Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem birom a linket beszurni valamiert
www.aperaceparts.com/tech/CBR9..." title="http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:QzxmAy8CFxAJ:www.aperaceparts.com/tech/CBR9..." target="_blank">http://webcache.googleusercont...
Udv aza nagy kerdesem hogy hany liter olaj kell egy 929-be? ezt talaltam de itt 4 litert ir!www.aperaceparts.com/tech/CBR9..." title="http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:QzxmAy8CFxAJ:www.aperaceparts.com/tech/CBR9..." target="_blank">http://webcache.googleusercont...
Kosz ha valaki valaszolna:-)
Szia

Mindig behúzott kuplunggal indíts nincs a motornak semmi baja hiszen Honda
Nem tudja valaki, hogy 929-hez jó ez?
Ha még nincs nagyon megnyúlva, akkor csak hidegen csörög, meg ha leesik 1000 RPM alá, mint pl. nekem. Ami már melegen is csattog ott már van baj.
Én mindig a vízhűtőt szedtem le a gyertya kiszedéséhez szerintem jobban hozzáférsz! A karbiszinkron tényleg jó volt
Ha rajta ülsz akkor a jobb szélsőt gázosabb kiszedni de a többihez speckos kulccsal simán ki lehet szedni!
Köszi a válaszokat. De én lebontottam a légszűrőt meg a tankot mindent ami ott van, és így sem férek hozzá a gyertyákhoz. :(
A vezmű lánc lenne akkor nem hallgatna el melegen...
A szabadonfutója zörög...nekem kb 3 éve zörög hidegen,olyan mintha szét akarna hullani de ha pici gázt adok neki akkor elhallgat.........
Így van!
Szerintem vagy az "exup" csörög, vagy a vezérműlánc.
Szelephézagot 5 körül szoktak állítani.
Karbi szinkront csak karbis motoroknál állítanak, tiednél nem !
Nemkell kivenni a blokkot a gyertya cseréhez, csak a tankot, meg a levegőszűrőt.

De jobban jársz ha elviszed egy normális szerelőhöz aki ismeri a típust.
Hello!
Injektor,meg karbi?Ez jó !A tiéd injektoros tutira,úgyhogy nem kell semmit szinkronba hozni.Ha meg arra a "kerregő" hangra gondolsz,azt ne vedd figyelembe.Üdv.:Attila
Helló!
Nekem egy 929rr-em van. Mi adhat kopogó/csattogó hangot hideg indításnál (csak 1-2mp-ig tart), ha nem húzok kuplungot? Amint behúzom elhallgat, illetve ha húzok egy kis gázt hogy ne legyen 1000es fordulaton illetve alatta. Gondolom a váltónál vagy a kuplungnál kell keresgélni.
Gyertyát csak úgy tudom megnézni ha kiveszem a blokkot?
Ja és mennyiért csinálnak szelephézag állítást?
És végül egy amatőr kérdés: Ez injektoros, ezen is kell karbi szinkront állítani? Mennyiért csinálnak ilyen műveletet?
Sziasztok!Van egy 954rr em.most festettem,összeraktuk és az istenért nem indul el.Hajtatom-hajtatom de semmi.Meglazítom a benzínhidnál a csavart,majd visszahuzom utána majdnem indul és ennyi.utána megint csak hajt.valakinek vmi ötlet?
Én 600 F4i-hez vettem, de mint kiderült feleslegesen. Az biztos, hogy a CBR 900 RR SC33-hoz is ilyen kell (szóval elvileg '96-tól), de itt a fórumon biztos többet tudnak, hogy még melyikhez jó.
Hali
Még mindig keresek CBR954 idom tartó konzolt.
Elég lenne nekem csak az a része is ami a fejidomot tartja.
Köszönöm
Milyen évjárathoz jó?
Sziasztok!
Ha valakinek kéne első kerékhez csapágyszett, akkor nekem van bontatlan SKF (a legjobb minőségűt vettem belőle) és két szimering hozzá.
csapágy: 6204 2RS
szimering: 28X47X7

Az egész 4000 HUF.
Sziasztok!

Nem akad véletlenül valakinek felesleges gyári anyája a visszapillantóhoz?
Vagy esetleg nem tudjátok honnan lehetne beszerezni?

Csavarboltban már próbálkoztam,de sehol sem találtam ilyen peremes zárt anyát,bontóban pedig szerintem nem foglalkoznak ilyen apróságokkal.
Lehet hogy az lesz veszek egy gyárit mert nekem se tetszik ez a K&N! De hogy betekertem kopp és csak kettőt csavartam ki jobb lett, max kipróbálom hogy kitekerek másfelet és ha nem jó akkor csere hajítom el ezt a szart! Nagy sufni tuningos volt az előző gazdája, de nem hiszem el hogy ez neki jó volt így Valakinek nem kell sportlégszűrő-gyárira cserélem!
Elméletileg 115-ös. De Fireball volt mostanában 919-es karbihoz közelebb...
ez nem segítség..max tanács..nem kell az a sportszűrő..garázsban pihen a KN szűrő mert nem tudtam beállítani a karbit én sem csak másik fúvókával+gyújtás mókolás....és padra így a korekt...én visszatettem a papírszűrőt jól megy 5-6 között fogyaszt 2 személlyel.....a Kn szűrőt meg nézegetem
Most jutottam oda hogy szét szedtem a karbit 120 as fúvóka van benne az gyári? Mert ha nem akkor nem kettő és felet csavarok ki a levegőn. Mert az okosok azt mondták hogy sportlégszűrőhöz több kaja kell....... valaki tudna ebbe segítséget adni?