Na, most már két regisztrált fekete vázas is van. Még a végén divatot csináltok belőle, és elirígylem tőletek....kénytelen leszek én is feketére péjntelni.
Minél régebbi annál több anyag van még benne, igaz rosszabb a Le/súly arány, de utcára bőven elég amit pl az enyém is tud.
Én ha vmit változatnék az enyémen, az csakis az idomzat lenne.
A mai motoroknak a blokkjuk már annyira ki van könnyítve, hogy lassan ha erősebben elkezded nézni belelátsz + ahogy hallom egyre kisebbek is és kényelmetlen a magas embereknek. Egy 1000 gép lassan akkora mint egy cagiva mito
A másik ami miatt nem vennék szalonmotort, h nem olcsó a fenntartása sem(teljesítmény adó, biztosítás, szervízek, casco). Még az enyémnek sem, nemhogy egy újnak...
Meg amúgy is a régebbiek jobbak!
Nemrégen vettünk egy haveromnak külföldi okmányos motort (azóta már belföldivel rendelkezik) és akkor beszéltem a sráccal akik a behozatallal foglalkoznak és ő mondta, hogy egyre rosszabb a piac mert nincs használt motor amit meg tudnának venni, egyre kevesebb van a hirdetésben (kimennek vesznek egy aprót és abból nézelődnek és veszik meg) mivel újat egyre kevesebben vesznek. És igencsak elkezdett a használt motoroknak az ára felfelé kúszni. Mint minden ez is később fog megjelenni hazánkban, de szerintem itt is ez lesz....
Egyre kevesebb ember engedheti meg magának, hogy szalon motort vegyen....
Az alkatrész az, ami miatt egyáltalán nem izgulok. Mert a régi 900-ashoz mindig volt és most is van alkatrész. Az 1998-as nem fiatal, de nem is matuzsálem. Egy 1974-es motor már más lenne. De az már az OT kategória, nem összekeverendő. A 16-os kereket aztán mutogathatják majd, mert már megvan a 17-es kerék. Mindig lesznek olyanok, akik egy régebbi motort szeretnének venni. Én egy motort nem rövid időre veszek. Tehát nincs kedvem évente cserélgetni. És persze bele van kalkulálva az is hogy veszti az értékét. Amúgy az új motoroknak a piaci értéke exponenciálisan zuhan, míg az öreg motoroké kevésbé. De míg nekem 5 év alatt 200.000-et veszt az értékéből, addig egy új motornál ez min. 1.000.000, de lehet több. Csak ha kitolod a szalonból 200.000 minusz, de közben még be sem indítottad. Nekem például kifejezetten tetszenek az öregebb motorok. Az 50.000 forint bukót te sem gondolod komolyan. Motornál 50.000 bukót meg sem jegyzem. Ha már 200.000-et buksz rajta akkor már megértem. Persze mindig lesznek kirívó esetek. Motort is ésszel veszel, mert különben a gatyád is rámegy. De a 700.000-es ZX10-es biztos nem magyar motor volt. De mindenesetre ócsón hozzájutottál.
majd megnézem a mai motorok mikor fognak ennyit kibírni mint ezek az "öreg" motorok....
(kb. olyan mint a régi mercik amikbe beletették az anyagot és nem lehetett megölni őket, csak rájöttek, hogy az nem lesz ok mert akkor ki vesz újat, alkatrészt stb. ha sosincs baja..... )
Tény, hogy a mai motorok szebbek, korszerűbbek, de.....
Majd amikor megveszed a 600,000-es "régi"motorodat, és szépen lassan a bontóban se lesz alkatrész akkor elkezded majd árulni. Odajönnek és elkezdik mutogatni a 16-os kereket, az évjáratot, illetve hogy mennyivel olcsóbban lehet fiatalabb motort kapni, ami kevesebbet ment, jobb a fékje, injektoros. Azután vagy eladod félára alatt a megkímélt motorodat, vagy még rajtad is marad. Én nem régen jártam így egy Yamahával. Rengeteget dolgoztam rajta, az asszony max. 3-szor ült rajta, és rendbetéve 50,000Ft bukóval eladtuk, mert régi volt a motor. Lényegtelen, hogy endurónál nincs ekkora fejlődés, mint a sportmotoroknál, gyakorlatilag a 12 évvel fiatalabb XT600 is ugyanaz, mégis inkább azt veszik meg.
Kis szerencsével 600-ért 1000-es gépet is vehetsz magadnak. Én is 700 körül vettem nemrégen egy 2005-ös zx10-est. Jobb állapotban volt, mint a 2000-es CBR
Tényleg nem rosszindulatból, de kíváncsi vagyok arra a 929-re vagy 954-re amit 600-650-ért veszel. Én úgy gondolom, hogy egy kicsit öregebb (2-4 év) motor ami egyben van, hamarabb megveszek, mint egy újabb, de lepukkantabbat.
Saját vélemény.
Megerősíteném, a castroltól minden jobb, 2 éve Repsol moto syntetico 10w40 van minden motoromban. Van a Bárdiban is, nem vészes az ára sem, 4 literest érdemes venni.
3500km es Török túrám során sima ásványi olajat tettem bele Repsolból.Hatalmas hőség végig az ut során városi közlekedés olaj melegedett de semmi baja nem volt.Szeriontem jobb mint a sima szintetikus.Vagy ez szerintem vagy a racing olajak.
Erdős Csabi mondta nekem egyszer hogy a szintetikus olajak nem igazán jók.
Egyébként szerintem a legfontosabb az olajnál a teljesitmény szint.API minél nagyobb a Az S utánni betű annál jobb.De ki mire akarja használni.Ha valaki megnézi akkor az ásványi repsol jobban tömit magas hőfokon mint a szintetikus.
Viszkozitási index!Szóval csendesebb lesz a motor.Az olaj fogyasztás is kevesebb lehet.Nem szabad csak a reklámnak bedőlni.
A Castrol olajjal azért vannak az álábbi tünetek mert vékonyabb olaj.Ha sűrűbbet teszel bele akkor megszünnek ezek a dolgok viszont nőhet a fogyasztás csökkenhet a teljesitmény.
Vagy hamisitványt vettél egyszerűen.
Én ha vmit változatnék az enyémen, az csakis az idomzat lenne.
A mai motoroknak a blokkjuk már annyira ki van könnyítve, hogy lassan ha erősebben elkezded nézni belelátsz + ahogy hallom egyre kisebbek is és kényelmetlen a magas embereknek. Egy 1000 gép lassan akkora mint egy cagiva mito
Meg amúgy is a régebbiek jobbak!
Egyre kevesebb ember engedheti meg magának, hogy szalon motort vegyen....
(kb. olyan mint a régi mercik amikbe beletették az anyagot és nem lehetett megölni őket, csak rájöttek, hogy az nem lesz ok mert akkor ki vesz újat, alkatrészt stb. ha sosincs baja..... )
Tény, hogy a mai motorok szebbek, korszerűbbek, de.....
Kis szerencsével 600-ért 1000-es gépet is vehetsz magadnak. Én is 700 körül vettem nemrégen egy 2005-ös zx10-est. Jobb állapotban volt, mint a 2000-es CBR
Saját vélemény.
Racing olajjal motorozzon Talma !
Erdős Csabi mondta nekem egyszer hogy a szintetikus olajak nem igazán jók.
Viszkozitási index!Szóval csendesebb lesz a motor.Az olaj fogyasztás is kevesebb lehet.Nem szabad csak a reklámnak bedőlni.
Vagy hamisitványt vettél egyszerűen.