Köszi a tippeket! Azert ebbol mar ki lehet indulni! Szal a repsol volt a legjobb neked! Akkor lehet ilyet veszek! Holnap meg is veszem! Mennyit ontottetek bele? 3.6 korul kell ugy tudom! Tovabbi szep napot
Motul 5100 10w40 jó volt
Repsol 4T sintécio 10W40 jobb volt
CASTEROL Racing 10W50 szar volt
a SZAR alatt én azt értem : hogy zajosabb blokk , nagyobb olajfogyasztás , nehezebb durvább és hangosabb fokozatváltás.
A Jo estet kivanok! 929-be szeretnek olajat a heten szal eleg surgos lenne az hogy tanacsot adjatok vagyis egy pontos marka kellene meg a tipus! nezegettem azert egy kicsit a neten konkretat nem talaltam rola! Igol propuls racing! Ezt az egyet neztem! De ha tudtok valami jot vagy jo ar/ertek aranyban van akkor azt megfogadnam! Ja es ha van itt valaki aki pécsi az segithetne abban hogy hol lehet venni olajszűrőt azonnal, nem rendelesre! Teli tankot mindenkinek!
Hátha holnap jó idő lessz, és azzal megyek melózni. Hétfőn lemostam, befújtam a láncot meg minden, és fosok hogy megint elázok.
Kíváncsi leszek a véleményedre ha személyesen is látod majd
Nem csak szép, hanem igen ütős is! Hozzá is szóltam, hogyha lenne zsetonom, nem kérdéses, hogy milyen színű lenne!
De megyek mindjárt, és személyesen is megnézem!
Ahogy felöntöttük, átnéztünk mindent, hagytuk állni kicsit. Vészleállító OFF és addig tekertettük míg ki nem aludt az olajlámpa és utána indítottuk be.
A probléma az, hogy miután feltöltöttétek a motort olajjal, nem lett beindítva. Így általában egy csalóka képet ad. Be kell indítani motorolajcsere után, hagyni 5 percet állni, majd megint ránézni. Mindenféle képen javaslom, hogy üzemmeleg motornál cserélj olajat, mivel akkor jobban kifolyik az olaj, hiszen melegebb és így csökken a viszkozitása.
A motor előtte be volt indítva, és emelőn volt. Elég sokat vártunk vele míg kifolyik az olaj. Majd letekertük az olaj szűrőt, és ott is elég sok kicsepegett. Kereken 3 litert öntöttünk bele, majd megnéztük a szintet és a max felett volt kicsivel. Haverom mondta hogy majd nézegessem meg később is a szintet, de ugyan úgy áll. Végül is nem zavar ha maradt egy kicsi a régi olajból, mert kb 1000 km-ert ment azzal az olajjal, csak lecseréltük mert állt pár hónapot. Legközelebbi olaj cserénél lehet megpróbálom azt, hogy egy hétig nem indítom be a motort, megvárva hogy leüljön az összes olaj a teknőbe, és úgy engedem le. Szerinted van valami értelme ?
Két lehetőség van:
- vagy nem lett rendesen leengedve (támasztón állt, nem pedig motoremelőn vízszintesen, vagy csak nem vártatok eleget).
- vagy több ment bele mint 3 L
Nekem sima olajcserénél szűrővel kb 3,5-3,7L megy bele.
Gépkönyvből:
- olajcserénél 3,5L
- olajcserénél szűrővel 3,6 L
- motorszétszedés után 4,4 L
Egyvalamit még kihagyhattál...beindítani a motort, hogy az összes csatornát telepumpálja olajjal. Aztán kis szünet a leállítás után és újra megnéz (vízszintes állapotban).
http://www.olaj24.hu/T/motul-5...
E
zekrol van szo?
Repsol 4T sintécio 10W40 jobb volt
CASTEROL Racing 10W50 szar volt
a SZAR alatt én azt értem : hogy zajosabb blokk , nagyobb olajfogyasztás , nehezebb durvább és hangosabb fokozatváltás.
Futóműbeállítás
Valaki meg tudja mondani hol találom meg a gyári futómûbeállítási adatait az sc33 -as 1998-1999-es cbr 900rr-nek ?
Kíváncsi leszek a véleményedre ha személyesen is látod majd
De megyek mindjárt, és személyesen is megnézem!
Tessék kommentálni, és lájkolni !
Láttalak, vagyis csak a motorodat Tokajban. Jól elkapott minket az eső. Behúzódtunk az eső elöl egy busz megállóba, és ott szidtuk a kocsisokat.
Mindenesetre köszi a választ !
- vagy nem lett rendesen leengedve (támasztón állt, nem pedig motoremelőn vízszintesen, vagy csak nem vártatok eleget).
- vagy több ment bele mint 3 L
Nekem sima olajcserénél szűrővel kb 3,5-3,7L megy bele.
Gépkönyvből:
- olajcserénél 3,5L
- olajcserénél szűrővel 3,6 L
- motorszétszedés után 4,4 L
Egyvalamit még kihagyhattál...beindítani a motort, hogy az összes csatornát telepumpálja olajjal. Aztán kis szünet a leállítás után és újra megnéz (vízszintes állapotban).