Rám egy 98-as SC33-ast akartak rámsózni.
31xxx km, vezérműlánc hidegen nagyon csörgött, kormánycsapágy is lógott benne, és első hátsó tárcsa kopott volt. A hátsónak akkora "válla" volt hagyjuk. Gondoltam magamba, hogy ennek se volt tekergetve az órája. Ez 2 éve volt, és 850+ forgalomba helyezés !
SC28, és SC33nak sokkal csendesebb a blokkja. 929/954 nek azt mondják hogy alapból van egy kattogó hangja. De lehet hogy a vezérműláncnak a hangját hallottad, vagy az "exup" csörgött benne.
De az is lehet hogy 4új gyertya, meg egy szelephézag állítás ráfért volna. Mondjuk ennyi km nél nem hiszem. Tárcsák milyen állapotban voltak ?
Az tuti , mert aki rendbentart egy motort , az szerintem nem válik meg tőle egyszerüen. Meg ki az a hü..e aki eladás előtt nagyszervizet csináltat. Ha veszek motort úgyis az az első hogy sercice.
ezt a motort árulták tavaly is lefoglalt vissza vett motorok oldalán.Akkor azt írták hogy váltó hibás volt:S Nem tudom hogy most mi igaz belőle mert akkor olcsóbban volt hirdetve.Ugyan ez a kép volt feltüntetve akkor is
Hát ennek a gazdája már vagy más motort hajt, ha siekrült pénzt gyűjtenie rá, vagy valami "jó" kamatú hitelt, mint BAR listás felvett, és vett megint egy motort hitelre, aztán majd az is így végzi.
Hát nem volt szipatikus a motor sajna, pedig ha tényleg olyan jó lett volna, amilyennek hirdetik, elgondolkodtam volna rajta, noha tartok továbbra is ettől a tipustól.:)
Azt mondták többen, hogy a 954 menynire egy picike motor, nem lehet rajta elférni, nemtom, nekem azért annyira picikének nem tűnt, ahogy ott helyben ücsörögtem rajta, hogy ne lehessen elférni rajta a 183 centimmel, de tény, hogy kisebb az SC28asnál.:)
Megnéztem ma ezt a 954-est.
Fejidomon lámpától jobbra ragasztószallaggal van javítgatva, jobb oldalidomon látszanak horzsolások amik lehet le lettek festve de nem szép, fékbetétek csere, telószimmeringek csere, lánc gumik jó, kuplung nemtom milyen bóvden iszonyat laza és nem lehet már rajta húzni, Akrapovic dob van rajta. Akksi halott, bebikáztuk. Talán még 24ezer km sincs benne, mintha csak 22e valamennyi lett volna, a csávóka azt mondta már ez is biztos pár éve ott vna náluk, gumik 2008-asok és nincsenek elkopva, pirelli diablo corsa 3. Bebikázva beindíttattam, kicsit nehezen indult, de beröffent azért, kicsit hagytam alapjáraton pöfögni. Nem volt szép az alapjárata, picit ideges volt, egyenetlenül járt. Aztán óvatosan felpörgettem 3-4ezer környékére, számomra elég félelmetes hangok jöttek belőle, csörgött zörgött, csattogott rezonált az egész motor és nem a kipuff miatt. Az ex sc28asomnak 100x szebb hangja volt és sokkal kulturáltabban járt a motorja. Nemtom megmondani miből jöttek a furcsa hangok, mi okozhatta, de nem tetszett. Nem biztos hogy jó vétel lenne, még 8kilóér se, lehet odaadnák annyiba.
Gondoltam hátha valakit érdekel, ezért írtam be ide a tapasztalatomat.
Sziasztok! Valaki segítsen! Van egy 954em és a következőt csinálja. Autópályán folyamatos nagyobb terhelés alatt gondol egyet és leáll,mintha leállítanám (5-6 sebességben kb 9-10ezres fordulaton) utána gyujtás le ,majd vissza és megint halad tovább.
igen de nekem 98-99esbe kellene. a 97esbe nekem is a vfr750é volt . azt mondják az okosok hogy a tárcsa felfogatási pontok nem ugyan ott vannak.ráadásul a tárcsa is nagyobb. de azért köszi!
Volna egy olyan kérdésem hogy a 954-es cbr segédváza jó-e az én sc28-as modellemhez . A motorom 93-as évjárat, és a segédváz meg 2001-es, az idomok miatt érdekelne a dolog.
Hello! A vfr 750-é a jó , vfr800 nem ugyanolyan , mikor még megvolt nekem is a 900rr-em azt próbáltam bele de nem lett jó, viszont vfr 750-é átalakítás nélkül ráment a tárcsák felfogatása is ugyan az!
sziasztok RR -esek segítségeteket kérném! felni témában!17es kereket keresek. kérdésem a következő: 98-99es rr be melyik tipusú kerék illik bele a vfr750 vagy a vfr800-é előre is köszi!
Szabad tudni.
Egy fityómba se, ugyanis nincs index relé. Mivel a hagyományos index is megmaradt, Kirchoff - azt hiszem - 2. törvénye alapján simán rákötöttem a hagyományos indexre párhuzamosan, és passz. Áram felvétele minimális, így nem probléma.
31xxx km, vezérműlánc hidegen nagyon csörgött, kormánycsapágy is lógott benne, és első hátsó tárcsa kopott volt. A hátsónak akkora "válla" volt hagyjuk. Gondoltam magamba, hogy ennek se volt tekergetve az órája. Ez 2 éve volt, és 850+ forgalomba helyezés !