Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldtem rá vevőt...
Én is '98-'99-es ZX-9R -t szerettem volna sokáig, csak 1M körül voltak szépek. Teljesítménybe kb mint a 929RR de vagy jó 30 kilóval nehezebb.
a zx9 kormány csutkája feljebb van mint az RR-ren...így picit kényelmesebb az ülés pozíció......a zx9 és az RR kb egy kaptafa...csak nézd meg alaposan..essen bármire a választás.

Jó vételt !
nagyon szépen köszönöm a beszélgetést,mindenkinek szép élmokat
oké,ha meglessz akkor fel is teszem a képet
A fordulatszámmérő óra hibája volt az oka a rendellenes értékeknek. Az óraházon belül van egy kis elektronika annak egyik alkatrésze nevezetesen a trimmer poti lett kontaktos!
Csak tanulságképpen gondoltam közzéteszem a megoldást. Üdv Zoli
Jól van "zeusz" :) Héten végig meló délutánonként....utána meg megyünk nyaralni :) szóval júli 1.-én jövök haza! majd megdumáljuk! akkor még tuti fent lesz a motoron, megnézed majd, hogy milyen :P Nem biztos, hogy a közeljövőben tervezem a cserét anyagi megfontolásból :S
Ja, ha megvan, fényképes értesítőt kérünk.
Akkor megállapítom, hogy jó lesz Neked az RR! Szeretni fogod.
volt eggy kavám zx9r,csak ell kellet adnom mert kellet a pénz
Milyen motorod volt előzőleg?
Ha tudod, próbáld ki, menjél vele, nézd meg, hogy menet közben mennyire dőlsz előre, fejtartás, ülés pozíció, menet közbeni forgolódás, hátra nézés, és próbáld meg ennyiből kitalálni, hogy hosszabban ez mennyire megy. Aztán az élet vagy igazolja, vagy nem.
Én csak javasolni tudom.
hát szeretem a turázást na meg a sebességet is.nekem erre kellene a honda,na meg nagyon tetszik
Nem laksz messze össze is futhatunk megdumálni a tárcsákat.
Csak most regisztráltam,és már dolgozom az adatlapon.
elnézést
Hello!
Ha röviden akarok válaszolni, akkor azt mondom hogy mint a Hondák, jó gép!
Hosszabban, egy stabil, jól vezethető, jól menő, - nekem kényelmes - sport motor. Fogyasztani fogyaszt, de cserébe megy is.
Kérdés, mire akarod használni?
Ja, bár semmi közöm hozzá, de megtisztelnél bennünket, ha kitöltenéd az adatlapodat.
Sziasztok.
szeretnék segitséget kérni,most ajánlottak nekem nagyon jó áron honda cbr 900 rr fireblade motort 2000-es évjárat.
Azt szeretném kérdezni hogy mijen gép ez?nincs nagy tapasztalatom a hondával
köszi a segitséget
-amúgy :):P
Sedu! Min gondolkodsz? és milyen gép lenne az?
Egyben válaszolok több embernek, mert többen hozzászóltatok!
Először is nagykormányt akartam először, mert ugye a motor maga tetszik, de sajnos a fejidom annyira feljön, kormány fölé, hogy semmi helyet nem hagy! Szóval elforduláskor beleérne nem is kicsit! Olyasmi kormánymagasítót kéne nézni, ami egy kicsit "elhajlik" a sofőr irányába! Viszont akkor meg fúrni kéne a villahidat, és nem tudom, mennyire gyengítené el(gondolom számolgattak itt a mérnökök, hogy pl. miért nem lett teljesen egysíkú!)!

Minek vettem sportmotort, ha kényelmetlen? Egyrészt régi nagy álmom ez a motor(K5 Gixxer 750 és a Fazer1000 mellett), másrészt jó motor volt! Kényelme első próbálgatásoknál nem tűnt veszélyesnek! És nem is az....egyedül a csuklómat üti....aztán elkezdem magam lábból tartani, és az már csak azért fáj!

Nem azt mondtam, hogy rendellenes zajok jönnek a blokkból, hanem, hogy zajosodik a melegben! ez általában minden motornál így van, sztem a blokk rendben van! A vezérlés nagyon szép állapotban van...azt már láttam(tömítetlenséget javítottunk a szelepfedélnél, picit szivárgott az olaj)

Amiket írtatok, hogy mennyi km-t mentetek egy nap...minden elismerésem! Szép távok, jókat motorozhattatok :) Igazándiból CSAK akkor nem fáradok el rajta, ha verem neki a gázt...de most lakott területen például hova?:O:P

Nem a telókban van a hiba! a tárcsára ránézve is látszik az ütés, ha forgatod az első kereket! Amúgy telóolajat amúgy is cserélni akarok(55e km után megérdemli)! Amúgy fékezéskor ütemesen beráz, erős fékezéskor beütöget! megállásnál is érezni már, hogy hullámzik!

Na remélem mindenre válaszoltam :)

A rossz tárcsákról egyezkedhetünk majd :) Mert néztem...ezeket szabályozni ugye nem lehet, mert a szegecseknél nem stabil(el bírod kézzel is nyomni oldal irányban)
nekem akkor volt meghülyülve a műszerfalam,amikor a műszerfal mögött az egyik csatlakozó a rázkódástól félig szétcsúszott
jah azzt néztem hogy micsoda túradobozokat pattintottál a gépre
Hello!

Hétfőn elküldöm a kormány gátlót mert eddig nem voltam itthon.
Hozzá szólva a kényelemhez, kinek milyen a tűrőképessége.
Nekem magas profilú a hátsó gumi és az eleje 3 centit le van engedve.Azzal már igen kézen állós a motor és 700 kilométereket simán elmotorozom vele egy nap így.
Ha valakit érdekel 25 én egy szlovákiai kiruccanás az irjon.
Szeva,ha kényelmetlen a sportmotor neked akkor miért azt veszel?
Ahogy Sedu is irta egy nagy Fézer jó gép.Ezt vallom én is.Kényelmes erős és olcsó.
Amúgy a géped a leghalkabb 929 amit hallottam idáig.Cserélj olajat valami vastagabbra ha még halkabbat szeretnél.
Ha cseréled a féktárcsát akkor érdekelnének a régi rosszak.