VAn egy fekete dobozka,benne egy szivacs, a légszüröre csavarozva,benzincsövel a karbisorhoz csatlakozik,az a karbisornak ilyen szellözöje,azt hihetted esetleg annak:)
Nincs benne benzin szivattyu,váluumos a csap,és ennyi.van egy vékony csö is a tankra dugva,másik vége a hármas henger karbiszinkron nyilásán,ha jár a motor , a szivohatás nyit egy membránt.a többi a gravitáció dolga:) szval az a tünet más miatt van.
Valaki tudna abba segíteni hogy a 919 be van e benzin szivattyú? Én úgy gondolom hogy kellene lennie, mert a sajátomba nem találom, a tank alatt kellene lennie oda menne be a benzin és úgy a karburátorba. Vagyis a 600asomba úgy volt! Ezen meg a csapból egyenesen a karbiba megy. Nem lehet ez miatt a torpanás mintha fordulaton kevés kaját kapna......
Sziasztok, nekem ugyan egy vtr-em van, de annak a jobbos tárcsája is üt egy kicsit. Fékkaron nem érezni, nagy sebességről se, de amikor már éppen csak gurulok vele akkor érzem, hogy nem egyenletesen fog. Felemelve, megpörgetve látszik, hogy üt egy picit.
Na csak azért írok ide, mert utána néztem ,hogy melyik motoré lehet még jó és kiderült, hogy a 900rr 94-97 között azonos paraméterekkel rendelkező tárcsával volt szerelve. Találtam egy hirdetést ahol a srác 20-ért árult egy pár állítólag újszerű tárcsát sc28-hoz, de sajnos kiderült, hogy a 92-93 évjárathoz valót (pedig azt hitte, hogy 95-ös volt a motor....). Azt hiszem neked pont ilyen kellene, persze ha érdekel használt tárcsa. A hirdetést már nem találom, de 2 napja még meg volt neki a tárcsa, ha érdekel megadom a számát.
Amúgy le tudod ellenőrizni. Kiszereled és feldobod a tűzhelyre egy edény vízbe. Mielőtt el kezd forrni a víz ki kell nyitnia. Kb. 85 °C-on kell nyitnia. Ha van 110°C-os hőmérőd, akkor még pontosan meg is tudod mondani, hogy mikor nyit. Ez a legbiztosabb módszer.
látom nem csak én szenvedek a féktárcsa problémával :)
egyébként nektek mennyi idő alatt melegszik be a gép? mert én arra gyanakszom hogy cserés a termosztátom, 30fokban nincs gond, viszont hűvösebb időben nagyon nehezen melegszik, kell neki legalább 7-10km aztán ha rá kapcsolok és 100+al megyek vissza is hűl, 80fokról kb 65-60ra. ez természetes vagy cseréljek termosztátot?
Esetleg akad valakinek elfekvőben?
Meg tudnátok nekem mondani,hogy a '98-'99-es indextartó idoma megegyezik-e a '96-'97-ével?
Na csak azért írok ide, mert utána néztem ,hogy melyik motoré lehet még jó és kiderült, hogy a 900rr 94-97 között azonos paraméterekkel rendelkező tárcsával volt szerelve. Találtam egy hirdetést ahol a srác 20-ért árult egy pár állítólag újszerű tárcsát sc28-hoz, de sajnos kiderült, hogy a 92-93 évjárathoz valót (pedig azt hitte, hogy 95-ös volt a motor....). Azt hiszem neked pont ilyen kellene, persze ha érdekel használt tárcsa. A hirdetést már nem találom, de 2 napja még meg volt neki a tárcsa, ha érdekel megadom a számát.
Jó főzicskézést!
Termosztátcsere előtt állsz.
egyébként nektek mennyi idő alatt melegszik be a gép? mert én arra gyanakszom hogy cserés a termosztátom, 30fokban nincs gond, viszont hűvösebb időben nagyon nehezen melegszik, kell neki legalább 7-10km aztán ha rá kapcsolok és 100+al megyek vissza is hűl, 80fokról kb 65-60ra. ez természetes vagy cseréljek termosztátot?