Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

várom már ezt a "szar" helyzetet
csak tartanák már ott,hogy ezen kelljen mérgelődni,hogy a fekete 1000rr em fejidomjába beleég e a bogárka
elhiszem,hogy nagyobb szopás,de nállam ez nem szempont igazából motor választásnál,hogy mennyire nehéz leszedni bogarat az elejéről.. amugy ezzel mire gondoltok,hogy beleég a bogár? a szine miatt? azért mert fekete? vagy rásüt a nap,megmelegszik és odasül vagy mi?
amugy meg én mindig 90el járok,akkora sebességnél még nem kenődik fel annyira a bogár
Most gondolj bele Miyen szar lesz majd ott állni egy fekete 1000 RR mellett,és káromkodni: A kurva életbe, már megint takarítani kell a motort,mert ma is mentem 300 kilométert,és megint hogy néz ki!
És holnap is ugyanennyit
Fasz kivan!
(Anyut neki kell állítani bikinibe,addig meg bontani egy seritalt )
Zozó
mennyiért fújta neked mónika a gépet? mindent ő csinált?
Ezt én is alátámasztom... Gyönyörűen szét tudja küldeni az összképet, amikor szépen beleég a bogár a fekete fejidomba...
Én csak azt mondom,hogy a feketéről nagyobb szopás lepucolni!
jaja,még a lámpa plexiéről is
így pattogzik a festés a ciberén?
na előkerestem 1 ,már több mint 1 éves képet,amikor sietni kellett haza estefele,hajdúszoboszlóról szarvasra (130km) ,csak ennyi bogarat talált a fehér fejidom
na,akokr melyik a jobb szin fejidomnak,fekete,vagy fehér?
Hidd el a fekete rosszabb!
Ráég és nincs az a bogároldó ami leszedné!
Hamar jó barátságot kötsz a vattakoronggal és a polirpasztával!
Hát én is bánom már, hogy feketére lett fényezve a fejidom...sokszor úgy néz ki egy hétvége alatt mint egy kisállathatározó...
nézd meg a 900rr em elejét.. a bogarak szerinted hány m után látszanak meg 1 friss mosás után?
nekem is fura volt először,amikor hirdette a srác,ugyanilyen 96os cbr900on volt,monta h minden megvan hozzá,akkor mondom küldjed,aztán feltettem,és működik jól azóta is
Ne akarj magaddal kicseszni!
Volt full fekete vtr-em,sz@pás takarítani+a legkisebb karc is meglátszik rajta!
Nah!:) Köszi!Így még nem láttam felrakva,csak a fejidomtartó konzol alatt!
igen úgy is nagyon szép,régebben amikor láttam őket,én is ugy voltam vele,hogyha egyszer lesz ilyenem,akkor repsolba,aztán belebotlottam ebbe a képbe a bikepics-en,és akkortól tudtam,hogyha egyszer hozzájutok egy 1000rrhez,az ilyenre lesz megcsinálva:
Szép repsol fényezéssel..
hali
nemtudom hova lett,pedig én biztos irtam
de ha jól emlékszem,az XL600ra írtál,azt már eladtam multhéten,128e ft ért:)
amúgy ami szóba jöhet majd,az csakis egy cbr 1000rr 2004es vagy 2005ös évjáratban
Nem találom a leveled. Fiatalabb motor csere érdekel?
na így van
Tuningolás: Sajna idetartoznak a külünféle sportkipufogók is, ami sokszor csak arra szolgál, hogy "kinek mekkora farka van", bár osztom azt a nézetet is, hogy hogy legalább ha nem látnak akkor halljanak...PC-ről egyébről nincs tapasztalatom, mert nekem nincs. Az is érthető, hogy a motorosoknak 90%-ának UTCÁRA bőven sok egy hatszázas is (közéjük tartozok én is, hiába van 1000es gépem), de had döntse el mindenki, hogy min akar motorozni!

Láthatósági mellény: Nyár elején voltam Londonban egy hetet, és elég sok motoroson volt "gyárilag" rikító színű (citromsárga, neonzöld, narancs) ruha, és rengeteg fényvisszaverő felület. Érdekes volt látni, de esténként sétálgatva elég nagy hasznát láttam a dolognak, és szerintem csak felfogás kérdése az öltözködés. Arrafelé ez elég természetesnek tünt számomra.
Eladó a legenda!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr_fireb
lade_0-km-5131472
hirdetés
Hírek Hírek
Tilos lesz a tuning, kötelező a kukásmellény
2011.09.28. 11:51 - Hírszerkesztő

*
* |
*
*

*
*
*
* Email
*

Mintegy negyvenezer motoros tartott forgalomlassító demonstrációt Nagy-Britannia autópályáin, múlt vasárnap. A résztvevők és utasaik a Motorcycle Action Group zászlaja alatt vonultak fel, hogy így fejezzék ki elégedetlenségüket az Európai Unió jövőbeli szabályozási tervei ellen.
hirdetés

A jelenleg az Európai Bizottság asztalán lévő javaslat motoros-biztonságot szolgáló ötleteket is tartalmaz, csak éppen nem egészen úgy, ahogyan azt a gyakorlatban is motorozók szeretnék. Eszerint minden új, közúton közlekedő motorkerékpáron kötelező lehet a blokkolásgátló, törvényben írnák elő az akár a közúti ellenőrzések alkalmával is kiolvasható diagnosztikai rendszert, amellyel minden nem regisztrált teljesítmény- és áttételnövelő módosítást megakadályoznának, és a határérték feletti károsanyag-kibocsátást is azonnal ki lehetne szűrni. Erre példaként a javaslat szövegének 52. cikkelyét hozzák, amelyben azt írják, hogy ha egy K&N sportlégszűrőt verseny- és utcai használatra is ajánl a gyártó, azt a továbbiakban utcai motorkerékpárban nem lehet majd használni.

A brit motorosok azon is felháborodtak, hogy a javaslat a feltűnő színű motoros ruházat, vagy legalább a láthatósági mellény viselését a vezető és utasa számára is kötelezővé tenné az Unióban. Ezt egyébként már a közeljövőben bevezetnék Franciaországban és Írországban. A demonstráció szervezői úgy tudják, akciójuk, amelyen egyébként négy EP-képviselő is részt vett, máris eredményre vezetett. A javaslatokat hat hétre félretették, így parlamenti döntés jövő év elejéig nem várható. Ugyanakkor biztosan összeurópai szabálymódosítás formálódik, amely már 2013-ban életbe léphet, és a motorkerékpáros közlekedés egészének jogi hátterét érintheti, és amelynek értelmében többek közt új, egységes motorkerékpár jogosítvány-rendszert is bevezetnének.
70 lovas volt gyárilag (chesterfield). Amíg ment nagyon jó volt vele csapatni. Sokkal gyorsabb volt, mint a 2x annyi lovas XX.
Olyan fék volt rajta, hogy a csuklód megfájdult egy erős fékezéstől.
Sajna széthullott, a versenyzők pedig megvették az összes blokkot. Az rgv motorjának pedig nem sok köze van hozzá.