Annyit azért hozzátennék,hogy ne belülről(ferodolos rész) feszegesd a betéteket,hanem a betét hátulján a fékdugókat feszítsd vissza!
Láttam én már szétb@szott vadiúj fékbetétet emiatt!
Ma csapattunk egy karikát, és megjegyezte az egyik cimbim, hogy szép kék füstöt vert időnként a motorom. Na fasza, most dobjam el, vagy történhet ez, olyan miatt egy kicsit túltöltöttem olajjal a rendszert(max. egy decivel, amúgy 3,7-et tettem bele, de viszont szint felé került), vagy nem lesz jó az ELF 4 XT tech 10W-50 Aki tud érdemleges választ az írjon. Sajnos zavar; a motor megy mint a veszedelem, meg "mostmár" jó minden, de mégiscsak zavar.
ha már szétszedtem, mint egy jó óvodás, elkezdtem nyomkodni a hátsó féket és nézegettem mi történik és szépen összezárt a két fékpofa és úgy is maradt kérdés, hogy miként tudom visszatolni, hogy a féktárcsa újból közzémenjen?
(az magától nem húz vissza egyébként vagy csak az enyém szar? Ha nem akkor miként áll vissza alapállapotba?)
Egyszer el kell kezdeni . Csak bátran.
A lényeg , hogy mindent ugyanoda rakj vissza ahol volt , főként a távtartókra figyelj oda ! ! ! Az összerakásnál figyelj a láncfeszességre , a láncfeszítőcsavart kontrázd le , és a tengelyt megfelelő nyomatékkal húzd meg.
Ha finomabban vezetnél , nem hullana szét.
Viccet félretéve én alig bírom széthúzni , összdugni meg csak úgy tudom , ha véknyan bekenem a gumikat grafitos zsírral
Nem tutdsz mit elqrni ! Annyit tudok még tanácsolni,hogy láncerékkel felfele rakd a kocsiba. Én mindíg kapkodok,aztán a felnit a lánckerékkel együtt simán állítva bevágom az anyósüllés mögé,aztán útközben szétrázkódik. Persze a gumik megy szamaszét a kocsiban,hol máshol,mint az ülés alatt . Azóta inkább külön szállítom a cuccot . A lényeg az,hogy meglegyenek a gumik .
Üdv!
Simán leemeled a lánckerekek,a gumikat (ha külön vannak) berakod egy zacsiba,és viszed magaddal. Tőlem sose kérték,de mindíg viszem, nem lehet tudni. Befér az is a kocsiba nemde ?
A tengelynek meg a gumiknak nem árt egykis wudu 40 összerakás előtt !
Remélem,hogy tudtam segíteni!
Hátsógumi csere előtt állok, már megvettem e gumit, holnap viszem felrakatni....
Kiszedtem e a hátsó kereket, a lánckereket le kell venni vagy azzal együtt vihetem?
Összerakásnál vmi speciális dolog van-e... vmit kenni, fújni...?
( még sosem szedtem ki a kereket.... olyan mintha a lánckereket ki lehetne húzni felniben lévő házból, de lehet csak illúzió, ahogy mozog a gumi valamiben...... most értettem meg amiről pár oldallal visszáb volt szó, amikor azt a gumi valamit keresett vki, nem tudtam elképzelni miről van szó és hogy mire szolgál, de már értem, hogy sebességbe rakásnál csillapítja a rántást... )
A váz fekete, mindene csálén áll (legalábbis nem gyári hézag), az első futómű bronz színű ami csak 95 ig volt, első sárvédő más színű. Lehet össze volt törve. ami nem lenne baj, de nem lett túl szépen össze rakva.
Nekem van tapasztalatom. Rosszul szereltem fel és a tengely megfeszült oldalirányba innentől tönkre ment a szimmering. Mivel nem volt szabványos 20,56mm a külső átmérő szabványosítottuk 21-esre kell bele egy perselyt is raknom mert ezt elfelejtettem nagyobbat csináltatni tehát most lesz benne a második garnitúra szimmering. Olyan pofon egyszerű egy valami, hogy egy márkásért 2szer meg az istentudja mennyit adni biztos nem fogok most rendeltem meg a másodikat a másik motorra.
Láttam én már szétb@szott vadiúj fékbetétet emiatt!