Na ja. Egyre több embertől hallom ezt a külföld-meló témát, amit teljesen megértek. Rengeteg ismerősöm kint dolgozik, pl.: a szomszéd fia Ausztriába hentes, 500.000HUF-ot keres tisztán. De sokan vannak még Németországba, meg Angliába. Mi is elterveztük az asszonnyal hogy nyár végén kimegyünk Angolba, hátha összejön.
Szia!
Említettem, hogy Földesre megyek, de az első gumim másképp gondolta, ugyanis már egyszer tekertünk bele defekt javítót, de idáig tartott. A benzinkútnál tekertem bele levegőt, de a luknál csorgatta elfele, így csak hazafele vettem az irányt. Tehát most lóvét kell valahonnan szerezni, mert új gumiban gondolkodom.
Persze minél előbb!
Szeva Karesz!
Gratulálok a gépedhez nagyon szép lett . Ha valami környékbeli csavargást szerveztek akár ilyen Bodegázást akkor szólj nekem is légyszi. Köszke
Fasza, mondjuk én sem itthon tervezek. Már most Dojcslándban dekkolok és elmondhatom, hogy qurvára más az élet itt kint. Aki teheti az meneküljön a süllyedő hajóról. Én nem a megélhetésért akarok majd gályázni.
Most lett behozva egy multistrada olaszból az asszonynak, de magyar rendszám lesz rajta (később könnyebb eladni), a CBR929 magyar persze, de az is olasz volt. Pénteken adtak be egy törvény tervezetet, hogy csökkentsék a regadót. Most 20 év alatt esik 90%-ot, ezután 15 év alatt esne le 10%-ra a regadó. A 4-6 éves motorokra is olcsóbb lenne a sarc.
Majd nem sk rendszám lesz az embereknek, hanem német, esetleg el is költöznek a Magyarok, és akkor nem lehet már kötekedni. Ezt a rablást nem kell tűrni.
Merre gurultál? Mi kimentünk a mikepércsi út - bodega meg a városba cirkáltunk. De semmi extra nemvolt, majd az egyik este akarunk kimenni, akkor van élet. Jössz?
Megolvadt a hajtókarcsapágyad és csörög mint az állat, megrepedt a hengerfejed és nem dolgozik az egyik henger, vagy szimplán dugótörés, kopás, de a legjobb a kiégett hengerfejtömítés. Olaj a vízben, víz az olajban, vagy mindkettő. Melegszik a motor, erőtlen (nem minden esetben erőtlen) és fogy a vized.
Persze aláírom, hogy külföldi motor mindig olcsóbb. A 700.000-es ZX10 törésmentesen, Szlovákiából hihető, azért is írtam, hogy biztos külföldi motor, mert itthon ennyiért nem kapsz épkézláb motort. És most neked szlovák rendszámos motorod van, vagy azért megkapta a magyar rendszámot?
Persze a regadó gusztustalan dolog, és titkon azt remélem, hogy megszüntetik, de ez csak hiú ábránd. Minek szüntetné meg az állam, mikor nekik qrva jó pénz jön be nekik. Így már egyből van pénz A8 ódira meg Luxusvillára a Rózsadombon.
Mondjuk egy 160.000-es motornál ok, aláírom, az tényleg sok. De az 50.000 buktát nem erre az árkategóriára extrapoláltam, inkább egy olyan 600-700.000-es kategóriára gondoltam. Így persze az sok bukta. De ha ilyen kevés értéke volt, akkor vagy kicsi motor volt (robesz) vagy tényleg nagyon öreg. Azzal meg igazából Csikós Zsolt szavaival élve, csak azt mondom, hogy az OT-zás drága hobbi.
Érdekes mód nekem kevesebb lett az új mocira a teljesítményadóm mint hittem. Úgy gondoltam 65e körül lesz de "csak" 47e egy évre. 138kW-ra. Márkaszervizbe nem viszem.
Nem sírnék, ha a mostani motor helyett egy 2008-as 1000-es lenne alattam. Amiatt se aggódnék, hogy könnyebb
Én már nem akarok egy motorral se 80-100,000 km-t menni. Megyek max. 20,000-et és lecserélem.
A zx10 2 éve volt ennyi, és nem volt törött, de igen kinti papíros volt. Szlovák rendszám mindennel együtt 30,000 lett volna rá, egy sima magyar motor átírása 60,000Ft. Akkor miről beszélünk?!
Most is van egy kinti motorunk, nagyon gondolkozom rajta, hogy ennek a tetű államnak adjak-e 100,000 regadót!
Szalon motorom sohase volt, de amiben 313 km volt, azt nem kellett szerelgetni
160,000 Ft-os motornál fél év után rendbetéve 50,000 bukó igencsak sok. A Z-n sokkal többet buktam 2 év alatt, de az nem érdekelt, mert azzal mentem is.
Ha gumit veszel, akkor ajánlom az m3-at, az R17.hu-n vettem én is 30huf garival. De ha megveszed az én 17es felnimet 40-ért akkor gumid is lesz.
Köszönöm szépen !
Okés, megbeszéltük ! De a számodat nem tudom. Dobj már egy mélt, vagy ha publikus akkor írd ide.
k.kass@freemail.hu
Említettem, hogy Földesre megyek, de az első gumim másképp gondolta, ugyanis már egyszer tekertünk bele defekt javítót, de idáig tartott. A benzinkútnál tekertem bele levegőt, de a luknál csorgatta elfele, így csak hazafele vettem az irányt. Tehát most lóvét kell valahonnan szerezni, mert új gumiban gondolkodom.
Persze minél előbb!
Gratulálok a gépedhez nagyon szép lett . Ha valami környékbeli csavargást szerveztek akár ilyen Bodegázást akkor szólj nekem is légyszi. Köszke
Majd nem sk rendszám lesz az embereknek, hanem német, esetleg el is költöznek a Magyarok, és akkor nem lehet már kötekedni. Ezt a rablást nem kell tűrni.
Merre gurultál? Mi kimentünk a mikepércsi út - bodega meg a városba cirkáltunk. De semmi extra nemvolt, majd az egyik este akarunk kimenni, akkor van élet. Jössz?
Kb ennyi, de a tuti biztos jel az ez:
Persze a regadó gusztustalan dolog, és titkon azt remélem, hogy megszüntetik, de ez csak hiú ábránd. Minek szüntetné meg az állam, mikor nekik qrva jó pénz jön be nekik. Így már egyből van pénz A8 ódira meg Luxusvillára a Rózsadombon.
Én már nem akarok egy motorral se 80-100,000 km-t menni. Megyek max. 20,000-et és lecserélem.
A zx10 2 éve volt ennyi, és nem volt törött, de igen kinti papíros volt. Szlovák rendszám mindennel együtt 30,000 lett volna rá, egy sima magyar motor átírása 60,000Ft. Akkor miről beszélünk?!
Most is van egy kinti motorunk, nagyon gondolkozom rajta, hogy ennek a tetű államnak adjak-e 100,000 regadót!
Szalon motorom sohase volt, de amiben 313 km volt, azt nem kellett szerelgetni