nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem a gyári fékbetét vált be eddig a legjobban.
Most vettem hátra 9336 ft ért fékbetétet.
A 600 asba is a gyári vált nekem be a legjobban. Pedig ez elején sokat próbálgatttam.
Elsőket én vettem meg próba képpen.Tudtam hogy nem lehet tőle sokat várni ennyi pénzért.Kb arra jó hogy mérsékelt tempónál legyen kis fék a motoron.Vas betétalapja van nem réz,Néha komolyan elgondolkodom hogy mikkel használhatják az emberek a motorjaikat.Olvastam már itt olyat is hogy jobb olajat vegyen az aki versenyez.A fék meg pláne fontos.Én csak összehasonlítás miatt vettem meg.Brembo betétet ajánlom.
Hungaroringen kentünk egész nap vagy két éve, az én fékem 200 km után is ugyanott és ugyanúgy fogott mint az első kilométereknél.Ismerős meg pihentette, mert beesett a fékkar tövig a sajátján.
Sokan inkább iridiumos gyertyát vesznek mint jó betétet,pont fordítva kellene szerintem.
Lehet mondani hogy na jó 1,5 méterrel vagy akárhány méterrel hamarabb meg lehet állni és akkor mi van én ugyse száguldozok.De ha az a másfél méter egy vagy akárhány egy fal kocsi vagy bármi más előtt van akkor tutira megérte a pénzét.
Egyébként a ringen hitetlenkedtek páran hogy nekem jó a fék,azt mondták az RR-en nincs jó fék.Hát van,nekem legalábbis.
Igaz Végh Janival mentünk olyan 1000RR el amin nem voltak jó fékek,gyáriak voltak igaz.
Na bocsi a hosszu irásért.
papír szűrő nincs meg na de köszi kipróbálom telokat még alá kell előtte tenni a hétvégén aztán hátha jó lesz így.
Tuti hogy nagy bűvészek neki álltak sufni tuningolni csak nem jött össze! De akkor nem a gyújtás szaggat be, ezt mondta a volt gazdája de szerintem se lehet az akkor csak durrogna......? köszi
98 ciberére kőne
Most vettem hátra 9336 ft ért fékbetétet.
A 600 asba is a gyári vált nekem be a legjobban. Pedig ez elején sokat próbálgatttam.
Nincs valakinek elfekvőben gyári 900RR markolat?
Vagy esetleg meg tudnátok mondani melyik másik Hondának van még ugyanilyen?
Előre is köszi!
sb656 néven van .
háccsót nem igen használom..csak ha bedől íven a matek mee van olyanis...
Hungaroringen kentünk egész nap vagy két éve, az én fékem 200 km után is ugyanott és ugyanúgy fogott mint az első kilométereknél.Ismerős meg pihentette, mert beesett a fékkar tövig a sajátján.
Sokan inkább iridiumos gyertyát vesznek mint jó betétet,pont fordítva kellene szerintem.
Lehet mondani hogy na jó 1,5 méterrel vagy akárhány méterrel hamarabb meg lehet állni és akkor mi van én ugyse száguldozok.De ha az a másfél méter egy vagy akárhány egy fal kocsi vagy bármi más előtt van akkor tutira megérte a pénzét.
Egyébként a ringen hitetlenkedtek páran hogy nekem jó a fék,azt mondták az RR-en nincs jó fék.Hát van,nekem legalábbis.
Igaz Végh Janival mentünk olyan 1000RR el amin nem voltak jó fékek,gyáriak voltak igaz.
Na bocsi a hosszu irásért.
A gyertyagarnitúra még megvan. 15000 Ft.
Meg tudnátok nekem mondani,hogy a 98'-99'-es CBR-ek és a korábbi évjáratok oldalidoma megegyezik-e?
Nem owners manualt,mert az van.
Tuti hogy nagy bűvészek neki álltak sufni tuningolni csak nem jött össze! De akkor nem a gyújtás szaggat be, ezt mondta a volt gazdája de szerintem se lehet az akkor csak durrogna......? köszi