Nekem a Z és a zx9 tengelyek között a kiemelés szinte azonos volt, de a 9-esé tovább volt nyitva, és más szögben. 8000-nél az megindult, a Z pedig sehol sem szériában.
Ja a honda nem rajtolásra van az tuti alig tudom lent tartani az elejét.14 es lánckerékkel meg pláne.most is volt zx9 es nem egy nagy show volt lenyomnom bár ez vezető függő.
10,1 et ment egy ismerősöm 954 el és széria a motor.
A 929 vez tengely is valami másabb mondta volt tulaj.De lehet csak elhangolták kicsit. elforgatták.
Most néztem a képeidet, próbálj ki egy zx9-est. Ugyanabban a kategóriában könnyebben tuningolható, könnyebb vele rajtolni is. Láttam már vele kunmadáron kerek 10-es időt menni. A 2001-esek tudják a legjobb időket, véletlenül azoknak a legkönnyebb a lendkerekük
De az a blokk itt hever a garázsomba és az enyémbe egy bontobol beledobott van és nem tudom az előző gazdi mit mókolt vele.Azt mondta az nagyon vaddisznó volt.Wp futómű volt alatta.A hátsót az eladtam alóla.
A hengerfejen sok okosítást lehet csinálni. Portoltasd meg, de csak hozzáértővel. Nem kell polírozni a szívó oldalon, csak egy picit bővíteni! A középső "elválasztó rész" maradjon a gyári. A szelepvezetőket igazítsák meg szépen ha belógnak.
Ami még olcsó, az egy vékonyabb hengerfej tömítés (gixxernél Yoshi gasket), CBR-t nem vágom annyira. Esetleg szedjetek le egy fél milit a hengertalpból, illetve ott is ki szokták hagyni a tömítést.
Ne fúrasd fel 954-re!
Ha nem boldogulsz az angollal, akkor végh jana
ÖÖ azt hiszem nem durrog.De milyen fordulatról vegyem el és teljesen nullára?
Hát amig volt több lóvé pályáztam de most ezt találtam ki magamnak.
Hengerfejen mit szoktak tuningolni?Torkokat felszedik és kész?
Mennyi lóerőt lehet vele pluszba szerinted ha jól sikerül?
954 ben nagyobbak a szelepek is azt bele lehetne tenni 929be?
Nem olyan drága a szelep rugó, bár én a Z-be nem cseréltem, csak tengelyeket+megkapta az ezres a 750-es elektronikáját. Azért írtam, hogy zx10/gixxer1000. Azok szériában mennek úgy, mint amennyit a CBR-ből kb. 800,000Ft ráköltéssel ki tudsz hozni. És azokat még könnyebb tuningolni. Az újabb gixxerekben ráadásul titán szelepek vannak.
10,1 et ment egy ismerősöm 954 el és széria a motor.
A 929 vez tengely is valami másabb mondta volt tulaj.De lehet csak elhangolták kicsit. elforgatták.
Ami még olcsó, az egy vékonyabb hengerfej tömítés (gixxernél Yoshi gasket), CBR-t nem vágom annyira. Esetleg szedjetek le egy fél milit a hengertalpból, illetve ott is ki szokták hagyni a tömítést.
Ne fúrasd fel 954-re!
Ha nem boldogulsz az angollal, akkor végh jana
Hát amig volt több lóvé pályáztam de most ezt találtam ki magamnak.
Hengerfejen mit szoktak tuningolni?Torkokat felszedik és kész?
Mennyi lóerőt lehet vele pluszba szerinted ha jól sikerül?
954 ben nagyobbak a szelepek is azt bele lehetne tenni 929be?
750 es és 10,1 et mennek