. Többek között én is.
Nem tudtok egy olyan oldalt ahol meg lehet talalni a szerviz konyvet? Talaltam egyet 21 mb leszedtem de aza baj nemet mert gondoltam kinyomtatom es elrakom meg jol johet!
helo kosz mar megvan a 4 liter csak nem tudtam pontosan mennyi kell bele mert az elozo motorom az egy kis rf 400 as volt abba ment 2900ml azert ez picivel nagyobb mint az volt! Koszonom a segitseget! Akkor 3.7
Valaki 19.-én hungaroring?
Persze ezek saját tapasztalatok 1 egyszerű motorostól! :)
Ettől függetlenül még lehet jó a tárcsa.
Gondolkodom a tárcsák cseréin, mert a hátsó kopott, az első üt. Ebay-en nézegettem is ezeket a kínai szirom tárcsákat, szettben e-h lenne 260 USD ami nem lenne rossz, csak hát nem tudom hogy mennyire tartósak, meg mennyire enné a fékbetétet.
Köszi a választ !
Nekem a 929en menetközben is érezhető volt,h beráz...föleg erös fékezéskor,és megállásnál is érezni lehetett,h pumpál!
Mérve nem lett,de felkrétáztam a tárcsát,és kerékforgatás után megnéztem,h hol szedi le a betét a krétát teljesen ill. hol hagyja érintetlenül!
Ezután cseréltem a jobb oldalit, és a jelenség elmúlt!
A balban is van 1 pici vetemedés,de sztem ha menet közben nem érzed,akk nincs baj! Bár ez is olyan,h ki mit vesz észre...
Idomot keresek sc28-ra, tud valaki segíteni?
Előre is köszi. Üdv,
Andris
Semmi okosat nem tudok mondani, ugyanis nekem annyira átment leveses tányérba, hogy a cserén kívül semmi más nem jöhetett szóba.
Fickó : Ja és nincs hátsó sárvédő.
Én : Tudom, így vettem.
Fickó : De hát felveri a sarat, meg itt van a sárvédő helye. (és rámutat a hátsó villa merevítésére)
Nemrég jöttem haza motorral, odavoltam leműszakiztatni a vasat. Fél óra alatt meg is volt a művelet, de mondta a fickó hogy üt az első tárcsám, 30 % a megengedett, ez meg 55% os volt. Azt mondja, hogy ha finomat behúzom a féket, akkor érződik hogy nem egyenletes a fékhatás. Én nem érzem. Szerintem elmegy még pár ezret, és lehet megvárom míg el nem kezd jobban ütni. Szerintetek meddig érdemes várni ? Sumi, neked már volt ezzel problémád úgy tudom, te mit javasolsz ?
A másik vékony cső meg a blokkra van kötve.
Üdv.:
Bala
4 litert vegyél és 3,7 fog bele menni
Na talan ez lesz az