Azt, ahhoz van progi amivel mükszik, az eszköz nélkül csak szgépes progival tudtommal nem lehet......nekem van ilyen cucc, de ugye csak a suzukihoz jó...
Sztem ez normális dolog. Az én Hondám is csinálta ezt. Sokat nyomoztam, h mi lehet, de nem találtunk semmit. Aztán beletörődtem, amikor más embereknek is ilyen volt...
Elvileg egy ismerősöm is tud ilyen embert, csak nemtom ezek mennyire segítőkészek, elmondják-e mivel lehet irkálni meg ilyenek, mert én mindenképp magamnak szeretném megcsinálni, ha már meg lehet. Mondjuk most találtam valamit neten, leírást hogy smint megy ez, csak át kell bogarászni még párszor.
Sziasztok!
Esetleg,ha valakinek lenne 97-es SC33-hoz hátsó lámpa köré való darabja esetleg zárral együtt és egy jobb oldali középső oldal idomja az kérem ne kíméljen.Köszi.
Üdv minden RR tulajnak!
Vezérműlánc az okés, meg volt nézve. Meg minden. Mondták régen, hogy nézzem meg a lendkereket. Ugyebár nekem is volt egy blokkcserém és kicseréltem a régebbivel. Azelőtt kb. 100 km-ként csinálta, most meg kb 400 ként. Csak érdeklődtem, hogy esetleg nálad is csinál-e ilyet. A befecskendezés meg passz. Ahhoz abszolút nem értek. Mondjuk benne van a motoromban egy commander, csak sajnos még nincs hozzáhangolva. Csak végig lett próbálgatva a térképek és érzésre lett hagyva az egyik. Nyáron azt is kellene már állítani.
Hát érdekes dolog nem igazán figyeltem még én az ilyenekre.
Ha akadna akkor az szakitana is.De mig minden oké addig szerintem nem mechanikus a hiba.Szerintem befecskendezés lehet a ludas vagy a gyújtás miatti kihagyás.
De ha nincs furcsa hang meg megy akkor nem kell vele foglalkozni szerintem.
Lenne egy kérdésem. A motorod csinál olyat, hogy néha picit megakad? Kb 400 km-ként csinálja nekem de csak alapjáraton. Kb 0,1 másodpercre csinálja és akkor visszajön az normálisra. Ez a második blokkom. Az előző is ezt csinálta. Azt mondták nekem, hogy a lendkerék miatt van. Lehetséges?
Igen, azt tudom, hogy írható a gyári computere is a mocinak, csak egyenlőre nem tudom, hogy hogyan, nem találtam eddig neten erről infót, ha te tudsz valamit megoszthatnád velem. Milyen progival, mi kell hozzá? Mert az lenne a legegyszerűbb nekem, ha szépen megméregetném a keverékarányomat aztán a gyári ecu-t átírkálnám.
A kikönyökölés miért van?gyenge a hajtókar hozzá vagy a csapágy nem birja?
A Jana 929 blokknak is az lett a vége 2es tiltáson kilyukadt a blokk.
Közúton is sokat motorozok annyira kihegyezett gépet nem akarok.
Itt a lendkerekem,neked is igy néz ki?
Én is mentem. Az RGV 40 lovas, a Chesterfield 70 volt gyárilag, és mivel ex versenymotor volt, egy picivel több. Ki is könyökölt 1 szezon alatt. Könnyebb volt, mint a 125-ös
Aprilia rs 250? Nekem is kellene olyan,most is volt egy kint.rgv 250 el mociztam régebben.Meg volt sdr 200 am is.
na mára ennyi mert 4 óra mulva indulás melóba nekem.
CSáá
Régebben volt street racing is, de rájöttem, hogy van olyan autó, ami 300 fölött tud menni. Az RS250 szó szerint mindent legyorsult a környéken. 8000-nél kidobtam a kuplungot és kapaszkodtam
Most már mondom a km óra sincs feltéve, nem érdekel a nagy sebesség, csak ha húzom a gázt ne gondolkodjon a számítógép, hanem mennyen! Ha hülye vagyok és másodikban odarántom fordulaton akkor inkább dobjon le, de ne torpanjon meg, ne hörögjön, azt nem szeretem!
Pályanapon is csak a kanyarokat szerettem, a célegyenesben csak végigkocogtam. Illetve jó volt a Z-vel a speed gépek mellett elmenni. Gyárilag 250-et ment végre (GPS) ezt felhúztam 272-re az idom nélküli motoron!
Fékbetét kellene.Esetleg féktárcsa,de a hordozó is jól jöhet egy kopott tárcsáról.
Esetleg,ha valakinek lenne 97-es SC33-hoz hátsó lámpa köré való darabja esetleg zárral együtt és egy jobb oldali középső oldal idomja az kérem ne kíméljen.Köszi.
Üdv minden RR tulajnak!
Ha akadna akkor az szakitana is.De mig minden oké addig szerintem nem mechanikus a hiba.Szerintem befecskendezés lehet a ludas vagy a gyújtás miatti kihagyás.
De ha nincs furcsa hang meg megy akkor nem kell vele foglalkozni szerintem.
Lenne egy kérdésem. A motorod csinál olyat, hogy néha picit megakad? Kb 400 km-ként csinálja nekem de csak alapjáraton. Kb 0,1 másodpercre csinálja és akkor visszajön az normálisra. Ez a második blokkom. Az előző is ezt csinálta. Azt mondták nekem, hogy a lendkerék miatt van. Lehetséges?
Az érdekelne engem is.
A Jana 929 blokknak is az lett a vége 2es tiltáson kilyukadt a blokk.
Közúton is sokat motorozok annyira kihegyezett gépet nem akarok.
Itt a lendkerekem,neked is igy néz ki?
na mára ennyi mert 4 óra mulva indulás melóba nekem.
CSáá
Most már mondom a km óra sincs feltéve, nem érdekel a nagy sebesség, csak ha húzom a gázt ne gondolkodjon a számítógép, hanem mennyen! Ha hülye vagyok és másodikban odarántom fordulaton akkor inkább dobjon le, de ne torpanjon meg, ne hörögjön, azt nem szeretem!
Pályanapon is csak a kanyarokat szerettem, a célegyenesben csak végigkocogtam. Illetve jó volt a Z-vel a speed gépek mellett elmenni. Gyárilag 250-et ment végre (GPS) ezt felhúztam 272-re az idom nélküli motoron!