Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A külső perem lágyvas volt a Z-n. 4 milit 5 perc alatt lekaptunk belőle, kést se kellett élezni.
Kibaszott kemény az az anyag. Ja annak idején az MZ-n minden ki volt igy furkálva:)
Nekem a Z és a zx9 tengelyek között a kiemelés szinte azonos volt, de a 9-esé tovább volt nyitva, és más szögben. 8000-nél az megindult, a Z pedig sehol sem szériában.
Ha nem lenne mi töltené fel az akkut? Fúród van-e?link
Ja a honda nem rajtolásra van az tuti alig tudom lent tartani az elejét.14 es lánckerékkel meg pláne.most is volt zx9 es nem egy nagy show volt lenyomnom bár ez vezető függő.
10,1 et ment egy ismerősöm 954 el és széria a motor.
A 929 vez tengely is valami másabb mondta volt tulaj.De lehet csak elhangolták kicsit. elforgatták.
Bakker minek az a lendkerék
Bármelyik szerelő össze tudja hasonlítani az alkatrészeket. A vezérmű tengelyeket biztosan megnézném! Esetleg átrakhatod a komplett hengerfejet is.
Most néztem a képeidet, próbálj ki egy zx9-est. Ugyanabban a kategóriában könnyebben tuningolható, könnyebb vele rajtolni is. Láttam már vele kunmadáron kerek 10-es időt menni. A 2001-esek tudják a legjobb időket, véletlenül azoknak a legkönnyebb a lendkerekük
De az a blokk itt hever a garázsomba és az enyémbe egy bontobol beledobott van és nem tudom az előző gazdi mit mókolt vele.Azt mondta az nagyon vaddisznó volt.Wp futómű volt alatta.A hátsót az eladtam alóla.
Bacod, akkor neked nem kell csinálni semmit rajta, főleg nem ilyen sufni tuningot!
Láttam ezt a mocit a műhelyben.
Itt lakom Gyöngyös mellett,Tátraiékhoz bejártam párszor.
ÖÖÖÖ ő csinálta az előző blokkot bele de nem tudom mi jött át ebbe a blokba mert az kikönyökölt.
A hengerfejen sok okosítást lehet csinálni. Portoltasd meg, de csak hozzáértővel. Nem kell polírozni a szívó oldalon, csak egy picit bővíteni! A középső "elválasztó rész" maradjon a gyári. A szelepvezetőket igazítsák meg szépen ha belógnak.
Ami még olcsó, az egy vékonyabb hengerfej tömítés (gixxernél Yoshi gasket), CBR-t nem vágom annyira. Esetleg szedjetek le egy fél milit a hengertalpból, illetve ott is ki szokták hagyni a tömítést.
Ne fúrasd fel 954-re!
Ha nem boldogulsz az angollal, akkor végh jana
A mai termés
ÖÖ azt hiszem nem durrog.De milyen fordulatról vegyem el és teljesen nullára?
Hát amig volt több lóvé pályáztam de most ezt találtam ki magamnak.
Hengerfejen mit szoktak tuningolni?Torkokat felszedik és kész?
Mennyi lóerőt lehet vele pluszba szerinted ha jól sikerül?
954 ben nagyobbak a szelepek is azt bele lehetne tenni 929be?
Durrog ha elveszed a gázt fordulaton?
400 méterre régi busa kell lehúzott elejjel, nyújtott hátsó villával, 1 baros guminyomással. Az nekem nem motorozás.
Na az lehet nekem nincs rádugva
bassza meg a suzuki, mindig azok picsáznak el.
750 es és 10,1 et mennek
A kartelgázcső picit olajos. Úgy emlékszem jobb oldalon az első cső, rámegy a szelepfedélre, és ott kettéágazik. Itt van manual:katt
Az a gond hogy nem tudok angolosul,kellene valaki aki vágja ezeket én meg kimotoroznám 400 on
Nem olyan drága a szelep rugó, bár én a Z-be nem cseréltem, csak tengelyeket+megkapta az ezres a 750-es elektronikáját. Azért írtam, hogy zx10/gixxer1000. Azok szériában mennek úgy, mint amennyit a CBR-ből kb. 800,000Ft ráköltéssel ki tudsz hozni. És azokat még könnyebb tuningolni. Az újabb gixxerekben ráadásul titán szelepek vannak.
A suzuki irható 15 % ban a honda ugy tudom nem.
Volt 929 re airboxos idomom én hülye eladtam