Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! A 929 em elkezdett valami hibakodot villogni,világit az FI a piros lámpa pedig 9 et villan. De ez nem mindig csinálja van mikor első inditásnál nem van mikor azonnal össze vissza mikor rájön! A motor tökéletesen megy semmit nem veszek észre hogy valami hibázna. A szelepre gyanakodtunk de az is teszi a dolgát. Mi lehet a baja? Előre is köszi a válaszokat Sziasztok!
Szia!

Nem kaptam sms-t tőled. Nagyon jó volt meccselni erősebb motorokkal, kanyarban oda kellett tennem magam, hogy ne maradjak le, előzni csak féktávon tudtam.
Jó kis trófeákat gyűjtöttem be: ktm 990 superduke, Ducati 748 (pályaidomos), 848.
Az utolsó köröm volt a legjobb, de annak a harmadik szakaszát nem mérték 2,47 lett volna. 3 perc volt a minimális elvárás magamtól, ettől rosszabbat nem is mentem.
Olyan meleg volt, hogy a hátsó gátlót teljesen be kellett tekerni!
Nagyon jól teljesített a motor, olajat sem evett, csak 2 tank benzint.
Ha valakinek kell kihegyezett hátsógumi 4000-be viheti. Racing battlax.
Most nézem a telóm azt irja nem kaptad meg az sms-t amit küldtem.
Szétb@szom ezt az LG fost.
Szeva.

Ott voltál te is a slovák ringen?
Irtam hogy én is ott vagyok.Irhattál volna vissza,megnéztelek volna.Het pengettem volna egy mecset veled.
Ja jók 954 ek.
végülis igen
ÖRÖKLAKÁS nem fakereszt...
Nagyon jó volt a slovakia ring! Elsőre nagyon jót mehettem, mert az összes Ducatit lehagytam a csoportunkban
A 40.-ik kör környékén már lehagytam egy 954-et is, pedig az egyenesekben nagyon elment, ráadásul neki hazai pálya volt, én pedig még sohase láttam, még képen se nagyon
A hátsó gumi oldala teljesen elfogyott, az első bírta.
Na végre van netem
Az első mondat elég húzós nem ? főleg egy fakeresztgyártótól
ki jön?
Ismét köszönöm a válaszodat, egyenlőre nem jut eszembe más kérdés. Lehet ,hogy még jelentkezek hasonló hülyeségekkel .

Még egyszer köszönöm a segítséget!
Tavaly vettem egy 5 körösen a Pirellit Corsa3-at hátra, és ajándékba kaptam mellé egy DragonSlick elsőt szintén 5 körösen (Pringen használt). Azóta van a gumiban ezerpárszáz km autópálya, kis szerpentinezés Lillafüred környékén, valamint 2 "pályanap" a Rabócsiringen 8ez egy kis pálya inkább gokartosoknak és drifteseknek, tehát szinte csak kanyarral és nagyon rövid egyenesekkel). Egyébként itt az alföld közepén megyek vele, tehát sok az egyenes kanyar alig. Az első még igen jó kb 60% körüli, hátul a széleken kb 50% közepe picit rosszab ami köszönhető az autópályának , meg a helyi adottságoknak. Ez összesen kb 4000 km simán kibír még 2000-et.
Tizes számrendszerben átlag 7-8 liter/100km, de változó, mennyit és hogy motorozok. Két személlyel kb +1 liter, de olyankor nem nagyon van "állatkodás".
Köszönöm a válaszod!
Mit keresnek itt olyanok akiknek nincs Hondájuk?
Nekem elől egy nagyon puha supercorsa pro gimi van második éve kapja a kiképzést és most lesz cserés.Volt benne alpok autópálya minden.
Hátsó is kibir 6000-et ha nem gyilkolod.vagy többet attól függ hol és hogy húzod.
Köszönöm a válaszod!

Még annyit kérdeznék tőled ,ha nem gond ,hogy egy új gumival mennyit tudsz elmenni vegyes használat mellett? Esetleg a fogyasztása a masinádnak a 10-es számrendszer melyik karakteréhez közeli?
Na erre az a válaszom, ha eszetlenül nyomod mindegy mire ülsz előbb utóbb úgyis fakereszt...Élő példa rá én! Gsxr 250R (50ló) után muszályból váltás miatt 954...21éves voltam akkor. Wgy dologra kell figyelni: ÉSSZEL KELL CSINÁLNI, és baromi nagy önkontroll kell, hogy ha felülsz egy 954-es kaliberű gépre ne akarj mindenhová nyélgázon közlekedni, mert annak nem lesz jó vége. Kellett kb 1 év mire "tegező viszonyba" kerültünk, de azóta minden ok. Egy ilyen gép kimotorozásához rengeteg idő kell, tehát jobb mint 600as. Teljestményadóba húzósabb picit, de ez van az érzések ára van, és nem 5-6 ezer húz ki a sárból évente.
Költségek: 6,5 liter alatt ne számolj 100 kilóméterenként, cserébe nem kell orrba szájba pörgetni váltogatni, másrészt a fogyasztás megint elhanyagolható szerintem. Számold ki 6 vagy 8 liter/100 km-nél kb 700 forint difi...az se sok. Vegyél valami jó kétkomponensű gumit (az enymen Pirelli Corsa3, és utcára bőven jó és tartós is.
Egyéb kérdés esetén itt vagy az adatlapomon található e-mailen bármire válaszolok. Remélem tudtam segiteni

