600 as gixxer kaki a 954hez képest.Tegnap mentem pont olyannal.Nyomatékban iszonyat kevés a 600as a hondához nézve.Nekem biciklinek tünt.Húzom de nem történik semmi különös.Elszoktam már tőlük biztos :)
Fenntartás:)
Ha húzod neki eszi a gumit.Ha nem húzod nem eszi egyik sem.
Ha lassan mész nem fogyaszt.Talán a gixer kevesebbet kicsit.De ha húzod akkor fogyasztanak.
Ne vegyél gixert.Inkabb egy szép 954est futómű is stabilabb és mégiscsak Honda.
Szóval ma mentem egy meccset egy 145 lovas,padon bemért gixxerrel. 10.2 volt a legjobb ideje. Sajnos én életem legrosszabb váltásával elveszitettem ellene az első helyet.Kétszer is betiltott a motor:( azt már nem tudtam behozni.
Kérdésem lenne felétek ,mégpedig az ,hogy egy 954-es Hondának kb mekkora a fenntartási költsége?(gondolok itt fogyasztás,kötelező,gumifogyasztás és hasonlók). Azért érdekelne ,mert a közeljövőben lehet ,hogy összejön a pénzem,amit motorvásárlás fog követni.A kiszemelt típusok a 954-es(2003) és a gsxr 600(2004). Gondolom ,hogy egy 600-as fenntartása olcsóbb ,mint a 954-esé ,de sokkal jobban tetszik a 954-es. Ha viszont lényeges a fenntartási költségek közötti különbség, akkor marad a gsxr.
Szóval nagy a dilemma és hálás lennék pár válaszért!
A válaszotokat előre is köszönöm!
Enyém sajna annyira nem erős, ezek a 750es gixxerek sem hozzák a gyári 148lovat, ahhoz már bele kell piszkálni. Sajna. Sztem nincs rossz hangja, 954-nek sincs szép hangja, amit hallottam az botrány volt, de azért én is inkább honda párti vagyok.:)
Sprotrider.com-on van mindenféle mérés meg adat, ott pl nagyon hasonlóak a 929 és a k4 750 eredményei minden téren.
Gyári 954-es 10,1 et ment és tud az jobbat is.A tiéd könnyebb erősebb,nagyon kellene egy olyan izmos gép nekem.De nem suzukiba.Haver most vett 2003as 600-as gixert,mit mondjak harmat gyenge és a motorhang az valamiérdekes.
Hondás villanymotor hanghoz vagyok szokva :)
K and N légszűrő Akra rendszer de nincs power commanderem,szóval nincs hozzá igazitva.
Ennyi.
Tud ez a motor 10,2 is.Csak meg kell ülni :)
A tiéd meg 10 alattit.
A 900rr-emmel is gyorsultam egy versenyen (11,1-et mentem szintén bénázva ), de annak meghalt a kuplungja, jó, lehet már sok km volt benne.:)
Te motorodon amúgy mik vannak módosítva? Mert ahogy a netet nézegetem nem nagyon szoktak ilyen időt és célvonalit menni gyári 929-ekkel.
Ha valakit esetleg érdekel leírom a tapasztalataimat az egy tank benzinért vásárolt 2 pár első fékbetétről.
Holnapi nap kap egy 600 km-es utat.
Gép:CBR929 Fém fékcső dot 5.1 fékfolyadék lazított tárcsák.
Előző betéthez képest feltünik rögtön, hogy ez le van festve.Előző réz anyagú.
Hali! Még egyet mentem azon a kettőn kívül, amit veled is, aztán már el kellett jönnöm, pedig játszottam volna még egy kicsit, de ott is elrontottam a rajtot, ott túl gyorsan engedtem föl a kuplungot és égnek állt az eleje. Így az is csak 11.0 lett, szal amit ellened mentem 10.8, az maradt a legjobb. De hát az is nagyon gyér idő ezzel a motorral, látszik, hogy nem tudok rendesen elindulni vele, 10.5-nél is képes lehet jobbra a szerkezet. 215 volt a legjobb célvonalim, az is lehetne jobb a motor képsségeit nézve sztem.
És neked mi volt a legjobb időd és célvonali sebességed?
ez oké de a bibi a vilahíd úgyanis a 929 gyári villahidja nem sik hanem döntött felület arra nem léátom jónak rábarkácsolni valamit. A 600 f villahidja legalább sik volt arra könnyne ráfaragtam egy kiemelőt megy egy befogót, de erre necces.
600 as gixxer kaki a 954hez képest.Tegnap mentem pont olyannal.Nyomatékban iszonyat kevés a 600as a hondához nézve.Nekem biciklinek tünt.Húzom de nem történik semmi különös.Elszoktam már tőlük biztos :)
Fenntartás:)
Ha húzod neki eszi a gumit.Ha nem húzod nem eszi egyik sem.
Ha lassan mész nem fogyaszt.Talán a gixer kevesebbet kicsit.De ha húzod akkor fogyasztanak.
Ne vegyél gixert.Inkabb egy szép 954est futómű is stabilabb és mégiscsak Honda.
Zeusz?
Kérdésem lenne felétek ,mégpedig az ,hogy egy 954-es Hondának kb mekkora a fenntartási költsége?(gondolok itt fogyasztás,kötelező,gumifogyasztás és hasonlók). Azért érdekelne ,mert a közeljövőben lehet ,hogy összejön a pénzem,amit motorvásárlás fog követni.A kiszemelt típusok a 954-es(2003) és a gsxr 600(2004). Gondolom ,hogy egy 600-as fenntartása olcsóbb ,mint a 954-esé ,de sokkal jobban tetszik a 954-es. Ha viszont lényeges a fenntartási költségek közötti különbség, akkor marad a gsxr.
Szóval nagy a dilemma és hálás lennék pár válaszért!
A válaszotokat előre is köszönöm!
Sprotrider.com-on van mindenféle mérés meg adat, ott pl nagyon hasonlóak a 929 és a k4 750 eredményei minden téren.
Hondás villanymotor hanghoz vagyok szokva :)
Jó motorozást holnapra akkor!
Ennyi.
Tud ez a motor 10,2 is.Csak meg kell ülni :)
A tiéd meg 10 alattit.
Te motorodon amúgy mik vannak módosítva? Mert ahogy a netet nézegetem nem nagyon szoktak ilyen időt és célvonalit menni gyári 929-ekkel.
Kuplung hogy bírja ezt a sok gyorsulást?
Eddigi egyéni csúcsom.
Sebesség:221,04
Holnapi nap kap egy 600 km-es utat.
Gép:CBR929 Fém fékcső dot 5.1 fékfolyadék lazított tárcsák.
Előző betéthez képest feltünik rögtön, hogy ez le van festve.Előző réz anyagú.
És neked mi volt a legjobb időd és célvonali sebességed?
Milyen időid lettek Lacházán?