nekem meg a cbr van korházba,most gyógyítják,vmi rejtélyes kór ütötte fel fejét rajta 3ezerig csak hörög,alig megy,felette se az igazi,és melegszik mint állat ,alapjáratot feljebb kellett csavarni h ne álljon le,ja és a fogyasztása is megnőtt,nemtudtam megfejteni mivan vele, karbikat takaritottam átnéztem,membránok minden,tűk minden rendben a helyén,gyertyasor csere,de ssemmi javulás,ugyhogy ellett vive 1 szakihoz,remélem meg gyógyítja szegénykét
nAHÁT GYEREKEK !
Hogy itt mik vannak
Nem szabad ilyet csinálni ! A megoldás szerintem egyszerü : aki nem tölt adatlapot , azzal nem kell szóbaállni
Bocsi mindenkitől hogy egy időre eltűntem , de nagyon nagy gondom volt-van. mostanság nem igazán érdekel a motorozás , de már gyógyulok.
Néha azért olvaslak benneteket , mert hiányoztok.
Minden jót + balesetmentest
Üdv: elnök
te jössz ide és nem teccik a stílus....el lehet menni kisköcsög...senki nem hívott...de az hogy te itt szabályokat akarsz felállítani az kissé eRRős...én ilyen vagyok lassan 40 éve...leszarom ki mit gondol aki személyesen ismer tudja milyen vagyok..van képem meg lehet nézni a mocskos pofámat
Szia!
Sőt egyáltalán nem járok kocsmába!Az a helyzet,hogy én úgy éreztem normálisan és illedelmesen kérdeztem és ehhez megfelelő választ vártam,de nem vagyunk egyformák szerencsére!Nyilván azt én is tudom,hogy a Honda az nem Zsiguli,ennél használhatóbb válaszban reménykedtem.Tényleg nem tartom fontosnak az adatlapot,de megértem az álláspontodat.Kitöltöm,megígérem sőt gondoltam is rá csak időhiányban szenvedek...A nyers stílussal sincs bajom csak nem így ismeretlenül és elsőre.
Látom, nem az utca végi kocsmából rángattak, és örülök, hogy normálisan reagáltál. De, itt senki nem szólt le, senki nem mondta, hogy értened kell hozzá. Egyszerűen elmondták, hogy nem egy Zsiguli, hanem automata feszítő van benne. Rammstein kollégának nyers fogalmazása van, aki nem ismeri, az lehet sértőnek véli, amit mond, pedig nem. Személyesen itt sokunk sem találkozott még, de a rendszeres itt írok tudják, hogy ki milyen, és milyen stílusban ír.
Az adatlapot azért tartom (személyesen) fontosnak, mert csak akkor tudjuk, hogy kihez beszélünk. Igazad van, ez nem egy társkereső oldal, de társasági. Én speciel szeretem tudni, hogy ki van a monitor túlsó végén.
A legjobbakat neked is, és balesetmentes közlekedést!
Üdv.:Bala
Tisztelt urak!
Nem kéne belemennem ebbe az eszmecserébe,de szerintem egy fórum főleg arra való,hogy az emberek tudást,tapasztalatot,élményeket stb.osszanak meg egymással,de lehet hogy tévedek!Bocsánatot kérek azoktól akiknek esetleg az önérzetét megbántottam!És azért is mert nem születtem motor szerelőnek!Egyébként szerintem ez nem egy közösségi oldal és nem ismerkedni akarok,és az adatlap kitöltése sem kötelező mellesleg nem is tartom fontosnak!Annak aki segített még egyszer köszönöm aki meg nem annak is!
Üdv és baleset mentes motorozást kívánok MINDENKINEK!
Azt akkor kell használni mikor a feszítő patront beteszed a helyére! Azzal van felhúzva a rugó és biztosítva hogy ne tekeredjen vissza! Ha a helyén van a patron akkor csak kihúzod azt lemezkét és a feszítő már dolgozik is!
Se adatlap, se fénykép, se semmi, kérdések hada, aztán mikor minden megvan, egy gyors beszólás és itt sincs. Ha kocsmában lennék, még lehet tapsolnék is...pfff
Hmmmm...te viszont annak tűnsz így meg is hagyom neked meg hozzád hasonlóaknak ezt a fórumot.Köszönöm az eddigi segítségeteket!Jó fórumozást,kioktatást,stb.
Örülök,hogy ekkora örömet okoztam,nem akarok okoskának tűnni,de sok automata feszítős autó is úgy működik,hogy fel kell lazítani a feszítőt és körbe kell tekerni a motort és úgy feszít automatikusan.
Bocs.
Légszűrőházba nekem a flap (az a böszme lapát) le van kötve, ez szerintem csökkentette a fogyasztásomat, ami nálam eleve több, mert nincs idom rajta.
