Na most ezen gondolkodom én is!Ennyi pénzből két 4 szezonra veszek gumit...az négy év....addigra meg már nem biztos hogy ezzel a biciklivel fogok közlekedni...
nekem 1 haverom dolgozott régebben ilyen helyen,vagyhát igy néha jártak maszekolgatni,ő csak besegitett,és ő mesélte,hogy valahol ferihegy környékén vmi üvegházba voltak,minden üvegől van a kéróba:D a padló,a falak stb, tehát lentről lehet láni h feletted mivan
O.K. ! I saved it your number
Amúgy szabad tudni hogy honnan, és mennyiért vetted a LED-es index relét? Csak kíváncsiságból kérdem, hogy tudjam hogy én jó árban vettem-e vagy átbasztak
Fúú köszönöm neked, nagy segítség lenne ez.
Hát még szerintem odébb van, mert most nagyon szegény vagyok.
Most jött meg egy 30 forintos csomag a Biker-world.hu ról. Hát mit mondjak... a fele jött csak meg. Én már láttam a csomagon hogy nincs benne minden. Igaz írtak egy ímélt hogy ingyé kifogják postázni meg minden, de akkor is fosok.
Elküldtem a számom. Amugy megoldható a dolog, annyival macerásabb nekem, hogy a tükrök indexesek, és a kábel is ott megy, de megoldom. Szólj, hogy mikor akarod megnézni, akkorára leszedem, és lehet próbálni!
Az első kerék témához én annyit fűznék hozzá, hogy szerintem azért jobb a 17-es , mert a tárcsa és a perem között nagyobb a hézag, és így mutatósabb. 16"-os gumit csak 130/70-es méretben kapni, és az szerintem nagyon "ballonos" és nem szép.
17-esbe mondjuk egy 120/60 as azért eléggé odabasz. Fasza kicsi pereme van, de egy kátyú mondjuk hamarabb hazavágja a felnit, főleg ha van benne vagy 3bar nyomás.
16-os első gumi paletta: Conti Sport Attack, Metzeler M3, Pirelli Diablo, BridgestoneBT016F, DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER2, PIRELLI MTR01 DRAGON
De pl: higany is írta a slick az felejtős, és ha mondjuk egy pilot power is.
Amúgy a 16-os gumikat az R17.hu ról néztem
Ez nem az 1001 éjszaka meséi! Nem vezetjük be. Különben is: több nap, mint kolbász. Majd egyszer.
De azért sok mindent lehet látni, sok helyen megfordultam, az igazi szegénységtől a full gazdagig, - ott nem voltam ember, csak 1 eszköz - a tákolt kis háztól kezdve, a panel lakáson keresztül a sz@rul kivitelezett lakóparkig, az x tíz milliós luxus lakásig. Ja, és ebben az iparágban is vannak akik átlökik a laikusokat, megveszik az olcsót, aztán csodálkoznak, hogy nem jó.
Végül is nem olyan nagy cucc, szerintem ittis megtudjuk beszélni.
Az a lényeg hogy hogy a motorom '94-es évjáratú, kerek lámpás fejidommal. Ahol plexiket árulnak, ott úgy írják hogy 92-93 (gondolom, itt a kereklámpásra céloznak) utána 94-97ig(itt a szívlámpás 919, ami pl neked is van) és utána 98-99 stb-stb. Na most az én motorom 94-es de még is kereklámpás. Nemtudom melyik plexit vegyem, a 92-93 asét vagy a 94-97 ig. Nézegettem az amcsi ebay-en és szerintem a 94-97é formára jónak tűnik. Na és most jön a lényeg. Arra gondoltam, hogy ha szépen megkérlek téged, leszednénk a plexidet a mocidról, és az én régi pleximet felraknánk rá. Mert ha jó a tiédre akkor nyugodtam megveszem a 94-97-es F.FABBRI plexit ami előzőleg volt. Ha nemjó akkor nyílván marad 92-93. Ennyi lenne a lényeg
ezen am én is gondolkodtam,hogy egy átalakítás elég sok pénz,és mennyi idő alatt térül meg,lehet hogy sose
lehet én se vágnék bele egy átalakitásba,vették előre ujonnan vmi jó gummát az simán 2szezont elmegy
péntekre 18fokot mondanak,majd akkor bevetjük a gépeket
én 2010 december 10.én mentem utoljára a cbrrel, még a téli pihenő elött megküldtem neki 260ig XD vittem ki nagyanyámhoz, ott van téli álmon,pénteken véget ér a téli alvás
Attül függ... Gyári az autó amúgy? Milyen autó is pontosan? Ha igen, akkor ha ECU-t is át kell alakítani legyen 18ezer, ha már írható akkor 15, de ez már inkább a másik fórum témája.
