Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az a szenzor.. mivel gondom lehet . Ötlet a működési elvére ?
Vagy a gyújtás modulom kezd dögledezni? Aztán ha ezek nem marad a műszerfal...
Hogyan lehetne a hibákat kizárni?
Üdv Zoli
Sziasztok!
Valamiért kezd meghülyülni a cbr900 RR sc33 mocimon a fordulatszámmérő órám. Össze vissza mutat van hogy alapjáraton 5 ezret menet közben meg a liftezés ide oda néha teljesen kiakad. Végigellenőriztem már a vezetékeket kontakthiba nincs.
Nem tudom ki mennyire jártas a kapcsolásban de a jeladóból 3 vezeték közvetlenül a gyújtásvezérlőbe megy onnan pedig egy ér megy a műszerhez. Még nem szedtem ki a jeladót érdekes hogy a karbisor oldalán van. El tudná nekem valaki mondani hogyan működik. Az addig oké hogy az ellenállását változtatja mint egy osztó de minek a hatására vákum ? Érdekes megoldás.
Ha valakinek van ötlete kérem ossza meg velem. Üdv Zoli
3500-5000 között, főleg gázelvételkor másnál is érezni vibrációt/rezonanciát a 929-en?
Alacsonyabb vagy magasabb fordulaton eltűnik...
Jó volt biza....még így is kicsit túrásítottam a paripát
néztem a képeidet,biztos marhajó lehetett a túra
2 személlyel 1000 toltunk/nap..kőkemény lábakon....najó nem volt 1 leányálom de meg lehet csináni....barát zx9 jött ugyanennyit...sőőt még meccseltünk is ...de nem túrázni találták ki ez igaz.....
a magyar utakra túra motor való...ezt be kell látni..vennék én is de másfél milla most éppen nincs így azzal túrázunk ami van
Fel lehet puhítani ugyanúgy mint egy túramotort, csak a túra motor 200-nál nem fog stabilan kanyarodni. Nekem sportosra állítva 400 km a határ 1 napra a CBR-en.


4000 toltunk le a ciberével 2 személlyel,ez fülön fordul és nem kényelmes persze,nade nemis aza neve hogy varaderó
Nincs.
Azt biztos hogy a csuklót nem kíméli. Nem egy túra motor, viszont a futóművet érdemes lenne kicsit állítgatni, sőt, szerintem egy olajcsere rendbe is tenné a dolgot a telókban.
A tárcsa nem hiszem hogy szar, hanem a gumi miatt produkál ilyet fékezéskor. Nem tudom mitől védene a sárvédő, nekem sosem volt motoron, csak a szekrény tetején állt. Zajosodás, pedig nagy melegben nem csoda, amúgyis az összes Honda közül ez a típus a legzajosabb blokk. Még mai napig sajnálom...!
Szerintem tegyél rá egy cross kormányt. 15,000-ből kijön. Kényelmesebb lesz, és könnyebb is irányítani. Én is gondolkodom rajta, de most megint lenne 2 éves 1000-es sportgép 800,000 körül (Magyar papíros!) úgyhogy gondolkodom
Első tárcsa nincs eladó? :P:O
Szeva Kiflee! :) Nem nagyon bírok megbarátkozni a Cbr-rel :S Vhogy szűkebb kanyarokban nem bírok vle normálisan motorozni, és a csuklóm is szétesik rajta 40km után(de még mindig jobb, mint az R1 - nekem az 5km-es motor :P) :S Amúgy jó motor, nincs vle gond! Picit zajosodik, sztem kezd felhígulni a 10w40es Castrol a 30fokban meg ugye öregszik!
A hátsó sárvédő amit kínálsz, csak a lengőkart és a telót menti meg a víztől, ugye? Már 4szer eláztam, és még a nyakamra is felszórta ezt a "finompernyét"...nem tudom, a sárvédő megfogná-e?
Első tárcsa cserés....már sokkal jobban üt, mint mikor elhoztam :S Kezd veszélyes lenni....kanyarban belefékeztem, és ütemesen lökdösött felfelé :S Elég gáz volt!
Köszi Neked is az info-t :) a másik kolléga is írt egy picit róla! Nem tudtam, hogy Te is birtokoltál egyet :)
A nagy fazer nem buta motor. Kényelmesebb a futóműve, az ülésénél nincs kényelmesebb. Motorja, mint egy régi R1, és a fékje is szintén.
Állítólag eszi az olajat, én ilyet nem tapasztaltam. Nagyon nehéz eladni őket, emiatt rengeteget lehet alkudni az árukból. Nekem kb. 2-3 éve volt egy 2005-ös magyar 800,000-ért se nagyon érdekelt senkit, el lett bontva!
Az enyémen volt egy Yoshi rendszer, de azt csak úgy lehetett felrakni, hogy a váz első részéből kivetted a merevítőt.
Nagyon mennek, szinte mindet összetörték már...
Michelin Pilot Power, de elkelek azonnal.
10péz
sárvédő az mennyi?
Mi a mérete a guminak milyen márka és ez vágott slik?
Hátsó sárvédő legőkarra valakinek esetleg 929-re? Van itt még vadi új feszabi is, vagy akksi. Ezeket még az enyémhez vettem, de nem volt rá szükség...
Szia egész pontosan milyen gumik ezek (asszem Michelin, de meik), és mikori gyártásúak?
Szia Fano!
Sima kristálylámpa belső piros búrával! Elég szépen világít!
Am. most nézem az adatlapodat, és látom, hogy volt 1000es Fazer-ed! Nagy segítségemre lehetnél, ugyanis én sztem most fogom meghirdetni a mocimat, és ha elvinnék, pont olyan motort szeretnék! Mennyivel butább motor az?(futómű, fék stb) Nekem a kényelme miatt lenne jó, ugyanis a speed motorokon szétesik a csuklóm, meg a bal lábam a váltásoktól, ugyanis elég magas vagyok(195cm)! Utassal még rosszabb :S Amúgy jó moci, nincs vle gondom, és nagyon tetszik(egyik nagy álmom volt ez a motor)...szóval elpotyázni nem fogom, nem haragszok meg érte, ha még megmarad 1-2évig :P:D
Hello!

Én nem cserére gondoltam a "megegyezést" :P Nekem is sportdob van a 929en, egy E szabv. Arrow :)
Szal kp-re eladó!
Gumi valakinek? 8000Ft
A CBR váltó nagyon fain, a gixxerét határozottabban kellett taposni, de gyorsabban vált.
Én a 2006-os gixxert tudom hasonlítani a 2000-es CBR-hez ott óriási a különbség. Futómű: a CBR-t sokkal jobban kell borítani azonos sebesség mellett, de emiatt hamarabb eléred vele a határokat. Persze buli, hogy utcán is karcol a lábtartód /64-es hátsó gumival, a Suzukin még a csizmámat is lelógathattam ugyanolyan tempónál /50-es gumival.
Ami a CBR mellett szól, az, hogy kényelmesebb, de csak a 900-asig, az 1000-es nekem kemény volt, már álló helyzetben is.