Bemész a Suzukiba, és megkéred dobjanak rá +5%-kaját mindenhol, ha van nyitott rendszered. A gyári elektronika is írható házilag, neten meg tudod találni, hogy hogyan kell.
Az enyémen se óra, se idom, addig húzom ameddig a nyakam bírja
A pair a légszűrőházból enged levegőt a kipuba (hf-en keresztül). Így égeti el a felesleges benzint a kipuban. Ha gázelvételre durrog a géped akkor még nincs kiiktatva. Ha kikötöd sokkal finomabb a gázreakciód, főleg 0-ról rányitva mérések szerint is hoz néhány pacit. Pénzbe nem kerül, és vissza is tudod állítani 10 perc alatt.
nekem 3 centi van leengedve elől:) kiegyensúlyozó mennyit dob rajta?Nem kalinpál majd össze vissza?
De lehet alapból nincs az enyémbe már mert gyanusan jól megy.
Ami ott van, ha jól tudom az keskenysávú lambdára van kitalálva. Na az az a cucc, ami egy forintot nem ér.:) Keskenysávú lambdával nem lehet pontos lambda értékeket mérni, ahhoz szélessávú kell! Tervben van nekem is a PC3 a gixxerhez, csak találnék végre jó áron. Aztán jöhet az ismerkedés, szélessávú lambdám van, lehet magamnak fogom felprogizni a cuccost, ha végre meglesz egyszer. Ha kocsira megy a progizás, miért ne menne motorra is!?
Nem szeretem az ilyen rendőrségi nyilvántartó oldalakat.
Ha azt nem könnyíted le, akkor kiveheted a kiegyensúlyozó tengelyt, vagy ha nyertél a lottón 4 carillo hajtókart is dobhatsz rá, akkor 1500-zal feljebb lehet vinni a a max rpm-et.
Ha nagyon kell a paci akkor zx10 esetleg gixxer 2005-től, ha a kezelhetőség is számít akkor az utóbbi. A többi csak gentleman expressz, vagy a szerelők kedvence.
Ja én is 150-170 között járok és 7 liter,meg 130 nál is sajna.De ma mentem 800 kilométert és a slovák prémium benzinnel sokall többet elment kilométerben.
12,8 ledugózott pair-nél.
A zx9-nél az használt ha mentem egy darabig 200 fölött. Az a motor 140-nél 5,2-5,4 között evett, 200-nál 6 litert, nyélen 15-öt. Csak nálam ment közel 20,000-ret és nem égett át a dugattyút
A mostani 7-8 között eszik és nem megy jobban, és nem is megyek vele 200-zal sem.
Fém fékcső alapból rajta van:) lazitott féktárcsák,légszürőház tiszta :) akra evo rendszer.
facebookod van?
Beszélhetnénk ott pár dologról mert kellenek a lóerők,leszarom hogy alul nem megy.Lendkerék szerintem nagyon vékony ahogy néztem.
Egyébként a zsiguli.hu oldalon van lambda monitor rajz is meg minden,lehet kellene csinálni egyett és a power commandert lehetne itthon is irni:) Jaj most biztosan utálni fognak ezért
Kinti fórumokon rengeteg okosság van. A legtöbben csak hangos kipufogót tesznek fel, de javarészt nem nyúlnak bele a blokkba. Kicsit lejjebb linkeltem a 954 szívósort. Van aki szerint nem kellett utánaállítani, bolton az egész. 40 dollár körül van a neten.
Én a helyedben egy kormánytelóval és fém fékcsővel kezdenék.
Lendkerékhez gyári leszedő kell (bal oldalon van), vagy nagyon ügyes esztergányos (ilyet még nem láttam), aki csinál hozzá egy izmos csavart. Ez egy szeretem/utálom tuning. Van akinek elinduláskor, és cirkáláskor kell a 2000 alatti nyomaték van aki azt szeretné, hogy azonnal válaszoljon a motor a gázra.
Ki szokták venni a flap-et a légszűrőházból, pairt ledugozzák/kikötik. Exupot nem javasolják kiiktatni, csak teljes rendszer cserével.
Rövidebb áttétel a legolcsóbb tuning, 4200Ft.
Kell rá 1 pár slick gumi és lehet vele csapatni. Én még leengedtem az elejét kb. 1 centivel, és már jól is fordul.
