Az én 929-emben van egy komplett Fresco rendszer, K&N szűrő és egy power commander 3. A térképet sajnos még csak érzésre tettem rá. Végig próbáltam mindet és viszonyítottam, hogy mi,hogy viselkedik. Idén tervezem padon a belövését.
Így a fogyasztásom 130-150 között 5,5-6 liter között van. Csapatósabb üzemben 7-7,5.
Az enyém nagyon jól fogyaszt szerintem.
Ja simán bemegy neki 8 is.
Ha kitalálsz valamit szólhatnál, mert akkor ráálnék én is az ügyre.Szerinted a gyári lendkerékből mennyit lehetne leszedni,szerintem elég vékonyka.Néztem a manuált nem gondoltam volna hogy több darabból van.
Magyar progmazó cég csinál elektonikát hozzá, kb két hét múlva lesz kész.Beszéltem velük.
A Teka-t emlegetik, de az majdnem ugyanaz, mint a power commander. Honda szervizben kell kérdezősködni. remap the stock ecu
Nekem is kell valamit okosítani rajta, mert tegnap bekapta a 8 litert, pedig idom nélkül nem sokat lehet 200 fölött menni
Igen ilyen. Kikönyökölésről még nem hallottam 929-nél, a váltóját köpködik, de amikkel mentem azok mind jók voltak.
A kopottságon kívül a fordulatszám emelése lehet a kikönyökölés oka.
1 hengeres gépeknél elég sűrűn kell hajtókart cserélni.
hja, a PC meg nem egy nagyon bonyolult dolog, injektorok felé menő jelet módosítani nem egy technikai csoda. nem hiszem, hogy évekig tartott volna a kifejlesztése, számtalan hasonló piggyback cucc létezik mind motorhoz mind autóhoz.
padon pont hogy nem nagyon szokták nyomni a torlólevegőt, van olyan ahol igen, de több helyen nem. erről amúgy megoszlanak a vélemények, hogy jó-e, hogy nyomják vagy az a jó ha nem.
Ezt már rátették gépre is meg minden, de semmit nem dobott ki, hiba se volt tárolva.....
A finom gázra nem nagyon reagál, amikor csak kicsit van nyomva a gázpedál.... erősebb gyorsításnál semmi probléma szedi a lábát.
Azt olvastam, hogy ha a tps értéke nem megfelelő, akkor nem tud megfelelő infot küldeni az ecu-nak a folytószelep állásáról.... valami ilyesmi, nem vagyok járatos az autószerelésben
az értékeke megvannak, hogy mennyinek kellene lennie.... gondolkoztam rajta, hogy itthon is rá lehetne mérni.... csak meg kellene találni azt a senzort, mert annyi sensor van, hogy azt se tudom melyik az pontosan.
Neten próbáltam nézni, hogy hogy nézhet ki, de semmi képet nem találok róla... service manualt meg csak benzineshez találtam, az meg más egy kicsit, főleg az üzemanyag ellátása.
Suli laborba behozták az egyik tanár SX4 ét, ugyanez a dízel motor, rázkódott...kéttömegű lendkerék KO...az meg nem olcsó.Nézzétek meg, hallottammár erről problémákat.
Nem hallottam még ilyenről,de szerintem szervizben ki lehetne mérni a feszültségét.Szervizben tudniuk kellene milyen érték kel legyen adott fordulaton.Vagy valami szerviz manuált keresni a neten hozzá.
Szemrevételezéssel, meg jól meg kell cibálni. Az is jó, ha valaki beül, kézifék behúz és lassan ráengedni a kuplungot egyesben, meg rükvercben és te meg sasolod a bakokat, melyik enged. Ha rossz észreveszed.
Sajnos van egy kib....tt tetves 1.3 DDIS Suzuki Ignis, autónak nem nevezhető sz@runk....
Nem tudom volt-e már "szerencséd" ilyenhez?
Olyan hibát produkál, hogy 2000-es fordulat körül rázkódik, gyorsításnál nem nagyon van gond, inkább ha enyhén kezelik a gázpedált vagy egy állandó sebesség tartásnál, főleg 2000 körüli fordulatnál.
Már 1000 szervizbe/szerelőnél volt, de sehol nem találnak problémát.
Próbáltam utánanézni, hogy mi okozhatja és arra jutottam, hogy a TPS (folytószelep helyzetérzékelő) szenzor hibája miatt lehet ilyen hibajelenség, ha nem az előírt értékeket produkálja (ellenállás, feszültség).
Találkoztál-e ilyesmi problémával, vagy lenne-e ötleted, hogy mi lehet a problémája?
Akkor már kérdezek én is 1et.