U.I. Egy helyi "nagymenő" taknyos eddig 3x zúzta le magát elég csúnyán nálunk. Először egy TZR 125 majd megint, majd FZR 600, csak a saját "vagánysága" miatt...a szervdonorság nem korfüggő!
Köszönöm a választ!

Tudom ,hogy nem volt teljes értékű kérdés. Azért fontos ez nekem ,mert nem tudok 2 évente motort cserélni, szóval olyan motort kell vennem ,ami sokáig elkísér majd. Lehet ,hogy nagyképűségnek fog hangzani ,de én nem vagyok egy tipikus donor, meggondoltan és jól motorozok, nem vagyok egy Rossi,de pancser sem, gondolom a korom miatt gondoltad . Nem akarok a közút leggyorsabbja lenni,nem akarok mindenkit lealázni és nem fitogtatom ,hogy milyen nagy májer vagyok. Nekem egy élménymotor kell. A v2-es gépek nagyon tetszenek, csak amit megtudok fizetni az vagy nem sport vagy nem túl szép. Nem kell nekem 180 lovas gép, csak egy szép, nyomatékos vas, amiről vigyorral a fejemen szállok le. Ezért is gondoltam a 954-re. Csak lehet ,hogy némi problémát okozna a 2000 km-enkénti gumicsere és a 10 literes fogyasztás( ezt nem a 954-esre írtam, nem ismerem ezeket az adatait ezért is kérdeztem).

A válaszodat még egyszer köszönöm!
Kossz a segitseget kiprobalom
igen 6000 alatt nem nagyon marad nyomaték igy.Vedd ki a lapátot a légszűrőházból és élvezd hogy fent erősebb a motor mint eddig.vagy vegyél bontóból exup szelepet.
Igen am de most beallitottam nyitott pozicioba mivel a motor nem mukodik es igy ha rahuzom a gazt csak kohog amig el nem er egy nagyob fordulatot.
exup szelep amiről beszélsz.
arra van hogy erősebb legyen a motor alacsony fordulatszámon.
De ki kell azt baszni,a motorral haladni kell nem csopper módra töfögni:)
Kossz de egyenlore azt sem tudom mirol beszelunk es mire valo :)
Van komplett csövem ha érdekel.Exup szeleppel bovdenekkel együtt.
eladó.vedd meg mert kel a zsé a Power commanderre :)

Vagy dobd le a fenébe az egészet és vegyél rá másik tuning rendszert,amiben nincs exup.
Udv mindenkinek!
Uj vagyok az oldalon es motorszerelesben is ezert a segitsegeteket kernem. Van egy 2000-es CBR 929- es mocim es a kovetkezo gondom van vele. Megprobalom erthetoen elmagyarazni raadom a gyujtast es miutan megszivta magat benzinnel es leall a benzinpumpa, valami tovabb bug mint egy kis motor es kattog. Eloszor azt hittem a benzinpumpa nem all le hanem nyomja tovabb a cuccot de nem az volt. Mivel nem tudom a nevet elmagyarazom mi az, a kipufogo leomloben alul van egy henger amin lukak vannak es allitja hogy 2 vagy 4 csovon menjen ki a gaz az also 2 csobol atvezeti a felso 2 be vagy nyitott allapotban mind a 4-en jojjon a gaz. Ezt egy kis motor nyitja es zarja ket szal bovdennel illetve egy harmadik is megy bele ami a levegoszurohoz megy es egy lapatot mozgat. Namost ezzel a kis villanymotorral van a gond ami nyitja vagy zarja a kipufogot ugyanis ebben a kis motorban (a hondahoz nem melto modon szerintem) muanyag fogaskerekek vannak amirol szepen le is daralta a fogakat a kis motor gondolom szorulas miatt ami ha figyelembe vesszuk hogy a kipufogoban forgo fem hengerrol van szo nem is csoda , illett volna fem fogaskerekeket tenni bele. Nem szaporitom tovabb a szot remelem ertheto voltam a kerdesem az lenne hogy mi a neve es celja annak a hengernek illetve a kis motor ami zarja es nyitja a hengert, milyen neven fut igy ugyanis azt sem tudom mit keresek a motorhoz. Ha esetleg valakinek van ilyen elado akkor erdekel. Koszi elore a segitseget es bocs a hosszu szovegert.