Arról meg ne is beszéljünk, hogy otrombán néz ki 17-es elsővel :D Mondjuk az a 16ezres első kerék engem is gondolkodóba ejtett mert egyik komám már szinte veszekedik velem hogy vigyem el a használt pálya gumijait :D
Kíváncsiság képpen akinek 17es kereke van vagy azt szeretne, miért szeretné? Kiszámoltátok már, mennyi idő alatt térülne meg? Én most elgondolkodtam rajta (pedig egyáltalán nem is érint már a téma ) Tegyük fel, hogy nem azért akar az ember 17es kereket, mert szlikk gumit akar rárakni, hanem hogy nagyobb gumiválasztéka legyen vagy pl tudjon venni olcsón használtgumit. Akkor számolgassunk.
Kiindulásképpen tegyük fel, hogy épp elkopott az első gumink és ezért vacilálunk, hogy őj 16os gumi, vagy 17es kerék és olcsó használtgumi.
Ha pl 50rugóér szerezne az ember elsőkereket féktárcsákkal távtartókkal mindennel, és mondjuk 10rugóér használt gumit, akkor 60ezerbe lenne a művelet. Míg ha venne új 16os gumit (ebből is van azért jó szupersport gumi), akkor az mondjuk 30ezerbe van kb. Az új gumival feltételezem kétszer annyi km-et elmegy az ember, mint egy már használttal, tehát elfogy a 17es használtgumi, veszek másikat 10ér, már 70-be van a 17es kerék, megint elfogy, ekkor fogyna el a 16os gumma is, veszek belőle újat vagy megint egy használt 17est, előbbi ekkor 60ezerbe van utóbbi már 80ba, elfogy a 17es veszek megint már 90-be van, megint elfogy ekkor fogyna el a 16os is mindegyikből eszek 17es kerék 100-ba van 16os még mindig csak 90-be, három garnitúra zsír új 16os gumma elfogyasztása után még mindig a 16os kerék az olcsóbb ilyen kalkulációval, ez már legalább 30-40ezer km de lehet akár jóval több is. Megéri a 17es kerék? Hát sztem ennyi pénzér egyáltalán nem, hacsak nem akar az ember tényleg szlikk gummákkal járni vagy pályázni. Ha túlzás, hogy új gumival kétszer annyi km-et elmegy az ember, mint egy használttal, akkor is legalább 20-30ezer km mire behozná az árát. Én tavaly ezért nem vettem 17es kereket amúgy gumivásárlás előtt.
Danger.hu naa az odabasz meg vissza!
nekem 1 haverom dolgozott régebben ilyen helyen,vagyhát igy néha jártak maszekolgatni,ő csak besegitett,és ő mesélte,hogy valahol ferihegy környékén vmi üvegházba voltak,minden üvegől van a kéróba:D a padló,a falak stb, tehát lentről lehet láni h feletted mivan
Amúgy szabad tudni hogy honnan, és mennyiért vetted a LED-es index relét? Csak kíváncsiságból kérdem, hogy tudjam hogy én jó árban vettem-e vagy átbasztak
Hát még szerintem odébb van, mert most nagyon szegény vagyok.
Most jött meg egy 30 forintos csomag a Biker-world.hu ról. Hát mit mondjak... a fele jött csak meg. Én már láttam a csomagon hogy nincs benne minden. Igaz írtak egy ímélt hogy ingyé kifogják postázni meg minden, de akkor is fosok.
17-esbe mondjuk egy 120/60 as azért eléggé odabasz. Fasza kicsi pereme van, de egy kátyú mondjuk hamarabb hazavágja a felnit, főleg ha van benne vagy 3bar nyomás.