A tütéket félbevágtam, így felül jobban megy, és a flap -hiánya- miatt nincs az a grízes gázreakció. Picit vadabb lett. Sokkal többet nem érdemes rákölteni, a Z1000-nél is inkább hátrány volt a zx10r futómű és a radiális fék eladáskor. Persze amikor kipróbálták egyből megvették
Én sport dobbal vettem, rosszabbul megy vele, mint a gyárival, és ez kormos is, a gyári nem Ha lehetne itthon Erion dobot kapni megvenném rá.
Még kap egy r6-r1 gázmarkolatot, hogy ne kelljen kettőt csavarni a karon, ha lesz még lecsó akkor egy radiális főfékhengert is. Eddig a Brembo 19-es bevált más motorokon.
Fú, ez így eléggé pontatlan megfogalmazás. Mit nevezünk ideálisnak? Max powernek megfelelő AFR-t? Károsanyag kibocsátás szempontjából ideális AFR-t? Vagy mit?
A teljesítmény benzin esetében 12,5-13közötti AFR-nél (0,85-0,89-es lambda érték, ha így jobban tetszik) a legmagasabb, ez tény. Ha innen szegényíted, azaz 13fölé mész, akkor már szépen lassan elkezdesz powert veszíteni. Károsanyagok tekintetében meg 14,7 az ideális, ekkor a legkisebb a károsanyag kibocsátás.
Amúgy gyári motorokon gyakran túl van dúsítva full gázon főleg jó magas fordulaton a progi, gondolom biztonság kedvéért, hogy a paraszt, aki autópályán nyélgázon megy 200km-t ne nagyon tudja kinyírni a motort (vagy nemtom mér csinálják), mert ugyebár a dúsabb keverék jobban hűti a motort. Ilyenkor benzin elvétellel lehet erősíteni rajta. Vagy éppen, ha egy kicsi etanolt tankolsz a benzin mellé ebben az esetben, lehet épp akkor válik tökéletessé a keverék és nyersz pár lovat felül.
Nem kötekedésből mondtam.
Kérdeztem már én is mi van ha nem olyan a csati.Arra nincs garancia mert ha rossz a forrasztás elenged vagy össze ér akkor baszik minden.
De érdekelnek a teljesitmény növelő ötletek.
Beszélhetnénk emailben is róla.
Miért kötekedsz?
Keress rá a pcIII-ra 30-35 között többet is fogsz találni. Ha nincs pont a tiedre való akkor a csatlakozót le kell cserélni.
Ha nem megy a motorod 6000 alatt, akkor válts vissza, vagy kuplungolj bele. Én már megvettem a 15-ös lánckereket, remélem ez segíteni fog.
Sajna erősebb motorokról ültem fel a CBR-re. Nem panaszkodom, csak még nem olyan, mint amilyennek szeretném.
A nagyobb szívósor a régi motoromon 3000 alatt rontott csak a teljesítményen, ott meg használják csak a nyugdíjasok.
Szerezzél már akkor nekem 30 ért 929 re commandert:)
Az én gépem 6,5 liter alatt soha nem eszik.
6000 alatt semmi nyomaték,gázadáskor csak rángat.
De nagyobb szivósor sem oldaná meg szerintem, mert azzal még lassabb a légsebesség,azzal is csak magas fordulaton jobb.
Kis mértékben az ideálistól szegényebb AFR-nél nő a teljesítmény, de nem értek hozzá, csak olvastam
Persze E85-tel mindig gyengébbnek éreztem a motort.
A pair a légszűrőházból enged levegőt a kipuba (hf-en keresztül). Így égeti el a felesleges benzint a kipuban. Ha gázelvételre durrog a géped akkor még nincs kiiktatva. Ha kikötöd sokkal finomabb a gázreakciód, főleg 0-ról rányitva mérések szerint is hoz néhány pacit. Pénzbe nem kerül, és vissza is tudod állítani 10 perc alatt.
De lehet alapból nincs az enyémbe már mert gyanusan jól megy.
Öcsééém Te vagy az emberem:)
Ja szerintem is azok az oldalak. Látom hasonlóan gondolkodunk
Ha azt nem könnyíted le, akkor kiveheted a kiegyensúlyozó tengelyt, vagy ha nyertél a lottón 4 carillo hajtókart is dobhatsz rá, akkor 1500-zal feljebb lehet vinni a a max rpm-et.
Ha nagyon kell a paci akkor zx10 esetleg gixxer 2005-től, ha a kezelhetőség is számít akkor az utóbbi. A többi csak gentleman expressz, vagy a szerelők kedvence.
