Udv aza nagy kerdesem hogy hany liter olaj kell egy 929-be? ezt talaltam de itt 4 litert ir!www.aperaceparts.com/tech/CBR9..." title="http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:QzxmAy8CFxAJ:www.aperaceparts.com/tech/CBR9..." target="_blank">http://webcache.googleusercont...
Kosz ha valaki valaszolna:-)
Szerintem vagy az "exup" csörög, vagy a vezérműlánc.
Szelephézagot 5 körül szoktak állítani.
Karbi szinkront csak karbis motoroknál állítanak, tiednél nem !
Nemkell kivenni a blokkot a gyertya cseréhez, csak a tankot, meg a levegőszűrőt.
De jobban jársz ha elviszed egy normális szerelőhöz aki ismeri a típust.
Hello!
Injektor,meg karbi?Ez jó !A tiéd injektoros tutira,úgyhogy nem kell semmit szinkronba hozni.Ha meg arra a "kerregő" hangra gondolsz,azt ne vedd figyelembe.Üdv.:Attila
Helló!
Nekem egy 929rr-em van. Mi adhat kopogó/csattogó hangot hideg indításnál (csak 1-2mp-ig tart), ha nem húzok kuplungot? Amint behúzom elhallgat, illetve ha húzok egy kis gázt hogy ne legyen 1000es fordulaton illetve alatta. Gondolom a váltónál vagy a kuplungnál kell keresgélni.
Gyertyát csak úgy tudom megnézni ha kiveszem a blokkot?
Ja és mennyiért csinálnak szelephézag állítást?
És végül egy amatőr kérdés: Ez injektoros, ezen is kell karbi szinkront állítani? Mennyiért csinálnak ilyen műveletet?
Sziasztok!Van egy 954rr em.most festettem,összeraktuk és az istenért nem indul el.Hajtatom-hajtatom de semmi.Meglazítom a benzínhidnál a csavart,majd visszahuzom utána majdnem indul és ennyi.utána megint csak hajt.valakinek vmi ötlet?
Én 600 F4i-hez vettem, de mint kiderült feleslegesen. Az biztos, hogy a CBR 900 RR SC33-hoz is ilyen kell (szóval elvileg '96-tól), de itt a fórumon biztos többet tudnak, hogy még melyikhez jó.
Sziasztok!
Ha valakinek kéne első kerékhez csapágyszett, akkor nekem van bontatlan SKF (a legjobb minőségűt vettem belőle) és két szimering hozzá.
csapágy: 6204 2RS
szimering: 28X47X7
Lehet hogy az lesz veszek egy gyárit mert nekem se tetszik ez a K&N! De hogy betekertem kopp és csak kettőt csavartam ki jobb lett, max kipróbálom hogy kitekerek másfelet és ha nem jó akkor csere hajítom el ezt a szart! Nagy sufni tuningos volt az előző gazdája, de nem hiszem el hogy ez neki jó volt így Valakinek nem kell sportlégszűrő-gyárira cserélem!
ez nem segítség..max tanács..nem kell az a sportszűrő..garázsban pihen a KN szűrő mert nem tudtam beállítani a karbit én sem csak másik fúvókával+gyújtás mókolás....és padra így a korekt...én visszatettem a papírszűrőt jól megy 5-6 között fogyaszt 2 személlyel.....a Kn szűrőt meg nézegetem
Most jutottam oda hogy szét szedtem a karbit 120 as fúvóka van benne az gyári? Mert ha nem akkor nem kettő és felet csavarok ki a levegőn. Mert az okosok azt mondták hogy sportlégszűrőhöz több kaja kell....... valaki tudna ebbe segítséget adni?
Kosz ha valaki valaszolna:-)
Mindig behúzott kuplunggal indíts nincs a motornak semmi baja hiszen Honda
Szelephézagot 5 körül szoktak állítani.
Karbi szinkront csak karbis motoroknál állítanak, tiednél nem !
Nemkell kivenni a blokkot a gyertya cseréhez, csak a tankot, meg a levegőszűrőt.
De jobban jársz ha elviszed egy normális szerelőhöz aki ismeri a típust.
Injektor,meg karbi?Ez jó !A tiéd injektoros tutira,úgyhogy nem kell semmit szinkronba hozni.Ha meg arra a "kerregő" hangra gondolsz,azt ne vedd figyelembe.Üdv.:Attila
Nekem egy 929rr-em van. Mi adhat kopogó/csattogó hangot hideg indításnál (csak 1-2mp-ig tart), ha nem húzok kuplungot? Amint behúzom elhallgat, illetve ha húzok egy kis gázt hogy ne legyen 1000es fordulaton illetve alatta. Gondolom a váltónál vagy a kuplungnál kell keresgélni.
Gyertyát csak úgy tudom megnézni ha kiveszem a blokkot?
Ja és mennyiért csinálnak szelephézag állítást?
És végül egy amatőr kérdés: Ez injektoros, ezen is kell karbi szinkront állítani? Mennyiért csinálnak ilyen műveletet?
Még mindig keresek CBR954 idom tartó konzolt.
Elég lenne nekem csak az a része is ami a fejidomot tartja.
Köszönöm
Ha valakinek kéne első kerékhez csapágyszett, akkor nekem van bontatlan SKF (a legjobb minőségűt vettem belőle) és két szimering hozzá.
csapágy: 6204 2RS
szimering: 28X47X7
Az egész 4000 HUF.
Nem akad véletlenül valakinek felesleges gyári anyája a visszapillantóhoz?
Vagy esetleg nem tudjátok honnan lehetne beszerezni?
Csavarboltban már próbálkoztam,de sehol sem találtam ilyen peremes zárt anyát,bontóban pedig szerintem nem foglalkoznak ilyen apróságokkal.