Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nagyon alulmarad az enyhe túlzás és szerintem a fék a futómű és a váltó sokkal jobb a CBR-en
Hidd el hogy próbáltam. Az öcsémnek Gixer 1000-van
Tök egyforma a kettő. Ráültem az újra és mint ha a régin ülnék. Nekem kényelmes volt mind a kettő. Persze sportmotorok de volt, hogy a régivel 600km mentem egy nap.
ddt500: melyik a kényelmesebb? 04 vagy 08?
Nooby: a hátsó lámpád sima fehér vagy még LED-es is?
Naaaa. K csak a Suzuki Kawasakira nem használjuk. Egyébként nekem is jobban tetszett a régi. De hát csak nem akart fiatalodni meg a km-ek sem fogytak benne.
Emberek kulonboznek. Engem nem foglalkoztatnak az adatlapok cserebe szeretek/nem esik nehezemre irni. Kar a K4-esert, sokkal szebb, mint a K8-as.
Néha pedig nem árt. Megspórolsz egy csomó írást. Márciusban vettem a 08-ast. Most adtam el a régit. Pedig nem is hirdettem.
Asszem ertem. Amugy valoban nem szoktam.
Látom nem nézegeted mások adatlapját. Kukkants már rá az enyimére.
Nem akarlak megbántani, de a CBR teljesítményben nagyon alulmarad a gixxerekkel szemben, még az 1000RR is csak 2008-tól lett izom motor.
Mzolival cseréltünk gépet, nem kicsit lepődött meg, hogy mennyivel erősebb a K6 1000, és mennyivel jobb a fék, futómű is újabb, stb.

Aki CBR-t vesz az tudja, hogy nem mennek könnyen tönkre, és ezért meg merik venni az olcsóbbakat is, amik esetleg elhanyagoltak, vagy sokat futottak. Nem a tiedet akarom bántani, de az évjárata szerint nagyon túlárazott. Nem ebben az évben adtam el a 2005-ös zx10-et kicsivel 1MFt alatt. Gyári idomokkal, sportdobbal, vagy 3-4 elem volt újrafényezve. Volt a motorban vagy 15,000 km, de lehet kevesebb.
Hidd el a sajátomat hamarabb el fogom adni, mert árérzékeny a magyar piac.
Nem kovettem a fonalat. Szogre akasztod a bukot? Van valami oka?
Semmit.
Es most mit fogsz venni?
1-1-be kicsit karcsú lenne, de privátban beszélhetünk róla.
Tanúsítom. Tegnap adtam el a 04-es ZX-10R-t. Emberkét semmi nem érdekelte csak adjam oda 1 milláért. Levettem róla mindent és odaadtam. Pályázva volt, törve volt nem számított csak, hogy olcsó. Végül is nem zsákbamacskát vett úgy, hogy az ő dolga.
igyekszünk:D
Mindkettőtök terve tetszik.
Sok sikert a megvalósításához.
Lényeg hogy HONDA és nagyon jó motor.
1000000-ért én is odaadnám , de azt hittem hogy így is lessz érdeklődőm. TÉVEDTEM Az a felháborító , hogy sokan csak azt nézik , hogy olcsó legyen , nembaj ha kicsit kókány nembaj ha törött , nembaj ha elhanyagolták , csak olcsó legyen . Majd később jönnek rá sokan , hogy a drágább motor lehet hogy a végén olcsóbb lett volna. Nem potyázom el inkább megtartom. Szeretem ezt a motort , és már bizonyított. Nem hagyott cserben , és nem maradtam szégyenben még vele. A literes Gixerek között is ott van (egy hajszál hijján ) Kicsit kényelmetlen már nekem , főleg ha a csajommal motorozunk. De amugy megéri egy kis kényelmetlenség , mert nagyon jól megy. Ma is repültünk egy kört , és nagggggyon fasza volt Kezdek megbarátkozni a gondolattal , hogy nem veszik meg és boldogan motorozunk tovább.
Minden jót , széles utat
Üdv : elnök
Hello Sedu!

Ha érdekel, nekem van egy gyári plexi(nekem Givi van fent), szóval ha érdekel, megegyezhetünk rá!
igen?:D akkor elloptamXD :D
Ez az én tervem more !
Holnap csinálok, mert a mai Mátra túrán csúnyán összebogaraztam az egész motort.
Nem alkudozom, a következő motor nem 954 lesz. Nem sok a fejlődés, cserébe drágább. Az enyém 2 évvel öregebb a tiednél, lehet bele pakolni, és ha adnának érte 650-et odaadnám. Motor/váltó hibátlan, komolyabb törés se volt rajta állítólag egyszer elcsúsztak vele.
hali
igen,elakarom adni a cbr-t meg az XR -t is,beleszerettem az 1000RR be haver gixer 1000ével mentem,és azért ott több az erő,komolyabb a futómű,fékek,meg csak újabb is,és ak a 2 mostani árából akarok venni 1 ujabbat,vagyhát valszeg kinntről hozok egyet,ha elkeltek a gépek,sajnálni fogom a cbr -t,na de lesz helyette másik cbr:) azért a márkához hű leszek:) szval ha valakinek esetleg kell 900rr ,szóljatok
itt 1 kép,ez most a nagy terv,ilyenre megcsinálni egy 1000RR -t:)
Köszi, akkor még gyúrnom kell rá.