Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Nem tud valaki generátort 929rr hez?
Zúzódott a mellkasom, gyógy sört töltök bele. De a Pengém.....!
Sajnos rájöttem,hogy nem egyforma.
Esetleg akad valakinek elfekvőben?
Az enyém meg ilyen! És ezen nincs is olyan
Ere hittem vagyis szerintem az. De ez nem egészen ugyan az mint az enyém, szerintem ez régebbi blokk!
Most vetted? Mennyi volt? Nemhogy az enyémet vetted volna meg,az patent nagyon;)
VAn egy fekete dobozka,benne egy szivacs, a légszüröre csavarozva,benzincsövel a karbisorhoz csatlakozik,az a karbisornak ilyen szellözöje,azt hihetted esetleg annak:)
Sziasztok!

Meg tudnátok nekem mondani,hogy a '98-'99-es indextartó idoma megegyezik-e a '96-'97-ével?
Bevásároltam rendesen most ezzel a motorral, szívjon le az összes eddigi gazdája!
Átlagba szokott lenni a karbis gépeken 600F,srad .... mindegyikbe van de akkor ebbe nincs az a szerencse!
Köszi! Onnan gondoltam hogy most böngészem a manual szervizt és úgy láttam az 1ik képen kicsit megiedtem hogy még az sincs
Mármint vákuumos:D csak uton vok kocsiba,es nehez pötyögni:D
Nincs benne benzin szivattyu,váluumos a csap,és ennyi.van egy vékony csö is a tankra dugva,másik vége a hármas henger karbiszinkron nyilásán,ha jár a motor , a szivohatás nyit egy membránt.a többi a gravitáció dolga:) szval az a tünet más miatt van.
Valaki tudna abba segíteni hogy a 919 be van e benzin szivattyú? Én úgy gondolom hogy kellene lennie, mert a sajátomba nem találom, a tank alatt kellene lennie oda menne be a benzin és úgy a karburátorba. Vagyis a 600asomba úgy volt! Ezen meg a csapból egyenesen a karbiba megy. Nem lehet ez miatt a torpanás mintha fordulaton kevés kaját kapna......
Zoli: lassan kellene már egyet gurulni.
Sziasztok, nekem ugyan egy vtr-em van, de annak a jobbos tárcsája is üt egy kicsit. Fékkaron nem érezni, nagy sebességről se, de amikor már éppen csak gurulok vele akkor érzem, hogy nem egyenletesen fog. Felemelve, megpörgetve látszik, hogy üt egy picit.
Na csak azért írok ide, mert utána néztem ,hogy melyik motoré lehet még jó és kiderült, hogy a 900rr 94-97 között azonos paraméterekkel rendelkező tárcsával volt szerelve. Találtam egy hirdetést ahol a srác 20-ért árult egy pár állítólag újszerű tárcsát sc28-hoz, de sajnos kiderült, hogy a 92-93 évjárathoz valót (pedig azt hitte, hogy 95-ös volt a motor....). Azt hiszem neked pont ilyen kellene, persze ha érdekel használt tárcsa. A hirdetést már nem találom, de 2 napja még meg volt neki a tárcsa, ha érdekel megadom a számát.
ezt tudtam köszi, csak gondoltam kicsit kérdezősködök, hogyha nem muszáj ne szedjem szét feleslegesen
Amúgy le tudod ellenőrizni. Kiszereled és feldobod a tűzhelyre egy edény vízbe. Mielőtt el kezd forrni a víz ki kell nyitnia. Kb. 85 °C-on kell nyitnia. Ha van 110°C-os hőmérőd, akkor még pontosan meg is tudod mondani, hogy mikor nyit. Ez a legbiztosabb módszer.

Jó főzicskézést!
Osztom a véleményt!(régebbi motorom hasonló tünettel volt)
Hát, ha versenyzésre használod akkor nagyon jó, mert ezen a hőmérsékleten a legerősebb a gép...de itt jobban is eszi a motort.

Termosztátcsere előtt állsz.
látom nem csak én szenvedek a féktárcsa problémával :)
egyébként nektek mennyi idő alatt melegszik be a gép? mert én arra gyanakszom hogy cserés a termosztátom, 30fokban nincs gond, viszont hűvösebb időben nagyon nehezen melegszik, kell neki legalább 7-10km aztán ha rá kapcsolok és 100+al megyek vissza is hűl, 80fokról kb 65-60ra. ez természetes vagy cseréljek termosztátot?
*addig még használom.
Én is majd akkor cserélem, ha már erősebb fékezésnél is érezni fogom hogy ráz, addig még nem használom.