Vento 1,6 benzin: Azt csinálja, h amikor erősen nyomom a gázt, akkor valami rázkódik elöl azaz így erősen vibrál. Ha tartom a gázt, vagy nagyon finoman nyomom akkor nincs meg a hibajelenség.
Kerekek felcserélve, féltengelycsuklók, kerékcsapágyak, lengőkar szilentek kicserélve. Futóműállítás megvolt 0-ásra lézeres állítócuccal. Féltengely nem lötyög. Váltó most volt átnézve.
Mi a rák lehet vele?
Igen, leírja. Pl a K5-K6-nál. Aminek már 32bit-es az ECU-ja. Ami meg nem az ahhoz építhetsz te saját kommunikáló cuccot. Ami nem mondható 1szerűnek. Gondolom a PC-t gyártó Dynojet sem pikk-pakk találta ki a dolgot.
Itt egy leírás a dologról. Igaz ez ezreshez írja, de gondolom 750-nél is hasonlóan működik a dolog, ehhez viszont semmi drága berendezésre nincs szükség. Leírja milyen progit, milyen kábeleket átalakítókat kell használni... szal elvileg megoldható occsó pénzből, de nem biztos, hogy nagyon belemélyedek a dolgokba, lehet maradok a Power Commandernél, nem akarom tönkrevágni a gyári ECU-t.
Így a fogyasztásom 130-150 között 5,5-6 liter között van. Csapatósabb üzemben 7-7,5.
Az enyém nagyon jól fogyaszt szerintem.
Ha kitalálsz valamit szólhatnál, mert akkor ráálnék én is az ügyre.Szerinted a gyári lendkerékből mennyit lehetne leszedni,szerintem elég vékonyka.Néztem a manuált nem gondoltam volna hogy több darabból van.
Magyar progmazó cég csinál elektonikát hozzá, kb két hét múlva lesz kész.Beszéltem velük.
remap the stock ecu
Nekem is kell valamit okosítani rajta, mert tegnap bekapta a 8 litert, pedig idom nélkül nem sokat lehet 200 fölött menni
A kopottságon kívül a fordulatszám emelése lehet a kikönyökölés oka.
1 hengeres gépeknél elég sűrűn kell hajtókart cserélni.
A finom gázra nem nagyon reagál, amikor csak kicsit van nyomva a gázpedál.... erősebb gyorsításnál semmi probléma szedi a lábát.
Azt olvastam, hogy ha a tps értéke nem megfelelő, akkor nem tud megfelelő infot küldeni az ecu-nak a folytószelep állásáról.... valami ilyesmi, nem vagyok járatos az autószerelésben
Neten próbáltam nézni, hogy hogy nézhet ki, de semmi képet nem találok róla... service manualt meg csak benzineshez találtam, az meg más egy kicsit, főleg az üzemanyag ellátása.
Suli laborba behozták az egyik tanár SX4 ét, ugyanez a dízel motor, rázkódott...kéttömegű lendkerék KO...az meg nem olcsó.Nézzétek meg, hallottammár erről problémákat.
Üdv!
Sajnos van egy kib....tt tetves 1.3 DDIS Suzuki Ignis, autónak nem nevezhető sz@runk....
Nem tudom volt-e már "szerencséd" ilyenhez?
Olyan hibát produkál, hogy 2000-es fordulat körül rázkódik, gyorsításnál nem nagyon van gond, inkább ha enyhén kezelik a gázpedált vagy egy állandó sebesség tartásnál, főleg 2000 körüli fordulatnál.
Már 1000 szervizbe/szerelőnél volt, de sehol nem találnak problémát.
Próbáltam utánanézni, hogy mi okozhatja és arra jutottam, hogy a TPS (folytószelep helyzetérzékelő) szenzor hibája miatt lehet ilyen hibajelenség, ha nem az előírt értékeket produkálja (ellenállás, feszültség).
Találkoztál-e ilyesmi problémával, vagy lenne-e ötleted, hogy mi lehet a problémája?
Bár van benne 3. Max kicserélem az összeset...
Vento 1,6 benzin: Azt csinálja, h amikor erősen nyomom a gázt, akkor valami rázkódik elöl azaz így erősen vibrál. Ha tartom a gázt, vagy nagyon finoman nyomom akkor nincs meg a hibajelenség.
Kerekek felcserélve, féltengelycsuklók, kerékcsapágyak, lengőkar szilentek kicserélve. Futóműállítás megvolt 0-ásra lézeres állítócuccal. Féltengely nem lötyög. Váltó most volt átnézve.
Mi a rák lehet vele?
Sorry az offért, csak egy kérdésem lenne, hogy nincs-e itt köztetek autószerelő?