16-os első gumi paletta: Conti Sport Attack, Metzeler M3, Pirelli Diablo, BridgestoneBT016F, DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER2, PIRELLI MTR01 DRAGON
De pl: higany is írta a slick az felejtős, és ha mondjuk egy pilot power is.
Amúgy a 16-os gumikat az R17.hu ról néztem
De azért sok mindent lehet látni, sok helyen megfordultam, az igazi szegénységtől a full gazdagig, - ott nem voltam ember, csak 1 eszköz - a tákolt kis háztól kezdve, a panel lakáson keresztül a sz@rul kivitelezett lakóparkig, az x tíz milliós luxus lakásig. Ja, és ebben az iparágban is vannak akik átlökik a laikusokat, megveszik az olcsót, aztán csodálkoznak, hogy nem jó.
Itt van azért a címem, és ide megírhatnád a számod, mert így-is, úgy-is kell !
Az a lényeg hogy hogy a motorom '94-es évjáratú, kerek lámpás fejidommal. Ahol plexiket árulnak, ott úgy írják hogy 92-93 (gondolom, itt a kereklámpásra céloznak) utána 94-97ig(itt a szívlámpás 919, ami pl neked is van) és utána 98-99 stb-stb. Na most az én motorom 94-es de még is kereklámpás. Nemtudom melyik plexit vegyem, a 92-93 asét vagy a 94-97 ig. Nézegettem az amcsi ebay-en és szerintem a 94-97é formára jónak tűnik. Na és most jön a lényeg. Arra gondoltam, hogy ha szépen megkérlek téged, leszednénk a plexidet a mocidról, és az én régi pleximet felraknánk rá. Mert ha jó a tiédre akkor nyugodtam megveszem a 94-97-es F.FABBRI plexit ami előzőleg volt. Ha nemjó akkor nyílván marad 92-93. Ennyi lenne a lényeg
lehet én se vágnék bele egy átalakitásba,vették előre ujonnan vmi jó gummát az simán 2szezont elmegy
én 2010 december 10.én mentem utoljára a cbrrel, még a téli pihenő elött megküldtem neki 260ig XD vittem ki nagyanyámhoz, ott van téli álmon,pénteken véget ér a téli alvás
Ha már az etanolnál jártok, olyat kérdeznék, hogy motorba tankolt-e már vki? (ilyen régibe,karbisba)
Kiindulásképpen tegyük fel, hogy épp elkopott az első gumink és ezért vacilálunk, hogy őj 16os gumi, vagy 17es kerék és olcsó használtgumi.
Ha pl 50rugóér szerezne az ember elsőkereket féktárcsákkal távtartókkal mindennel, és mondjuk 10rugóér használt gumit, akkor 60ezerbe lenne a művelet. Míg ha venne új 16os gumit (ebből is van azért jó szupersport gumi), akkor az mondjuk 30ezerbe van kb. Az új gumival feltételezem kétszer annyi km-et elmegy az ember, mint egy már használttal, tehát elfogy a 17es használtgumi, veszek másikat 10ér, már 70-be van a 17es kerék, megint elfogy, ekkor fogyna el a 16os gumma is, veszek belőle újat vagy megint egy használt 17est, előbbi ekkor 60ezerbe van utóbbi már 80ba, elfogy a 17es veszek megint már 90-be van, megint elfogy ekkor fogyna el a 16os is mindegyikből eszek 17es kerék 100-ba van 16os még mindig csak 90-be, három garnitúra zsír új 16os gumma elfogyasztása után még mindig a 16os kerék az olcsóbb ilyen kalkulációval, ez már legalább 30-40ezer km de lehet akár jóval több is. Megéri a 17es kerék? Hát sztem ennyi pénzér egyáltalán nem, hacsak nem akar az ember tényleg szlikk gummákkal járni vagy pályázni. Ha túlzás, hogy új gumival kétszer annyi km-et elmegy az ember, mint egy használttal, akkor is legalább 20-30ezer km mire behozná az árát. Én tavaly ezért nem vettem 17es kereket amúgy gumivásárlás előtt.