A zx9-nél az használt ha mentem egy darabig 200 fölött. Az a motor 140-nél 5,2-5,4 között evett, 200-nál 6 litert, nyélen 15-öt. Csak nálam ment közel 20,000-ret és nem égett át a dugattyút
A mostani 7-8 között eszik és nem megy jobban, és nem is megyek vele 200-zal sem.
facebookod van?
Beszélhetnénk ott pár dologról mert kellenek a lóerők,leszarom hogy alul nem megy.Lendkerék szerintem nagyon vékony ahogy néztem.
Én a helyedben egy kormánytelóval és fém fékcsővel kezdenék.
Lendkerékhez gyári leszedő kell (bal oldalon van), vagy nagyon ügyes esztergányos (ilyet még nem láttam), aki csinál hozzá egy izmos csavart. Ez egy szeretem/utálom tuning. Van akinek elinduláskor, és cirkáláskor kell a 2000 alatti nyomaték van aki azt szeretné, hogy azonnal válaszoljon a motor a gázra.
Ki szokták venni a flap-et a légszűrőházból, pairt ledugozzák/kikötik. Exupot nem javasolják kiiktatni, csak teljes rendszer cserével.
Rövidebb áttétel a legolcsóbb tuning, 4200Ft.
Kell rá 1 pár slick gumi és lehet vele csapatni. Én még leengedtem az elejét kb. 1 centivel, és már jól is fordul.
A tütéket félbevágtam, így felül jobban megy, és a flap -hiánya- miatt nincs az a grízes gázreakció. Picit vadabb lett. Sokkal többet nem érdemes rákölteni, a Z1000-nél is inkább hátrány volt a zx10r futómű és a radiális fék eladáskor. Persze amikor kipróbálták egyből megvették
Én sport dobbal vettem, rosszabbul megy vele, mint a gyárival, és ez kormos is, a gyári nem Ha lehetne itthon Erion dobot kapni megvenném rá.
Még kap egy r6-r1 gázmarkolatot, hogy ne kelljen kettőt csavarni a karon, ha lesz még lecsó akkor egy radiális főfékhengert is. Eddig a Brembo 19-es bevált más motorokon.
A teljesítmény benzin esetében 12,5-13közötti AFR-nél (0,85-0,89-es lambda érték, ha így jobban tetszik) a legmagasabb, ez tény. Ha innen szegényíted, azaz 13fölé mész, akkor már szépen lassan elkezdesz powert veszíteni. Károsanyagok tekintetében meg 14,7 az ideális, ekkor a legkisebb a károsanyag kibocsátás.
Amúgy gyári motorokon gyakran túl van dúsítva full gázon főleg jó magas fordulaton a progi, gondolom biztonság kedvéért, hogy a paraszt, aki autópályán nyélgázon megy 200km-t ne nagyon tudja kinyírni a motort (vagy nemtom mér csinálják), mert ugyebár a dúsabb keverék jobban hűti a motort. Ilyenkor benzin elvétellel lehet erősíteni rajta. Vagy éppen, ha egy kicsi etanolt tankolsz a benzin mellé ebben az esetben, lehet épp akkor válik tökéletessé a keverék és nyersz pár lovat felül.
Kérdeztem már én is mi van ha nem olyan a csati.Arra nincs garancia mert ha rossz a forrasztás elenged vagy össze ér akkor baszik minden.
De érdekelnek a teljesitmény növelő ötletek.
Beszélhetnénk emailben is róla.
Keress rá a pcIII-ra 30-35 között többet is fogsz találni. Ha nincs pont a tiedre való akkor a csatlakozót le kell cserélni.
Ha nem megy a motorod 6000 alatt, akkor válts vissza, vagy kuplungolj bele. Én már megvettem a 15-ös lánckereket, remélem ez segíteni fog.
Sajna erősebb motorokról ültem fel a CBR-re. Nem panaszkodom, csak még nem olyan, mint amilyennek szeretném.
A nagyobb szívósor a régi motoromon 3000 alatt rontott csak a teljesítményen, ott meg használják csak a nyugdíjasok.
Az én gépem 6,5 liter alatt soha nem eszik.
6000 alatt semmi nyomaték,gázadáskor csak rángat.
De nagyobb szivósor sem oldaná meg szerintem, mert azzal még lassabb a légsebesség,azzal is csak magas fordulaton jobb.
A lendkerék melyik oldalon van ?
Persze E85-tel mindig gyengébbnek éreztem a motort.