Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagyobb fordulat igény..több levegő..ebből adódóan,több üzemanyag is.ha fullad akkor valószínű az arány felborult.....ez a jelenség csak úgy magától nem jelentkezik...karburátor meg lett tekergetve..vagy KN szűrő lett beszerelve majd nem lett ráhangolva a karburátor.Ha gyári fúvókák vannak a karbuban akkor kettő és félre kell tekerni az állító csavart a karbik alján...beteker majd ki két és felet....papírszűrő vissza..jónak kell hogy legyen...persze karbi szinkron..de már ezekkel a beállításokkal is jól kell hogy mozogjon.

jó matatást
Mintha sok levegőt kapna, húzom neki és alig akar gyorsulni, más hangja lesz,rángat szaggatottan megy és lehörög. De ha gyújtás baja lenne akkor alapjáraton is csinálná meg szerintem 1,2 be is
és csak harmadiktól csinálja, alapjáraton is szépen jár nem áll le könnyen indul hidegen melegen! Nem rég vettem igazából és a volt gazdája szét szedte a karbit, esetleg még hogy nemgyári légszűrő van benne még az lehet e? Ennyi infót tudok elmondani
na de ledadog ,vagy lehörög akkor? igy látatlanba nehéz megmondani,hogy mi lehet vele
De gondolom azt alapjáraton is csinálná ha az lenne a gond? Mert 3.kis fordulaton lehörög,dadog 1,2be semmi padlózhatod! Ha szét lett szedve a karbi és nem lett szinkronba hozva az is csinálhat ilyet ? Jó lenne tudni mert nem nagyon biztatóak Kecskeméten a szerelők vagy sufni vagy alkoholista vagy mics kedve választhatsz:)
van:)
szar a gyertya,vagy más is lehet,de ez az első hiba lehetőség
hali! Van olyan hogy a gyújtás beszaggat? Előre is Köszi!
Ha volna valakinek 929 v. 954 -es mocija,meg tudná mérni az első fék tárcsa csavarok távolságát.
Előre is köszi
Kösz! Legközelebb a Penge is rajta lesz, csak most oda nem lehetett behajtani.
a végeredmény fain lett
3 fotóból rakja össze a gép, viszonylag nagy a kijelzője, segít is, de amikor 1000-el tol a nap hátulról, nem könnyű.
Köszi!
Igen, van aki egész messze elmegy érte, aztán nem tudja jól lefényképezni.
Szeretem az igazi jó fényképeket, de azt nem is olyan egyszerű "megcsinálni".
énis
En 3-ra tippelnek.
ez amugy hány fotóból van?
Tök jók lettek. Bár a második kép kicsit beégett, nekem az 1. jobban tetszett. Amúgy már vannak olyan állványok, ami lazán elférnek egy hátzzsákban. Nekünk még a régi volt, az csak úgy fért volna el, ha kilóg belőle. Sose lehet tudni ki meddig megy el egy jó fényképért.
Gondoltam már én is rá, hogy csináltassak emelőt, de nézegettem neten és postával együtt árulnak első-hátsót párban 20 ezer Ft-ért. Amúgy 2001-es a motor, ő lenne az:
királyak a képek
A hely a Lázbérci víztározó.
Szia!
2 válasz:
Kicsit nehéz lett volna motorral még 1 állványt is elvinni. Tehát csak úgy manuálisan csináltam. Ez a kép pedig még nem is sikerült olyan jól. A többi jobb lett.
Semmiféle progit nem használtam, a fényképező tudja. Elég nehéz is megcsinálni, a kijelzőn illeszteni, full napfény mellett.
2 kérdés:
- Állványt használtál hozzá?
- Milyen progival csináltad a panoráma képet?

Szépen össze lett illesztve, alig vettem észre az illesztés nyomait. És természetesen a hely is szép.

Üdv.: Bala
logikus a csapágy bolt. Emelő problémám volt nekem is hogy a teló szimeringet cserélhessem de csak sikerült csináltatnom nagy nehezen! Milyen évjárat az fs?
Ma erre jártunk: