Ez az a szenzor.. mivel gondom lehet . Ötlet a működési elvére ?
Vagy a gyújtás modulom kezd dögledezni? Aztán ha ezek nem marad a műszerfal...
Hogyan lehetne a hibákat kizárni?
Üdv Zoli
Sziasztok!
Valamiért kezd meghülyülni a cbr900 RR sc33 mocimon a fordulatszámmérő órám. Össze vissza mutat van hogy alapjáraton 5 ezret menet közben meg a liftezés ide oda néha teljesen kiakad. Végigellenőriztem már a vezetékeket kontakthiba nincs.
Nem tudom ki mennyire jártas a kapcsolásban de a jeladóból 3 vezeték közvetlenül a gyújtásvezérlőbe megy onnan pedig egy ér megy a műszerhez. Még nem szedtem ki a jeladót érdekes hogy a karbisor oldalán van. El tudná nekem valaki mondani hogyan működik. Az addig oké hogy az ellenállását változtatja mint egy osztó de minek a hatására vákum ? Érdekes megoldás.
Ha valakinek van ötlete kérem ossza meg velem. Üdv Zoli
2 személlyel 1000 toltunk/nap..kőkemény lábakon....najó nem volt 1 leányálom de meg lehet csináni....barát zx9 jött ugyanennyit...sőőt még meccseltünk is ...de nem túrázni találták ki ez igaz.....
a magyar utakra túra motor való...ezt be kell látni..vennék én is de másfél milla most éppen nincs így azzal túrázunk ami van
Fel lehet puhítani ugyanúgy mint egy túramotort, csak a túra motor 200-nál nem fog stabilan kanyarodni. Nekem sportosra állítva 400 km a határ 1 napra a CBR-en.
Azt biztos hogy a csuklót nem kíméli. Nem egy túra motor, viszont a futóművet érdemes lenne kicsit állítgatni, sőt, szerintem egy olajcsere rendbe is tenné a dolgot a telókban.
A tárcsa nem hiszem hogy szar, hanem a gumi miatt produkál ilyet fékezéskor. Nem tudom mitől védene a sárvédő, nekem sosem volt motoron, csak a szekrény tetején állt. Zajosodás, pedig nagy melegben nem csoda, amúgyis az összes Honda közül ez a típus a legzajosabb blokk. Még mai napig sajnálom...!
Szerintem tegyél rá egy cross kormányt. 15,000-ből kijön. Kényelmesebb lesz, és könnyebb is irányítani. Én is gondolkodom rajta, de most megint lenne 2 éves 1000-es sportgép 800,000 körül (Magyar papíros!) úgyhogy gondolkodom
Szeva Kiflee! :) Nem nagyon bírok megbarátkozni a Cbr-rel :S Vhogy szűkebb kanyarokban nem bírok vle normálisan motorozni, és a csuklóm is szétesik rajta 40km után(de még mindig jobb, mint az R1 - nekem az 5km-es motor :P) :S Amúgy jó motor, nincs vle gond! Picit zajosodik, sztem kezd felhígulni a 10w40es Castrol a 30fokban meg ugye öregszik!
A hátsó sárvédő amit kínálsz, csak a lengőkart és a telót menti meg a víztől, ugye? Már 4szer eláztam, és még a nyakamra is felszórta ezt a "finompernyét"...nem tudom, a sárvédő megfogná-e?
Első tárcsa cserés....már sokkal jobban üt, mint mikor elhoztam :S Kezd veszélyes lenni....kanyarban belefékeztem, és ütemesen lökdösött felfelé :S Elég gáz volt!
A nagy fazer nem buta motor. Kényelmesebb a futóműve, az ülésénél nincs kényelmesebb. Motorja, mint egy régi R1, és a fékje is szintén.
Állítólag eszi az olajat, én ilyet nem tapasztaltam. Nagyon nehéz eladni őket, emiatt rengeteget lehet alkudni az árukból. Nekem kb. 2-3 éve volt egy 2005-ös magyar 800,000-ért se nagyon érdekelt senkit, el lett bontva!
Az enyémen volt egy Yoshi rendszer, de azt csak úgy lehetett felrakni, hogy a váz első részéből kivetted a merevítőt.
Nagyon mennek, szinte mindet összetörték már...
Szia Fano!
Sima kristálylámpa belső piros búrával! Elég szépen világít!
Am. most nézem az adatlapodat, és látom, hogy volt 1000es Fazer-ed! Nagy segítségemre lehetnél, ugyanis én sztem most fogom meghirdetni a mocimat, és ha elvinnék, pont olyan motort szeretnék! Mennyivel butább motor az?(futómű, fék stb) Nekem a kényelme miatt lenne jó, ugyanis a speed motorokon szétesik a csuklóm, meg a bal lábam a váltásoktól, ugyanis elég magas vagyok(195cm)! Utassal még rosszabb :S Amúgy jó moci, nincs vle gondom, és nagyon tetszik(egyik nagy álmom volt ez a motor)...szóval elpotyázni nem fogom, nem haragszok meg érte, ha még megmarad 1-2évig :P:D
A CBR váltó nagyon fain, a gixxerét határozottabban kellett taposni, de gyorsabban vált.
Én a 2006-os gixxert tudom hasonlítani a 2000-es CBR-hez ott óriási a különbség. Futómű: a CBR-t sokkal jobban kell borítani azonos sebesség mellett, de emiatt hamarabb eléred vele a határokat. Persze buli, hogy utcán is karcol a lábtartód /64-es hátsó gumival, a Suzukin még a csizmámat is lelógathattam ugyanolyan tempónál /50-es gumival.
Ami a CBR mellett szól, az, hogy kényelmesebb, de csak a 900-asig, az 1000-es nekem kemény volt, már álló helyzetben is.
Vagy a gyújtás modulom kezd dögledezni? Aztán ha ezek nem marad a műszerfal...
Hogyan lehetne a hibákat kizárni?
Üdv Zoli