Mivel én nagyobb fordulaton hajtom, nekem jót tett a rövidebb tüte is. házi barkács
Az injektor csere önmagában lehet növelni fogja a fogyasztásodat, mert a 954 térképek szegényebbek, gondolom a nagyobb kapacitású injektorok miatt. Csak olvastam...
Most túrás tempóban cca 140kmh 6,4-et evett.
Előre: kétszer 6204UU csapágy
kétszer 28X47.2X7 szimering
Hátra: kétszer 6204UU csapágy
egyszer 6322 csapágy(lánckerékházba)
egyszer 61X2 O-gyűrű
egyszer 30X47X7 szimering
egyszer 30X56X9 szimering
CSapágyakból sztem jó a FAG márkájú. Én is azt használok. Persze minden csapágyból 2RS gumiporvédős és vízálló kivitelt ajánlott venni. Sztem 20 körül megúszod. Jah, és az 1ik szimeringet sztem majd nem tudnak adni, mert nem fog ilyen méret létezni. Abból meg csak a gyári van...
Ha kiderül mi baja volt, légyszi írd le, nagyon érdekel.
Köszi előre is, és mielőbbi motorozást!
Üdv!
Hogy itt mik vannak
Nem szabad ilyet csinálni ! A megoldás szerintem egyszerü : aki nem tölt adatlapot , azzal nem kell szóbaállni
Bocsi mindenkitől hogy egy időre eltűntem , de nagyon nagy gondom volt-van. mostanság nem igazán érdekel a motorozás , de már gyógyulok.
Néha azért olvaslak benneteket , mert hiányoztok.
Minden jót + balesetmentest
Üdv: elnök
Nem nézek be pár napig már betalál valaki ide hehehe.
NA
Üdv.: Bala
Sőt egyáltalán nem járok kocsmába!Az a helyzet,hogy én úgy éreztem normálisan és illedelmesen kérdeztem és ehhez megfelelő választ vártam,de nem vagyunk egyformák szerencsére!Nyilván azt én is tudom,hogy a Honda az nem Zsiguli,ennél használhatóbb válaszban reménykedtem.Tényleg nem tartom fontosnak az adatlapot,de megértem az álláspontodat.Kitöltöm,megígérem sőt gondoltam is rá csak időhiányban szenvedek...A nyers stílussal sincs bajom csak nem így ismeretlenül és elsőre.
Az adatlapot azért tartom (személyesen) fontosnak, mert csak akkor tudjuk, hogy kihez beszélünk. Igazad van, ez nem egy társkereső oldal, de társasági. Én speciel szeretem tudni, hogy ki van a monitor túlsó végén.
A legjobbakat neked is, és balesetmentes közlekedést!
Üdv.:Bala
Nem kéne belemennem ebbe az eszmecserébe,de szerintem egy fórum főleg arra való,hogy az emberek tudást,tapasztalatot,élményeket stb.osszanak meg egymással,de lehet hogy tévedek!Bocsánatot kérek azoktól akiknek esetleg az önérzetét megbántottam!És azért is mert nem születtem motor szerelőnek!Egyébként szerintem ez nem egy közösségi oldal és nem ismerkedni akarok,és az adatlap kitöltése sem kötelező mellesleg nem is tartom fontosnak!Annak aki segített még egyszer köszönöm aki meg nem annak is!
Üdv és baleset mentes motorozást kívánok MINDENKINEK!
Bocs.
Ő automatik
Lenne még egy kérdésem,a vezmű láncot mennyire kell megfeszíteni és hidegen vagy melegen?Szintén SC33
Mivel én nagyobb fordulaton hajtom, nekem jót tett a rövidebb tüte is.
házi barkács
Az injektor csere önmagában lehet növelni fogja a fogyasztásodat, mert a 954 térképek szegényebbek, gondolom a nagyobb kapacitású injektorok miatt. Csak olvastam...
Most túrás tempóban cca 140kmh 6,4-et evett.
Köszönöm a gyors választ mindenkinek,sokat segítettetek!
Üdv.
kétszer 28X47.2X7 szimering
Hátra: kétszer 6204UU csapágy
egyszer 6322 csapágy(lánckerékházba)
egyszer 61X2 O-gyűrű
egyszer 30X47X7 szimering
egyszer 30X56X9 szimering
CSapágyakból sztem jó a FAG márkájú. Én is azt használok. Persze minden csapágyból 2RS gumiporvédős és vízálló kivitelt ajánlott venni. Sztem 20 körül megúszod. Jah, és az 1ik szimeringet sztem majd nem tudnak adni, mert nem fog ilyen méret létezni. Abból meg csak a gyári van...